piątek, 27 listopada 2015

Jadwiga - Krem do stóp z witaminami i kompleksem BHA



Pielęgnacja stóp jest dla mnie bardzo ważna. Codziennie po wieczornej toalecie wklepuję w stopy krem do stóp. Mam kilka swoich ulubieńców i kilka takich do których bym nie wróciła ze względu na słabe działanie. Dzisiaj chciałabym wam przybliżyć krem do stóp  z witaminami i kompleksem BHA.


Obietnice producenta
Ekstrakty z kasztanowca, kory dębu i arniki działają odprężająco, kojąco, przeciwobrzękowo, uszczelniają naczynia krwionośne. Alantoina i lanolina regenerują, zmiękczają skórę, przyśpieszają gojenie ran. Wit A i kwas salicylowy działają keratolitycznie. Kwas hialuronowy zmniejsza szorstkość skóry, wraz z D-pantenolem nadaje miękkość i gładkość. Zawarty w kremie kompleks grzybobójczy chroni przed infekcjami. Skóra po zastosowaniu kremu staje się odżywiona i nawilżona. Krem do codziennego stosowania. Wmasować, aż do wchłonięcia w dokładnie oczyszczoną skórę stóp. W gabinecie kosmetycznym stosować po zabiegu pedicure.


Co myślę po przetestowaniu kremu?
Dzisiaj kochani będzie krótko i na temat. Nie będę się się zbytnio rozpisywała. W recenzji zawarłam to co istotne. Zatem zaczynajmy jak zawsze od opakowania. Krem otrzymujemy w biało niebieskiej 50 ml tubce z otwarciem na zatrzask. Jak najbardziej jest ono wygodne i praktyczne w użyciu. Wizualnie szału nie ma, ale nie o to, tu chodzi. Zapach kremu jest delikatny i nie drażni noska. Konsystencja średnio gęsta, ale i treściwa. Dobrze się rozprowadza na skórze i szybko się wchłania, nie zostawiając lepkiej warstwy. Nawilżenie stóp jest długotrwałe. Krem przyjemnie zmiękcza i wygładza stopy. Są one wypielęgnowane i odżywione, ale aby taki efekt osiągnąć trzeba go stosować regularnie. Osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Jest nawet wydajny, a i dużo nie kosztuje, bo ok 8 zł. Myślę, że te mazidełko do stóp jeszcze nie raz zagości w mojej kosmetyczce. Ciekawa jestem czy wy go znacie i co o nim myślicie?

PLUSY
Przyjemna cena
Długotrwale nawilża
Wygładza i zmiękcza skórę
Nie zostawia lepkiej warstwy

MINUSY
Słaba dostępność stacjonarna

Krem do kupienia na stronie Jadwiga

Pozdrawiam


24 komentarze:

  1. Nie znam tego kremiku, choć wiele tego typu produktów już zużyłam ;)
    Po kąpieli, przed snem, zawsze pamiętam o pielęgnacji stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam przyjemności zapoznać się kosmetykami Jadwigi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby był łatwiej dostępniejszy byłoby fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kompletnie marki :) chodź dużo o niej na blogach słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale skoro jest dobry, to nie wykluczam bliższej znajomości :) Ja do stóp najbardziej lubię bardzo treściwe, nawet tłuste kremy. Idealna jest dla mnie konsystencja Neutrogeny. Często nakładam go w dużej ilości i idę spać, a rano stopy jak u bobaska :D Ogólnie sporo uwagi poświęcam tej części ciała, inaczej wiosną i latem ciężko oczekiwać, że stopy będą ładnie wyglądały w sandałkach. A mało co odrzuca mnie tak bardzo, jak popękane pięty i odkryte buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet w lato codziennie kremuję wieczorem stopy. Neutrogeny do stóp nie miałam, ale może i jej się przyjrzę bliżej :)

      Usuń
  6. Nie znam tego produktu. U mnie najlepiej spisują się produkty Evree i Shefoot ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam Evree i Shefoot, ale kto wie może kiedyś będzie okazja je wypróbować :)

      Usuń
  7. Szkoda, że jest tak słabo dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat potrzebuję coś dobrze nawilżającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie produkty tej marki, szczególnie te do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze, że nie zostawia lepkości, ja ciągle sobie o czymś przypominam i chodzę, dlatego krem do stóp w moim przypadku musi się błyskawicznie wchłaniać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki rytuał tuż na łóżku jak kładę się spać. Wklepuję krem i kładę się spać i wszystko się pięknie wchłania :)

      Usuń
  12. Moje stopy uwielbiają kremy, więc chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. coś w sam raz dla mnie, szczególnie w takim okresie jesienno-zimowym, gdy moje nogi muszą większość dnia spędzić w butach, które niekoniecznie dobrze na nie wpływają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo czytałam o tej marce, ale jej nie znam zupełnie:) Krem wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz, od kiedy pracuję, dużo uwagi poświęcam pielęgnacji stóp. Fajny ten krem się wydaje, chętnie go kupię, gdy spotkam :) Nie poznałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)