sobota, 8 sierpnia 2015

Masło do ciała szałwia i miłorząb japoński



Opis produktu
Jędrna i gładka skóra to wizytówka zdrowia i młodości. Be organic Masło do ciała SZAŁWIA MUSZKATOŁOWA & MIŁORZĄB JAPOŃSKI intensywnie nawilża i pobudza mikrokrążenie, dając efekt jedwabistej miękkości i blasku. Naturalnie wspiera regenerację tkanek i chroni je przed działaniem wolnych rodników, pozwalając zachować energię i witalność. Dzięki gładkiej konsystencji doskonale się wchłania, pozostawiając uczucie przyjemnego nawilżenia i relaksujący aromat.


Składniki masełka

Cena i dostępność
Pojemniczek 200 ml, kosztuje 53 zł. Jest ono drogie i zdaję sobie sprawę, że nie każdego na nie stać, ale powiem wam, że czasami można zaszaleć i sobie taki prezent sprawić, bo jest grzechu warte. Do kupienia na stronie Be organic. Chętnych zapraszam na ich stronę.



Moja opinia
Zacznę od tego, że z marką Be organic mam pierwszy raz styczność, ale nie dziwię się ponieważ, jest to nowa marka na rynku i dopiero się rozkręcają. Mimo tego miałam mieszane uczucia do niej, ale skusiłam się na test masełka. Powiem wam, że nie żałuję, bo kosmetyk okazał się naprawdę godny uwagi. Opakowanie jest zwykłe, czyli plastikowy odkręcany słoiczek. Wieczko jest wykonane z tworzywa aluminium podobnego, a reszta jest utrzymana w zielonej kolorystyce. Całość bardzo ciekawie się prezentuje. Zapach jest mocno perfumowany, ale nie mdlący i pięknie pachnie na skórze. Kojarzy mi się z bukietem letnich kwiatów. Konsystencja jest budyniowa w kolorze bieli. Bardziej przypomina mi balsam do ciała, niż tak zwane masło. Konsystencja mogłaby być bardziej zwarta jak dla mnie. Kolejnym plusem jest to, że szybko się wchłania, wygładza skórę i sprawia, że jest mięciutka w dotyku i nie zostawia lepkiej warstwy podczas aplikacji. Nawilżenie moim zdaniem jest bardzo dobre i jestem z tego mazidła bardzo zadowolona. Gdy będę miała okazję i więcej złotówek to z pewnością się na nie skuszę. Czy je polecam? TAK!

PLUSY
Szybko się wchłania
Przepięknie pachnie
Wygodne opakowanie
Bardzo dobrze nawilża skórę
Nie zostawia lepkiej warstwy na ciele

MINUSY
Cena

Masełko otrzymałam od Be organic

26 komentarzy:

  1. Ma sporo zalet i wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego produktu, ale wygląda bardzo zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się fajnie, ale cena nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie masła.To ma bardzo przyjemny sklad, chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ma fajną konsystencje :). Bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super ale ta cena! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, jednak trochę za drogo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię masełka ale koniecznie zapach musi mi odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie ten zapach, ale cena dla mnie zbyt wysoka:(

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie naturalne masełka;)firmy nie znam i żałuje ze taka cena;) ale widze ze warto;)

    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z be organic nie mam jeszcze żadnego produktu...a nie powiem, chętnie bym co nieco z tej firmy w siebie powycierała :>

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda ciekawie :) fakt cena wysoka ale myślę że adekwatna do jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda ciekawie, fajnie że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie się prezentuje, z chęcią bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu obserwuje tą firmę :) myślę, że w przyszłości na pewno na coś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentuje się super ale ta cena... No raczej średnia :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena faktycznie dość wysoka, ale chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się to , że szybko się wchłania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie zapachy to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda. Jak bardzo dobrze ubita śmietanka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie spora cena ale i tak kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena wysoka, ale jeśli ktoś lubi balsamowanie ciała - warto spróbować :) Mnie niestety do tego przekonać ciężko, szczególnie teraz. Jesienią i zimą jakoś łatwiej mi to przychodzi, bo i moja skóra zmienia tryb na bardziej wymagający.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Od czasu do czasu można zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)