poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Nowe roślinki od Lucynki...

https://bylinylucyny.pl/

Witam
Dzisiejszy post chciałam poświęcić moim nowym roślinkom. Jak wiecie jestem w trakcie zakładania ogrodu i kompletowania roślin i jakiś czas temu zamówiłam kilka roślin w sklepie internetowym Byliny Lucyny. Wpadło mi w oko wiele ciekawych roślin  z tego sklepu i nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Jeśli jesteście ciekawe co zamówiłam to czytajcie i oglądajcie dalej :)

Roślinki przyszły do mnie solidnie zapakowane w dużym kartonowym pudełku.


Każda z nich była oddzielnie zapakowana w gazetkę, a korzeń był zapakowany w folę. Roślinom nic się nie stało w transporcie, są całe i zdrowe :)


Poniżej znajduje się cała gromadka roślinek, które zamówiłam.


5 sztuk zawilca. Zamierzam go posadzić koło drzewa. Myślę, że efekt w przyszłym sezonie będzie fajny.


Tutaj mamy z kolei trojeść rozesłaną. Pięknie się rozrasta...


Żurawka :)


Żurawki czerwone :)


Funkia, która posiada piękne i duże liście :)


Odętka...


Ogólnie rośliny przybyły w bardzo dobrym stanie i solidnie zabezpieczone. Jestem pewna, że nie raz jeszcze coś zamówię w tym sklepie. Ceny mają bardzo przystępne i szybka wysyłka. Czego chcieć więcej....

W kolejnych wpisach ogrodniczych będę starała się wam przybliżyć, każdą z tych roślinek. Jeśli macie ochotę na zakup roślinek to zapraszam do sklepu internetowego, a może na coś się skusicie :)

Pozdrawiam Natalia :)

35 komentarzy:

  1. Ciekawe roślinki :) Te czerwone wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz zadowolona:)rozrosną się obłędnie a tojeść rozesłaną polecam do koszów wiszących- efekt murowany:)i podlewaj,podlewaj dużo bo znów mają wrócić upały! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie słyszałam że ma znów ciepełko powrócić i nie mogę się doczekać kiedy się tak rozrosną.

      Usuń
  3. Nie znałam do tej pory tego sklepu. Moja babcia ma na imię Lucyna :D. Uwielbia rośliny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne roślinki :) uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są zwłaszcza te Żurawki czerwone

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zastanawiam się nad zamówieniem jakichś roślinek które sadzi się jesienią, widziałam fajne oferty na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro nigdy nie zamawiałam roślin.

      Usuń
  7. Ja na swoim balkonie ograniczyłam się tylko do wielkiej skrzyni z bluszczem i kilku doniczek z aksamitkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. A to ciekawe... nigdy nie zamawiałam roślin przez Internet :)
    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  9. W Warszawie nie bardzo mam takie możliwości by coś sobie zasadzić, ale porozmawiam z babcią ;D, może ona u siebie w ogródku coś zasadzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zamawiałam roślin przez Internet, a tu proszę - cała gromadka roślin dotarła w całości i bezpiecznie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam się aż tak na roślinach i zawsze biorę te, co wpadną mi w oko w Lidlu albo w Biedronce :)
    Ale bardzo ładnie Twoje się prezentują. Niech zdrowo rosną :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą zdrowo rosły :)

      Usuń
  12. O tym, żeby zamawiać rośliny przez internet nie pomyślałam, juz odwiedzam sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Oj tak, a potem gdy się rozrośnie wygląda jeszcze okazalej :)

      Usuń
  14. nigdy nie wpadłabym na to by zamówić rośliny przez internet :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo jakie śliczne roślinki! :) Super! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne... nawet nie wiedziałam, że można kupić kwiaty przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rosliny. Ja jednak wolę takie rzeczy widzieć na żywo i "pomacać" zanim je kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego sadzenia!:) I niech rosną, rosną i jeszcze raz rosną:)

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurcze! nie widziałam nigdy takiej przesyłki! :D ale super, że nic się z nimi nie stało ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obawiałabym się o nie bardzo w czasie przesyłki, ale jak widać są całe! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Żurawki czerwone przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)