piątek, 30 października 2015

Emme Diciotto - odbudowujący olejek do włosów


Opis produktu
22 Luxury Argan jest nietłustym olejkiem odbudowującym na bazie super lekkiej formuły, idealnym dla każdego rodzaju włosów. Dzięki właściwościom arganu, nadaje włosom blask, miękkość i odżywia włosy.

Sposób użycia
Wmasuj kilka kropli 22 Luxury Argan w mokre włosy, a następnie wysusz według potrzeb. Codziennie wcieraj niewielką ilość olejku w suche włosy.

Odżywienie
Rozgrzej obfitą ilość 22 Luxury Argan w dłoniach i wmasowuj delikatnie pasmo po paśmie, aby włosy stały się nawilżone i jedwabiste. Pozostaw produkt na włosach na godzinę, a następnie je umyj.

Ochrona
Wmasuj kilka kropli 22 Luxury Argan w suche lub mokre włosy każdego dnia, aby chronić je przed szkodliwymi czynnikami środowiska zewnętrznymi. Idealny przed lub w trakcie intensywnego działania promieni słonecznych, chroni przed wiatrem i solą morską.


Składniki
Cyclopentasiloxane, dimethiconol, dimethicone, argania spinosa (oil), linum usitatissimum oil (linum usitatissimum seed oil), parfum (fragrance), isopropyl myristate, C.I47000 (yellow 11), C.I 26100 (red 17).


Cena i dostępność
Za 100 ml zapłacimy 99 zł. Do kupienia na stronie firmowej  Emme Diciotto.


Moja opinia
Opakowanie - olejek otrzymujemy w szklanej buteleczce z chromowanego szkła. Otwarcie to biały, odkręcany korek, a dziurka dość duża i szeroka. Trzeba uważać, aby nie wylać za dużo produktu na dłonie. Powiem szczerze, że otworek powinien być zdecydowanie mniejszy. Wtedy lepiej kosmetyk się dawkuje. Z wyglądu bardzo przyzwoicie się prezentuje i mi się podoba taka oprawa. Osobiście używałam tego olejku tylko na wilgotne włosy tuż po umyciu włosów i delikatnym osuszeniu ręcznikiem. Wcieram go w całe włosy oraz końcówki w celu zabezpieczenia i nawilżenia. Moje włosy go bardzo polubiły. Są mięciutkie w dotyku, nawilżone i błyszczące. Olejek nie obciążył ich nadmiernie, ale za to wspaniale je otulił. Zapach jest moim zdaniem słodki i pozostaje wyczuwalny na włosach przez długi czas. Nie ukrywam, że mi się bardzo podoba. Konsystencja jest lejąca w kolorze słomkowym. Ogólnie ten olejek wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie, ale niestety cena już mniej, bo 99 zł dla zwykłego śmiertelnika to dość dużo, ale z drugiej strony zobaczcie, że wydajność jest wspaniała i starczy on na bardzo długi czas W sumie raz na rok można zaszaleć, co nie? Ciekawa jestem czy wy kobitki byście się skusiły na taki olejek i co myślicie o nim?

PLUSY
Nawilża włosy
Nadaje im blasku
Przepięknie pachnie
Są mięciutkie w dotyku
Strasznie wydajny kosmetyk

MINUSY
Słabo dostępny stacjonarnie

Pozdrawiam :)

46 komentarzy:

  1. Cena za wysoka, a sam w sobie mnie nie przekonuje. O ile sie nie myle z podobnym skladem mam 150ml olejku balea, rowniez z silikonami i arganem, do zabezpieczania koncowek ;p oczywiscie w o wiele nizszej cenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej ten olejek nie jest dla mnie, miałam bardzo dobre i znacznie tańsze niż ten

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, ale cena jak dla mnie dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli rzeczywiście ma tyle plusów to kupiłabym. Teraz używam też bardzo drogiego olejku i jest świetny, więc czasami opłaca się zainwestować więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio wykonczylam dwa arganowe innych firm takze ciekawe jak by ten wypadł

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelakiego rodzaju olejki! <3 O tej marce słyszę (a raczej czytam :P ) pierwszy ra. Zaciekawiłaś mnie ;) Szkoda tylko, że cena jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pięknie, tylko cena mnie trochę przeraziła

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam że można taniej kupić coś równie dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przygarnełabym taki olejek, moje włosy by się z nim polubiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący, ale cena powalająca :o(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam olejów do włosów ;) bardzo nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielka szkoda, ze skład ma taki słaby, a cenę wysoką. Podobne olejki z silikonami można kupić za grosze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale cena dośc wysoka :) poza tym kocham oleje

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety olejki stosowane na świeże włosy się nie sprawdzają. Sięgam po nie tylko przy olejowaniu włosów na noc, kiedy rano całość zmywam :) Ale powyższy olejek wygląda przyjemnie. Nie wiem czy się na niego skuszę, bo mam wiele kosmetycznych typów dużo lepiej dostępnych ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujący produkt ale cena już nie koniecznie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Staram się wyeliminować silikony z pielęgnacji, dlatego podziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, ale ta cena :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki o produkt, droższe serum do ochrony włosów patrząc po składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie spotkałam się jeszcze z tym olejkiem. Jeśli jest wydajny, to myślę, że jego cena nie jest taka straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wszelkiego rodzaju olejki uwielbiam, ale tego bym raczej używała do zabezpieczania włosów niż do olejowania, bo skład ma słaby:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię olejki i chętnie bym sprawdziła, czy na moich włosach się sprawdzi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. cena jak i wygląd luksusowy, tylko ten skład nie do końca mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydajność jest faktycznie wspaniała. Ciekawe na jak długo by mi wystarczył z włosami do pasa :) Lubię takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi ciekawie i chętnie bym się na niego skusiła gdyby nie cena.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam ale skuszę się przy okazji :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znałam wcześniej, bardzo ciekawy olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja używam arganowego i lnianego na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz się spotykam z tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cena za wysoka jak na silikony z olejkowymi dodatkami. Lubię takie kosmetyki na końcówki włosów, ale raczej nie w takiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zaczęłam używać olejek z czarnuszki Kardahian cena normalna a efekt rewelacyjny Polecam

    OdpowiedzUsuń
  31. Cena zwala z nóg. Można dostać o wiele tańsze i równie dobre:) Na szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiadomo, dla jednych moze być tani, dla innych drogi, ale niestety ja jestem w tej drugiej grupie

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam go i jestem bardzo zadowolona, nic lepszego nie znalazłam dla moich włosów, wolę kupić ten jeden olejek za 99 zł niż kilka dziadowskich odżywek po 15 zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)