czwartek, 10 grudnia 2015

Diana // Dreams&Love // zapach kwiatowy



Cześć dziewczyny!
Naszła mnie taka ochota na pokazanie wam kolejnego zapachu Diana Dreams&Love. Wiem, zaraz powiecie, że znów jakieś perfumy, ale niestety to było silniejsze ode mnie. Zresztą chyba wybaczycie nałogowcowi perfumeryjnemu. Jakiś czas temu w moje łapki wpadł ten bardzo ładny i kolejny kwiatowy zapach. Wcześniej nie go nie znałam i nigdzie nie widziałam tego zapachu i gdy wybierałam go ze sklepu to przykuł moją uwagę swoim ładnym i eleganckim opakowaniem. Przyznam się, że czasami w ciemno kupię jakiś zapach, tylko dlatego, że ma ładne opakowanie, a wy też tak macie czasami?


NUTY ZAPACHOWE

Nuta Głowy: Kwiat Papai, Neroli
Nuta Serca: Amarylis, Narcyz, Lilia Wodna
Nuta Bazy: Piżmo, Kaszmeran

Perfumy o zaperfumowaniu kompozycji zapachowej 23% 


Cena i dostępność
Koszt buteleczki o pojemności 100ml, to ok 25 zł. Możemy je kupić na przykład w drogerii internetowej edp.24.pl. Myślę, że również możemy je dostać w mniejszych sklepikach osiedlowych.


Moja opinia
Jak wam wspominałam powyżej, wybierając ten zapach, kierowałam się głównie pięknym opakowaniem. Flakonik zapakowany jest w eleganckie i kremowe pudełeczko z zieloną wstążką. Bardzo ładnie to wygląda, a sam flakon wykonany jest z grubego i solidnego szkła. Atomizer niestety troszkę się zacina i pryska perfumami. Raz działa, a raz nie. Nie wiem czy one tak mają, czy po prostu trafił mi się felerny egzemplarz. Perfumy należą do grupy typowo kwiatowej i moje gusta lubią takie zapachy jak najbardziej. Tuż po pierwszej aplikacji wyczuwam zdecydowaną woń alkoholu, ale tuż po chwili zapach się rozwija z mocno kwiatowego na bardziej subtelny.  Moim zdaniem perfumy są idealne na wiosnę czy lato. Są bardzo orzeźwiające i kojarzą mi się z letnim porankiem. Sam zapach jest kwintesencją kobiecości i  seksapilu. Perfumy są bardzo ładne, ale niestety ich trwałość nie jest już taka jaką bym chciała. Trzymają się maksymalnie do 3 godzin, ale z drugiej strony lepiej dołożyć kilka złotówek i kupić takie perfumy, niż byle jaką mgiełkę kiepskiej jakości. Zapach mi się spodobał i chciałam o nim napisać w pierwszej kolejności, bo nie mówiłam wam, ale mam jeszcze kilkanaście innych w zanadrzu. Ciekawa jestem co myślicie o tych perfumach. Czy was zainteresowały, czy też nie?


PLUSY
Przystępna cena
Bardzo ładny flakonik
Ładny i kwiatowy zapach

MINUSY
Średnia trwałość
Średnia dostępność


Pozdrawiam :*


20 komentarzy:

  1. ... też właśnie w tej chwili tworzę post z perfumkami :) Twojej propozycji nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna buteleczka, ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik bardzo ładny. Szkoda, ze ich trwałość nie jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prawdziwą maniaczką perfum :D haha, nie znam tego zapachu i żałuję że nie można na odległość nic powąchać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że trwałość średnia, bo wolę jak zapach jest ze mną cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kwiatowy, to może by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak krótko się trzymają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Okryłabym się teraz takim kwiatowym zapaszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego zapachu, choć piżmo mnie nie pokoi bo nie bardzo lubię ;) choć czasem mnie zaskakuje ;) Też ostatnio kupiłam zapach w ciemno, buteleczka i kolor mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz je widzę więc faktycznie dostępność na minus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sam raz na prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za kwiatowymi zapachami, więc to raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kwiatowe zapachy, ciekawi mnie woń tego produktu. Szkoda, ze atomizer Ci się zacina.

    OdpowiedzUsuń
  14. kwiatowy to nie mój zapach :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)