poniedziałek, 14 września 2015

Bezalkoholowy tonik do twarzy firmy Mariza


Opis produktu
Tonik bezalkoholowy przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery naczynkowej. Delikatnie usuwa resztki makijażu, tonizuje i odświeża skórę. Wzbogacony w ekstrakt z róży wzmacnia i uelastycznia naczynka krwionośne zapobiegając ich kruchości i pękaniu. D - pantenol i alantoina intensywnie nawilżają skórę, łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia. Tonik przywraca cerze świeżość i zdrowy wygląd.


Składniki
Aqua, Aloe Vera, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Rosa Canina Extract, Panthenol, Aqua (and) PEG-75 Lanolin, Chlorhexidine Digluconate, Allantoin, Lactic Acid, Parfum, Citronellol, Geraniol.


Cena i dostępność
Za 150 ml zapłacimy ok 13 zł. Do kupienia w sklepach internetowych, czasami jest dostępny stacjonarnie w mniejszych sklepach, ale również możecie go nabyć dzięki Monice z Marizy. Rejestrując się możecie mieć każdy kosmetyk o 30 % taniej.


Moja opinia
Kiedyś dla mnie tonik do twarzy mógł wcale nie istnieć. Nie miałam wewnętrznej potrzeby go używać. Jednak od jakiegoś czasu zmieniłam zdanie. Teraz nie wyobrażam sobie nie mieć jakiegoś toniku w swojej łazience. Tuż po wieczornej toalecie, po umyciu twarzy żelem do demakijażu, na koniec przemywam sobie twarz tonikiem, a gdy się wchłonie wklepuję swój ulubiony krem. Taki rytułał towarzyszy mi niemal codziennie, bez którego nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji twarzy.

Tonik mieści się w bardzo fajnej i smukłej buteleczce z otwarciem na zatrzask. Na opakowaniu widnieją różowe napisy z różaną grafiką. Bardzo mi się spodobało takie opakowanie. Jest wygodne w użyciu i ładnie  się prezentuje. Moim zdaniem pachnie fantastycznie. Różano, naturalnie, bez chemicznego zapachu. Kiedyś nie lubiłam zapachu róży, ale od jakiegoś czasu gusta mi się zmieniły i bardzo lubię ten zapach. Tonik na buzi zostaje wyczuwalny przez jakiś czas. Po aplikacji na buźkę czuję, że moja skóra jest nawilżona, delikatnie oczyszczona z resztek makijażu. Nie zauważyłam efektu ściągania skóry, co niekiedy bywa wkurzające. Tonik nie wysusza skóry, ani mnie nie uczulił w żaden sposób. Jestem z niego jak najbardziej zadowolona. Ma ładne, delikatne opakowanie, pięknie pachnie, nawilża, nie uczula i jest w bardzo przystępnej cenie. Czego chcieć więcej od toniku? Myślę, że warto go wypróbować i się przekonać na własnej skórze. Mimo, że jest on przeznaczony do skóry naczynkowej to i tak został przeze mnie przetestowany. Niestety nie mogę nic napisać jak działa na taką skórę, ponieważ mam skórę mieszaną. Ciekawa jestem co o nim sądzicie, bo ja wiem, że skuszę się na kolejne opakowanie :)

PLUSY
Piękny zapach
Delikatnie nawilża
Smukła buteleczka
Nie wysusza skóry 
Dobrze oczyszcza twarz z resztek makijażu

MINUSY 
Dość słabo jeszcze dostępny stacjonarnie


Tonik otrzymałam od konsultantki Mariza

Pozdrawiam Natalia :)


22 komentarze:

  1. Nie miałam okazji jeszcze go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie ciekawi, w roli toników używam z powodzeniem hydrolatów :).

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego toniku, częściej sięgam po hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy jeszcze nie używałam hydrolatów :)

      Usuń
  4. Chętnie bym wypróbowała, ale nie mam gdzie go kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście jest link do Moniki. Możesz zamówić u niej :)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze tego toniku, ale dobrze wiedzieć, że ma tyle plusików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narazie mam tak samo jak Ty miałaś kiedyś :d Toniki uważam za zbędne.. dlatego też nie znam bohatera Twojego dzisiejszego posta, ale fajnie, że nie posiada alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz więcej pozytywnych recenzji tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię różane kosmetyki, które są przeznaczone do pielęgnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego produkty, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również często sięgam o toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja to już z x lat nie widziałam toniku i chyba jeszcze mnie nie ciągnie na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam szkoda że słabo z dostępnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam już i byłam zadowolona z produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze nic z Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tego typu toniki, sama mam teraz z Urody ;)) plus będę teraz zaglądać częściej jako nowy obserwator ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam toniku z olejkiem z drzewa herbacianego z innej firmy, ale bardzo lubię np. peelingi z firmy Mariza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)