wtorek, 10 listopada 2015

Bingo Spa - Balsam palmowy do dłoni z zieloną herbatą




Opis produktu
Olej palmowy wyciskany jest z pestek owocu drzewa Elaeis Guineensis, czyli olejowca gwinejskiego, ma barwę pomarańczową, z powodu wysokiej zawartości karotenu. Doskonale natłuszcza i uelastycznia skórę. Zawiera dużo witaminy E, witaminy A oraz nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe.
Ten cudowny składnik połączony w balsamie palmowym z ekstraktem z zielonej herbaty chroni skórę dłoni przed wolnymi rodnikami, zapobiegając procesom starzenia. Ożywia, nawilża, zmiękcza, uelastycznia skórę dłoni i wzmacnia paznokcie.



Składniki
Aqua, Elaesis Guineensis, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Glyceryl Monostearate SE, Propylene Glycol, Paraffinum Liquidum, Ceteareth-18, Paraffinum, Celluose Gum, Camelia Sinesis Extract, Aspalathus Linearis Extract, Calamus Root Extract, Mathylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, DMOM-Hydantoin, BHT, Sodium Benzoate, Citric Acid, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Parfum.


Cena i dostępność
Za 135g zapłacimy coś w granicach 10 zł. Myślę, że cena bardzo korzystna.
Do kupienia w sklepie Bingo Spa.


Moja opinia
Opakowanie - jest bardzo wygodne i funkcjonalne. Oprawa graficzna skromna, ale w tym przypadku dodaje mu to uroku. W praktyce pompka nie sprawia najmniejszego problemu i nie zacina się. Moim zdaniem opakowanie bardzo fajne, praktyczne i bardzo mi się podoba.

Wybierając sobie ten balsam do testów miałam pewne obawy przed nim. Ponieważ większość tego typu kosmetyków do dłoni, się u mnie nie sprawdzało, a to za rzadkie, a to nawilżenie było na chwilę i tak jakoś się zraziłam. Mimo wszystko zaryzykowałam i cieszę się, że się skusiłam, bo okazał się bardzo fajnym kosmetykiem. Chciałabym wspomnieć kilka słów o konsystencji, która jest zaskakująco treściwa i gęsta. Gdy po raz pierwszy posmarowałam nim dłonie, zostałam mile zaskoczona. Balsam szybko się wchłania i bardzo dobrze się rozprowadza na dłoniach i nie zostawia nieprzyjemnego lepkiego uczucia. Zapach kosmetyku jest bardzo ładny, słodki i długo utrzymuje się na skórze. To jest kolejny plus jaki zauważyłam. Skóra na dłoniach jest nawilżona i zmiękczona przez długi czas, to znaczy do kolejnego mycia rąk. Nie spowodował  u mnie reakcji alergicznej i jest bardzo wydajny. Oj dawno nie miałam tak dobrze nawilżającego balsamu do dłoni i powiem wam, że nigdy bym się nie spodziewała, że taki z niego nawilżacz. Niestety nawilżenie fajne, ale nie zauważyłam efektu wzmocnienia paznokci i odżywienia skóry.  Z drugiej strony, wcale mnie to nie dziwi, bo najzwyczajniej na świecie, nie wierzę w obiecanki cudawianki na opakowaniach kosmetyków. Myślę, że za dyszkę i tak się opłaca go kupić ze względu na świetne nawilżenie skóry. Gdy mi się skończy cały, to zakupię kolejne opakowanie. Ja jestem z niego zadowolona, bo bardzo dobrze nawilża i ma  wiele innych zalet. A wy znacie go i lubicie? Czy wręcz odwrotnie?

PLUSY
Wygodne  opakowanie
Śliczny zapach
Nawilża skórę
Szybko się wchłania
Bardzo wydajny

MINUSY
Nie zauważyłam odżywienia skóry i wzmocnienia paznokci

Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Kiedyś miałam inny balsam do dłoni z tej firmy i był całkiem niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten balsam, szukam jakiegoś fajnego kosmetyku do dłoni, fajnie że nawilża skórę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie ich kosmetyki. Tego kremu jeszcze nie miałam. Ogromny plus za opakowanie z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic do rąk z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie paznokcie odżywia różowy krem Evree. Tylko trzeba go regularnie używać. Znikają wszelkie skórki suche i paznokcie przestają się rozdwajać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety kompletnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie, będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z tej serii balsam kokosowy i strasznie śmierdział. Fajnie, że ten zapachem nie rozczarował :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie ma wpływu na paznokcie, tego mi najbardziej trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że przydałby się na chłodne, jesienne i zimowe dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go jak był jeszcze a starym opakowaniu. Pachnie identycznie jak wosk YC under the palm ;) jednak działanie było średnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Generalnie lubię kosmetyki Bingo SPA. Z tym jeszcze się nie zetknęłam, ale może będę miała jeszcze okazję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakos nie przepadam za kosmetykami od Bingo Spa :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie działa na paznokcie, bo lubię jak kosmetyk to robi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne opakowanie, ale wole jednak te w tubkach, nie miałam nigdy kosmetyków bingospa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie już produkty bingo nie kręcą, ale przez jakiś czas sporo ich testowałam i ogólnie byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Palmowy brzmi ciekawie. Miałam kilka produktów z tej firmy i tylko jeden się u mnie sprawdził, reszta to były takie przeciętniaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tylko jeden produkt z tej firmy, dość ciekawy jest ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś inny zapach i u mnie wcale nie nawilżał dłoni :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też go mam i najpierw miałam mieszane uczucia, ale teraz odbieram go bardziej pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)