wtorek, 15 września 2015

Delia - pomadka do ust Creamy Glam


Opis produktu
Głęboki kolor
Maksymalne krycie
Długotrwała formuła
Wyjątkowo kremowa konsystencja
Ekstra nawilżenie dzięki zawartości witaminy
Różnorodna paleta 8 kolorów dopasowana do wielu typów urody


Składniki
Octyldodecanol, Ricinus Communis Seed Oil, Petrolatum, Candelila Cera, Isostearyl Isostearate, Polyglyceryl-3, Disostearate, , CI 77136, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Polyisobutene, Isopropyl Palmitate, Cera Microcristallina, Talc, Paraffin, Synthetic Beeswax, C10-30, Cholesterol//Lanosterol Esters, Parfum, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Arachidyl Propionate, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, PEG-8, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Limonene, Citral, Propylparaben,Mica, Tin Oxide, barwniki


Cena i dostępność
Pomadka do kupienia w sklepie internetowym Delia, za ok 15 zł.  Uważam, że cena jest bardzo atrakcyjna jak na tak przyzwoitą pomadkę do ust. Osobiście jeszcze bym kupiła sobie inny kolorek :)




Moja opinia
Tą pomadkę wybrałam sobie sama do przetestowania. Pomyślałam sobie, że jeszcze nie mam takiego koloru w swojej skromnej kolekcji. Ogólnie lubię bardzo delikatne i naturalne odcienie, ale czasami trzeba zaszaleć i tak właśnie zrobiłam. Wybrałam dość mocny kolor różu. Po pierwszej próbie kolor średnio mi się podobał na moich ustach, ale po kolejnych próbach, coraz bardziej i na samym końcu już się z nim bardzo polubiłam. Pomadka ma złote opakowanie, które bardzo ekskluzywnie się prezentuje. Na pierwszy rzut oka można by pomyśleć, że jest z wyższej półki, ale tak nie jest. Opakowanie jest solidne, napisy się nie ścierają. Wizualnie jak najbardziej zasługuje na plus. Pomadka ma kremową konsystencję, a sama gładko i sprawnie sunie się po ustach, dając nam pół kremowe wykończenie. Nie zbiera się w kącikach ust, nie wysusza, a nawet daje uczucie lekkiego nawilżenia ust. Trwałość jest dobra, ok 3 godzin.  Również cena jest bardzo atrakcyjna. Zachęcam was do wypróbowania, abyście same się przekonały jaka jest naprawdę. Oczywiście ciekawi mnie wasze zdanie o tych pomadkach i o tym odcieniu :)

PLUSY
Głęboki kolor
Nie wysusza ust
Piękne opakowanie
Kremowe wykończenie

MINUSY
Słaba dostępność stacjonarna

Pomadkę otrzymałam od Delia Cosmetics

38 komentarzy:

  1. ta szminka ma śliczne opakowanie, urocze ale z pazurem, kolor jest ekstra, pasowałby do moich dzisiejszych paznokci, lubię gdy na ustach coś się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię taki kolorek na ustach:) bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne opakowanie, kolorek też mi się podoba. Nigdzie jednak nie widziałam tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. na ustach prezentuje się super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor śliczny cukierkowy i jestem pod ogromnym wrażeniem eleganckiego opakowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada ladnie na ustach i widze ze nie podkresla skorek itp :) kolor rownie piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne opakowanie:) Szkoda, że słabo z dostępnością bo z chęcią zobaczyłabym na żywo jakie mają jeszcze kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek totalnie nie mój, ale wykończenie jakie zostawia pomadka bardzo mi się podoba. Nie miałam jeszcze Delii w swojej kolekcji ale słyszałam że pomadki są super . Czyli wszystko się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje, kolorek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam inny odcień tej pomadki, ale bardzo go lubię :) nałogowo używałam go wiosną :) Twój kolor również bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Już samo opakowanie robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ni mój, ale chętnie poznam ich czerwienie, bo opakowanie mają bardzo eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor nie dla mnie, ale na Twoich ustach wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne opakowanie a do tego kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow opakowanie ekskluzywne ;-) Kiedyś takie kolory lubiłam, teraz raczej brązach się lubuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marian, ta szminka wygląda jakby luksusowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny odcień.
    P.S fajnie że się wybierasz na Meet Beauty. Może się spotkamy przed wejście ? Raźniej i weselej

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam ich, opakowanie ładne i chętnie bym ją wypróbowała, ale pewnie wybrałabym inny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor nie dla mnie ale sam wygląd tej szminki jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolor i kosmiczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczny kolorek. Taki `mój`

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się kolor, ale chyba sama też bym go nie wybrała :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski kolorek i fajne opakowanie, eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam sobie odcień 103 i to mój ulubiony nude w kolekcji!
    Fajnie pachnie, dobrze się rozprowadza i długo trzyma, jest kremowa ale nie tłusta. Poluję jeszcze na mocny róż:)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)