poniedziałek, 9 listopada 2015

Suka w szołbiznesie - Agata Pruchniewska




Z okładki 
Dorotka z bestsellerowej powieści „I dobry Bóg stworzył aktorkę” powraca! I to w towarzystwie pewnej Suki, a do tego w najwyższej życiowej formie.

Jeśli myślicie, że w pierwszym tomie o absurdach polskiego tak zwanego szumnie szołbiznesu powiedziano już wszystko, to zdecydowanie jesteście w błędzie. Życie pisze najbardziej nieoczekiwane scenariusze, zwłaszcza dla aktorki i jej przyjaciółki Suki. Możecie być pewni jednego – będzie jeszcze śmieszniej, jeszcze ostrzej i jeszcze bezczelniej.

W poszukiwaniu miłości swojego życia Dorotka potknie się i przewróci nie raz, nabije sobie niejednego guza, ale – jak to Dorotka – nie straci rezonu i dobrego humoru, a przynajmniej nie na długo. Natknie się przy tym na paru zupełnie niezwykłych adoratorów, dzięki którym po raz kolejny uzyska potwierdzenie tezy, że mężczyzna może być albo mądry, albo wysoki, albo przystojny, albo dowcipny, albo stabilny emocjonalnie, a napotkanie osobnika posiadającego wszystkie te cechy jednocześnie jest statystycznie niemożliwe.

Powracają też dawni znajomi: Słynny Aktor, Janusz Mariański i parę innych gwiazd, znanych wam z pierwszej książeczki i ze szklanego ekranu. Czy znowu namieszają w Dorotkowej drodze do kariery?


Dane techniczne książki:
Autor: Agata Pruchniewska
Oprawa: miękka
Format: 144x202
Data wydania:  23/09/2015
Cena:  32 zł


Wydawnictwo: SOL- Sol Omnibus Lucet


Co myślę po przeczytaniu książki?
Okładka - bardzo pozytywna i zwracająca na siebie uwagę. Nogi kobietki i suka na tle robią wrażenie i zachęcają do przeczytania. Okładka bardzo mi się spodobała, a wam?

Główna bohaterka całej historii to Dorotka, aktorka z wieloletnim stażem, którą spotyka wiele ciekawych i śmiesznych przygód. Ma ona psa, a dokładniej Sukę, którą bardzo kocha i która jest niebywale uzdolnionym psiskiem. Suka wygrała casting i zagrała w filmie jedną z głównych ról. Dorotka dostaje propozycje ról w teatrze i po drodze wydarzają się bardzo ciekawe historie życiowe. W tle przewijają się jej znajomi i oczywiście Suka. Powiem wam, że nie czytałam pierwszej części, ale nie przeszkadzało mi to w żaden sposób, bo akcja jakoś nie wracała do tamtej części. Czytając tą książkę mogę śmiało przyznać, że było kilka sytuacji, że śmiałam się sama do siebie. Spodobało mi się bardzo, że suka wypowiadała się w książce w niebywale śmieszny sposób. Opisuje wszystko ze swojego punktu widzenia oraz przedstawia nam swoje myśli z psiej strony.  Uśmiech mi nie schodził z twarzy. Bardzo fajna odmiana, to się autorce udało. Książkę czytało się szybko i bardzo przyjemnie. Jest napisana lekkim językiem. Bez problemu odnalazłam się w powieści. Dawno nie czytałam tak śmiesznej książki. Moim zdaniem bardzo fajna książka i myślę, że jest ona idealna na zimne jesienne wieczory przy gorącym kubku kakao. 

Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Ooo, bohaterka to moja imienniczka:-) ale ogólnie chyba książka nie dla mnie ale mogę się mylić bo nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przeczytam ! Zachęciłaś mnie do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka znajduje się na mojej książkowej wish liście ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam tytuł czyni tę książkę interesującą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisuję ją sobie do notatnika pod "Przeczytać" :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł da się zapamiętać :)) Miłego poniedziałku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz przeczytanie takiej książki graniczy u mnie a cudem :(
    ale po magisterce nadrabiam zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś sięgnę po tę pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam, ale popytam w bibliotece :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to nowość. Mogą jeszcze nie mieć, ale pytaj :)

      Usuń
  10. Chętnie sięgnę po nia i zobaczę jak wygląda świat psiej perspektywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo brzmi bardzo pozytywnie :) zaciekawiłaś mnie kochana :)) chetnie znalazlabym ja pod choinką :)) zapisuje tytul :))

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie zrecenzowałąs ksiazke:) miło sie czytało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla odmiany taką lekką książkę bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okładka jak najbardziej fajna, ale czy tematyka przypadła mi do gustu? Średnio. Na razie nie dla mnie może kiedyś się przekonam :)


    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba się skuszę, ale pierw poszukam pierwszego tomu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)