czwartek, 3 września 2015

Ecolab - maska do włosów aktywator wzrostu


Opis produktu
Maska do włosów – aktywator wzrostu – przyśpiesza wzrost, regeneruje zniszczone włosy, zmiękcza je, wygładza, nasyca mikroelementami i witaminami.  Zawiera ponad 97,2 % składników pochodzenia roślinnego – organiczne ekstrakty i oleje –  organiczne masło shea, ekstrakt orzecha mydlanego, masło kakaowe. Prawda, że ciekawie się zapowiada?


Składniki
Aqua, Zingiber Officinale Root Floral Water (woda imbirowa), Organic Butyrospermum Parkii (organiczne masło shea), Macadamia Integrifolia Seed Oil (olej makadamii), Sesamum Indicum Oil(olej sezamowy), Borageseed Oil Refined ( olej z orzechów brazylijskich), Organic Theobroma Cacao Seed Butter (organiczne masło kakaowe), Sapindus Mukurossi Peel Extract (orzech mydlany), Cananga Extract(ylang ylang), Glycerin, Behenamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Monostearate, Glyceryl Stearate SE, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.


Cena i dostępność
Koszt maski  to ok 25 zł za 250 ml. Zakupić ją możecie w sklepie Oudh&Musk.


Moja opinia
Maskę otrzymałam już jakiś czas temu i dopiero teraz wam ją pokazuję ponieważ musiałam swoje stare zapasy pozużywać, a ja nie lubię otwierać bez potrzeby, a potem stoją nie wiadomo ile na półce. Mam nadzieję, że pani ze sklepu Oudh&Musk się na mnie nie gniewa, że dopiero teraz ją recenzuję. :)

Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą marką kosmetyków. Dlatego moja ciekawość była ogromna przed jej użyciem. Mogę śmiało stwierdzić, że jest całkiem przyjemna. Jej opakowanie jak większość masek do włosów, to plastikowy pojemniczek z odkręcanym wieczkiem. Kolorystyka w jakiej jest utrzymane opakowanie, to taka oliwka. Z wyglądu nawet może być, ale szału nie ma.

Konsystencja maski jest gęsta, zwarta, tak jakby maślana, w kolorze bieli. Dobrze się rozprowadza na włosach, nie spływa z dłoni, ani z włosów podczas aplikacji. Zapach jest perfumowany, intensywny i wpadający w słodycz. Długo pozostaje wyczuwalny na włosach, nawet do 4 dni. Bardzo mi się to spodobało, bo rzadko która maska do włosów jest wyczuwalna przez tak długi czas.

Jej działanie uważam, że jest ok. To znaczy, dobrze nawilża suche włosy, odżywia, wygładza, są mięciutkie i mięsiste w dotyku. Nie spowodowała u mnie żadnych reakcji alergicznych czy łupieżu. Jeśli chodzi o główne jej działanie, czyli  aktywację wzrostu, to nic takiego nie zauważyłam. Moje włosy są takiej samej długości jak przed jej zastosowaniem. Chciałabym podkreślić, że mam włosy już do pasa i teraz wolniej mi rosną. Mimo wszystko myślę, że maska jest w porządku, a że nie działa na wzrost włosów, to się po niej i tak tego spodziewałam. Po prostu nie wierzę w bajki producentów, ale maska poza tym jest ok.

A wy co o niej sądzicie? Znacie, lubicie?

PLUSY
Nawilża
Odżywia
Nie uczula
Wygładza włosy
Przepiękny zapach

MINUSY
Wzrost włosów? Nie...
Dostępność tylko przez internet

Maskę otrzymałam od sklepu OUDH&MUSK

Pozdrawiam Natalia :)

48 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie przyspiesza wzrostu. Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wpływa na wzrost włosów, ale za to ma wiele innych zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie i warto było by ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią bym ją spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że jest dostępna tylko przez internet :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jej, ale już sam fakt, że ładnie nawilża mnie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nie przyśpiesza wzrostu włosów, szukałam ostatnio takiej maski

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale zapowiada sie świetnie a szkoda że nie przyśpiesza wzrostu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda kusząco. Chyba wpiszę na listę do kupienia:) Lista rośnie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ten aktywator intrygował mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście uwielbiam maskę drożdżową z Babuszki Agafii która jest tańsza, pięknie pachnie a do tego moje włosy po niej znacznie przyspieszyły porost :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo braku wpływu na wzrost i tak wydaje się bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam, ale chętnie bym spróbowała :) ooo to długie masz włosy, mi jeszcze trochę brakuje do pasa !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaintrygowała mnie woda imbirowa w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie nawilżające włosy maski są dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  16. już mi się podoba. Nawilżanie i wygładzenie mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesująca ale szkoda że nie ma wpływu na wzrost włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie ostatnio wzięło na ecolab :) mam ich maskę do włosów argan spa, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam firmy, ale treściwa widzę ta maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie wierzę w takie specyfiki ale dla samego nawilżenia chętnie bym ta maskę kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie kuszą mnie kosmetyki Ecolab :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że nie przyspiesza wzrostu włosów. Nie rozumiem jak można oszukiwać klientów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam firmy, ale skład fajny, cena niezła, więc kiedyś na pewno przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna i gęsta, no z tym przyspieszaniem wzrostu włosów to chyba nic za bardzo nie pomoże

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogólnie wydaje się całkiem fajna ta maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ehh szkoda, że włosy po niej bardziej nie rosną ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zman jej, ale ma wszystko co maska powinna mieć i robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. najważniejsze plusy czyli na pewno się na nia skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozużywać??? Czy może zużyć? Maski nie znam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok masz rację :)
      Ale w jezyku potocznym * pozużywam* :)

      Usuń
  31. Ciekawa jestem czy na mojej głowie by coś po niej "ruszyło" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mojej MAMIE na pewno by się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prezentuje się bardzo ciekawie tylko szkoda, że nie spełnia swojego podstawowego zadania.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tej firmy, ciekawa jestem jak by ta maska się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajna maska z tego co czytam, akurat przyspieszania wzrostu nie oczekuję, więc dla mnie byłaby idealna

    OdpowiedzUsuń
  36. Mimo wszystko szkoda, że nie przyspiesza porostu, ale dobrze, że ogólnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie znam ale skoro nawilża może bym się skusiła bo ostatnio mam suche włosy,.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe jak z tym zapachem było by u mnie? Nie lubię mocnych zapachów w kosmetykach pielęgnacyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziewczyny sprawdzajcie w sklepie Carrefour! W W-wie na Targowej (CH Wileńska) są produkty tej marki i właśnie ta maska :) Wczoraj kupiłam ale jeszcze nie wypróbowałam bo kupiłam także odżywkę Natura Siberica i dziś ją testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kupuję na Allegro i płacę niecałe 4 zł za dostawę. Stacjonarnie w moim mieście jest za.. 36 zł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)