środa, 30 września 2015

Bentley Organic - Żel pod prysznic z lawendą i....


Opis produktu
Żel Łagodzący i Nawilżający Bentley Organic to w 80% składniki organiczne. Aloes i jojoba ukoją Twoją skórę po dniu pełnym wrażeń, a zapach lawendy pomoże Ci się odprężyć. Jeden z serii czterech niezwykłych żeli pod prysznic marki Bentley Organic. Możesz wypróbować również Żel Detoksykujący, Odżywiający, oraz Głęboko Oczyszczający.


Lavandula Angustifolia - olejek ma działanie przeciwskurczowe, uspokajające i antyseptyczne, przyspiesza regenerację naskórka

Simmondisia Chinensis - olejek doskonale wchłaniany przez skórę, wzmacnia warstwę cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry, zapobiega powstawaniu rozstępów

Aloe Barbadensis - leczy infekcje i problemy skórne takie jak egzema czy łuszczyce, minimalizuje blizny


Składniki
Aqua, Potassium Cocoate**, Potassium Oleate**, Lauryl Betaine, Glycerin**, Sodium Chloride, Decyl Glucoside, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Linalool*, Potassium Citrate, Citric Acid

* Certyfikowany Składnik z Uprawy Organicznej
** Wyodrębniony z Certyfikowanego Składnika z Uprawy Organicznej


Cena i dostępność
Do kupienia na stronie Ekodrogerii, za ok  22 zł, za pojemność 250 ml.


Moja opinia
Żel  znajduje się w matowej i owalnej butelce z otwarciem na zatrzask. Z wyglądu skromne, ale nawet względne, a w praktyce dobrze się spisuje. Żel jest bardzo gęsty w kolorze przeźroczystym. Dzięki  swojej gęstości jest bardzo wydajny. Zapach jest moim zdaniem brzydki. Nic, a nic nie przypomina on lawendy. Tylko identycznie pachnie jak szare mydło. Dosłownie identycznie... Zatem nie zyskał plusika pod tym względem. Jednak posiada wiele innych zalet i mogę przymknąć oko na ten minus. Jego plusem jest na przykład wydajność. Mimo, że kosztuje ok 22 zł, to w sumie warto za niego tyle zapłacić, bo jest bardzo ekonomiczny w użyciu. Świetnie się pieni i oczyszcza skórę z brudu, nie uczula i co najważniejsze ma organiczne składniki. Dzięki temu spokojnie myłam nim swoje dzieci. Bez obawy o jakieś uczulenia czy podrażnienia. Ogólnie fajny żel i przyznam się szczerze, że pierwszy raz spotkałam się z tak treściwym i gęstym żelem pod prysznic. Myślę, że mogę go spokojnie polecić osobą, które borykają się z uczuleniami. Ciekawa jestem oczywiście waszej opinii na jego temat :)

PLUSY
Bardzo gęsty
Bardzo wydajny
Dobrze oczyszcza
Super się pieni

MINUSY
Nieprzyjemny zapach
Raczej tylko dostępny on-line

Żel otrzymałam od Ekodrogerii.pl

26 komentarzy:

  1. Ze względu na zapach jest to produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie pachnie lawendą

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za zapachem lawendy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych produktów bo się okazało, że mam je dostępne stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, lubię zapach lawendy - ciekawe czy mi przypadł by do gustu ten żel ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj ;/ zapach nie zbyt kuszący.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to żel pod prysznic musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie pachnie lawendą... tak lubię jej zapach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Działanie przeciwwskurczowe brzmi bardzo zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj to chyba produkt nie dla mnie.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam go w mini wersji, takiej podróżnej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że zapach jest taki, a nie inny. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i muszę zobaczyć jak sprawdzi się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki o lawendowym zapachu i dziwne, że tak nie pachnie skoro opakowanie to sugeruje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapach idealny dla mnie! Muszę wypróbowac;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuuu, a myślałam, że napiszesz o wspaniałej lawendowej łące... Cóż, fajnie, że się dobrze pieni przy łagodnym i dość skromnym [jak na tego typu produkty] składzie

    OdpowiedzUsuń
  17. zapach by mnie odstraszył na pewno, poza tym w tej cenie to trochę za mało go jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest lawenda, czyli już lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie zapach lawendy zbyt silnie na mnie działa, wiec pewnie zniosłabym lepiej ten mydlany zapach :D fajnie że żel jest wydajny. Uwielbiam te gęste, a zwłaszcza kremowe .

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj szkoda że zapach nie przypomina lawendy bo uwielbiam lawendę w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)