wtorek, 22 września 2015

Twój ogrodnik - miesięcznik dla maniaków ogrodowych



Jak zdążyliście zauważyć w ostatnim czasie pojawiła się na blogu zakładka *Ogrodnictwo*. Publikuję tam swoje poczynania w ogrodzie jak i inne rzeczy z nim związane. Do takich małych moich czasoumilaczy należą książki ogrodnicze i czasopisma. Te drugie kupuje regularnie i posiadam niemal każdy numer.

Jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy miesięcznik *Twój ogrodnik*. Znajdziemy w nim szereg bardzo ważnych informacji jak  pielęgnować rośliny oraz szereg innych porad. Nie ukrywam, że do lektury przystąpiłam od razu, bo lubię takie nowinki, a tej gazetki jeszcze nigdy nie miałam. Dopiero teraz się z nią bliżej poznaję.

Wrześniowy numer zawiera w sobie porady jak zrobić ogród kolorowy i bez kwiatów.  Ogród w donicach, porady jak zwalczyć szkodniki, oraz wiele cennych rad jak sadzić i dbać o rośliny cebulowe. W końcu jest teraz sezon na nie. Poza tym nie wiem czy wiecie, ale mają oni swój sklep ogrodniczy *Byliny Lucyny*. Jeśli jesteście ciekawi to wpadnijcie tam.

Koszt pojedynczego egzemplarza to zaledwie 3,99 zł, a prenumerata na 12 numerów (roczna), cena: 47,88 zł. Prenumerata na 6 numerów (półroczna), cena: 23,94 zł. Prenumerata na 3 numery (kwartalna), cena: 11,97 zł. Myślę, że warto zaryzykować i zamówić.

Ciekawa jestem jakie są wasze ulubione czasopisma ogrodnicze i czy to znacie?

Pozdrawiam Natalia :)



20 komentarzy:

  1. Oj ogrodnik ze mnie żaden :). Ale mojej babci taki miesięcznik na pewno by przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mojemu teściowi. Uwielbia takie czasopisma.

      Usuń
  2. Zazwyczaj porad związanych z ogrodnictwem szukam w internecie, ale takie czasopismo też jest bardzo fajne, na pewno może nas zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wolę czasopisma, bo wtedy odrywam się od internetu i odpoczywam.

      Usuń
  3. U mnie najczęściej gości Mój piękny ogród oraz Magnolia. Kusi też Mam ogród i Kocham ogród.
    Twojego ogrodnika nie znam ale muszę zobaczyć czy jest u mnie w kiosku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję działkowca, Mam ogród, Kocham ogród, Mój piękny ogród i Twój ogrodnik. Magnolii nie lubię jakoś :)

      Usuń
  4. Czasem w rodzinie "Mój piękny ogród" kupujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje czasopima to Mam ogród,Kocham Ogród i ogródek.co jak co ale te 3 muszą byc co miesiąc:)oraz poradniki Mai Popielarskiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam ręki do kwiatów także nie czytam takich pism ;) ale nie powiem, lubię mieć kwiaty w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka mała, a wiele osób ją kupuje :) Jak przychodził nowy numer to schodził jak świeże bułeczki, kiedy pracowałam w saloniku prasowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie czasopisma, ale raczej tlyko przeglądać. Każdego kwiatka zabijam jak tylko go dostanę, nie mam do nich ręki . Może kiedyś uda mi się mieć ładny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie mam ręki do ogrodów, nawet kaktusa potrafię zabić:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego czasopisma nie znam. Od kilku lat kupuję Mój piękny ogród i Działkowiec, jakoś te miesięczniki najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam nadzieję, że w przyszłym roku będę już miała własny ogród :) Wtedy zastanowię się nad fachową literaturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, kolorowa okładka :) kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też nie mam ogrodu, więc jak dla mnie zbędna gazetka ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)