piątek, 28 sierpnia 2015

Moje ukochane perfumy Impressive


Zapach kwiatowo - owocowy

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: kiwi, rabarbar, różowy pieprz
Nuta serca: arbuz, jaśmin, cyklamen
Nuta spodu: drzewo cytrynowe, drzewo sandałowe, piżmo


Cena i dostępność
Perfumy możemy kupić za pomocą internetu. Są dostępne w wielu drogeriach internetowych. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce nazwę zapachu. Stacjonarnie możemy je dorwać w mniejszych drogeriach osiedlowych. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej o perfumach Luxure to zapraszam na stronkę.


Opakowanie
Buteleczka jest prostokątna z czarną zatyczką, która siedzi solidnie i nie zsuwa się z flakonu. Moim zdaniem opakowanie jest bardzo proste, a zarazem eleganckie i szykowne. Perfumy są zabezpieczone w biały kartonik, ale nie zdążyłam zrobić zdjęcia ponieważ syn się nim  zajął i nie było czemu robić fotki. Atomizer działa jak zawsze bez zarzutu. Pojemność perfum to 100 ml, a cena kształtuje się w granicach 20-30 zł. Myślę, że cena jest adekwatna do jakości tego bardzo sympatycznego zapachu.


Moja opinia
Jak zawsze po pierwszym użyciu wyczuwam nutę alkoholu, ale z biegiem czasu łagodnieje i zostają wyczuwalne owocowe nuty. Osobiście nigdy nie przepadałam za owocowymi zapachami i do tej pory zbytnio ich nie lubię, ale te perfumy są wyjątkiem. Chwilę później prócz owocowych nut wyczuwam zapach delikatnych kwiatów. Takie połączenie jest jak dla mnie idealne, bo  zapach naprawdę mi przypadł do gustu. Tuż po perfumach (I miss you) to te, są na równi z nimi. Nawet mojemu mężowi się bardzo spodobały. W stosunku do damskich zapachów jest bardzo wybredny, ale do męskich wszystko mu jedno czym się on perfumuje. Mówi, że ważne, aby się Tobie podobały, czyli mi. Tego to ja akurat u niego nie rozumiem, ale ok. Wracając do perfum ten zapach trzyma się u mnie ok 3-4 godzin. Nie jest to jakiś świetny wynik, ale i tak się perfumuję przed upływem tego czasu. Mimo wszystko perfumy są bardzo ekonomiczne w użyciu. Myślę, że ten wariant zapachowy spokojnie możemy używać w lato, zimę czy nawet na jesień, bo zapach jest bardzo delikatny i nie duszący. Czy polecam te perfumy? Oczywiście fanką owocowo-wodnych perfum TAK! Ja się juz z nimi już nie roztaję napewno :)

Perfumy otrzymałam od Luxure

Pozdrawiam serdecznie :)

36 komentarzy:

  1. Mam inne perfumy Luxure, ale niestety nie są górnych lotów :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena niska jak za taką pojemność :) Uwielbiam takie nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać, butelka jest ładna i prosta

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie miałam okazji ich powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym powąchać, ale flakonik ma bardzo ładny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie ! Cena też fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze perfum tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa kompozycja zapachów :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach ma piekny - taki brzoskwinkowy, ale niestety u mnie z trwałością słabo ; /

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo intrygująca propozycja perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kusząca cena:) Nuty również, szczególnie kiwi, arbuz, rabarbar:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba też lubię owocowe i kwiatowe perfumy. Te nie są drogie więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają jak podróbka D&G L'imperatrice 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo myśle, że mogłabym się z tym zapachem polubić ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. cena bardzo zachęcająca, również zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach mógł by mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba ten flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. flakonik prezentuje się bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli piżmo mocno nie przebija mogły by mi się spodobać :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuszące muszę powiedzieć i chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym powąchać :D szkoda, że nie da się przesłać zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za kwiatowymi aromatami cho ten wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam zapach od Luxure i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba nie mój zapach, ale może się mylę:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. coś czuję, że też bym je pokochała!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne opakowanie, ale nuty zapachowe nie w moim guście :) Wole zapachy mocne, rześkie lub kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kwiatowe aromaty - raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)