środa, 21 października 2015

Krem do depilacji 9 w 1 z koenzymem Q10


Opis produktu
Wyjątkowo delikatny krem przeznaczony do  depilacji z formułą opóźniającą odrastanie włosków. Skutecznie usuwa zbędne owłosienie. Jest wyjątkowo delikatny dla skóry. Zapewnia wyjątkowo szybką, skuteczną i bezbolesną depilację w zaledwie 10 minut. Depilowane miejsca na długo pozostają idealnie gładkie. Nie podrażnia skóry. Zawarty w nim koenzym Q10 pobudza funkcje skóry oraz chroni ją przed szkodliwym wpływem środowiska. Przyspiesza regenerację komórek i doskonale nawilża. Witamina E zwana witaminą młodości, redukuje oznaki starzenia się skóry i widocznie poprawia jej kondycję, uelastycznia oraz zapobiega przesuszaniu skóry. Alantoina wspiera procesy regeneracyjne naskórka, łagodzi i koi, a także chroni skórę przed podrażnieniami


Składniki aktywne:
Koenzym Q10, witamina E, alantoina.
Nie zawiera parabenów



Moja opinia
Dzisiaj kochane przychodzę do was z recenzją kremu do depilacji 9 w 1 od Eveline. Jakiś czas temu miałam nieprzyjemność używać znanego kremu, znanej nam firmy i od razu się do niego zraziłam. Stwierdziłam, że to totalny bubel. Marki nie wymienię, bo nie zamierzam im robić reklamy i dlatego teraz do takiego typu kremów podchodzę sceptycznie. Do tego również jakoś miałam niechęć, ale przecież trzeba było wypróbować, prawda?

Jak zwykle zacznę  od opakowania. Krem znajduje się w zwykłej tubce jak większość tego typu kosmetyków do depilacji. Z pewnością ten kosmetyk wyróżnia szata graficzna. Moim zdaniem jest bardzo ładna i przyciągająca kobiecy wzrok. Do tego w bardzo ładnym niebieskim odcieniu.

Mimo, że sparzyłam się na takiego typu kremach do depilacji, to powiem wam dziewczyny, że akurat z tego jestem zadowolona. Krem usunął z pach, nóg i okolic bikini, niemal wszystkie włoski. Trzymałam go na skórze ok 10 minut, może kilka minut dłużej i nawet mnie nie podrażnił, a włoski zniknęły. Myślę, że jestem w stanie się z nim zaprzyjaźnić. Muszę jeszcze wspomnieć, że nie uczula i jest bardzo delikatny. Skóra po jego użyciu jest gładka i nawilżona. Niestety zapach jak zawsze paskudny w takich kremach. Wydajny to on nie jest. Pomyślcie, żeby wydepilować całe nogi, bikini, pachy, to idzie mi 1/4 opakowania. Myślę, że maszynka jednorazowa lepiej wychodzi w tym pojedynku. Mimo kilku małych mankamentów, zyskał mój szacunek za pozbycie się włosków. Plus jest taki, że nie jest on taki drogi. Kosztuje ok 10 zł i do kupienia w wielu drogeriach. Jeśli macie ochotę poczytać więcej o nim to zapraszam was na stronę Eveline

PLUSY
O dziwo - działa :)
Wygładza i nawilża skórę
Przystępna cena

MINUSY
Jak dla mnie trochę za mało wydajny

Krem otrzymałam od Eveline.

21 komentarzy:

  1. Drażni mnie Eveline tym swoim Xw1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj nie tylko Eveline tak ma. Bielenda tez ostatnio zaskakuje 10 w 1 hi hi...

      Usuń
  2. Rzeczywiście te produkty szybko się wyczerpują:( dla mnie niestety są też za słabe. Tego kremu akurat nie używałam tylko pokrewnych tej firmy:) każdy też śmierdział także nie ma co liczyć na zapachy ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle razy sparzyłam się na tego typu kremach że na pewno się już nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam nigdy takiego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba słabą wydajność mają wszystkie takie kremy. Miałam kiedyś krem z Veet i po 3 użyciach wykończyłam tubkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie tego typu produkty nie działają i już nawet nie próbuję kolejnych :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie żaden krem do depilacji się nie sprawdził bo mam za grube włoski

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle razy dostałam po takim kremie uczulenia że używam je jedynie do wąsików

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie krem do depilacji nie daje rady niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tak duże zapasy, że szybko nie kupię takiego produktu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie mogę używać tego typu produktów uczulają mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Po ostatni stosowaniu kremu jakoś przeszła mi ochota na więcej. Słabo się sprawdził i znów wróciłam do klasycznej maszynki. Depilator nadal czeka, a przy plastrach więcej paniki niż depilacji:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też testowałam ten krem, spełnia swoją rolę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie żaden krem do depilacji nie działa. Nawet gdyby miał 99 w 1 to i tak nie da rady.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory miałam pare kremów tej marki i żaden się nie sprawdzał za dobrze, więc już raczej nie kupie nic od eveline

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten ból one są mało wydajne, a tego kremu nie widziałam nigdy na oczy heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż jestem w szoku że działa :P

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ten krem okazał się kompletną porażką.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)