poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Laura Conti po raz drugi - kolor niebieski


Cześć
Jak tam kobitki po weekendzie? U mnie spokojnie w sobotę sprzątanie, a w niedzielę odpoczynek z rodzinką. Udaliśmy się na zakupy do Krakowa, bo musieliśmy Majce kupić kilka rzeczy do przedszkola. Po powrocie rozpaliliśmy grilla i dalej się byczyliśmy z dzieciakami. Dzisiaj z kolei z samego rana Kuba mnie obudził i nie dał spać, ale w sumie mam posprzątane, obiad się szykuje, recenzja skończona i po południu muszę zamówić torcika dla Kubusia, bo ma jutro pierwsze urodzinki. Tymczasem zapraszam was na krótką prezentację kolejnego lakieru do paznokci od Coloris


Jakiś czas temu również prezentowałam lakier tej marki, ale w kolorze różowym. Sam lakier mi się podobał, ale krycie było gorsze. W tym przypadku jest tak samo, ale mimo wszystko kolor i tak mi się podoba. Ciekawa jestem czy lubicie takie odcienie niebieskiego? Ja tak :)


Dokładniejszą recenzję znajdziecie w tym linku (klik). Nie będę się rozpisywała dwa razy :)
Mam nadzieję, że mi wybaczycie kochane :)


Jeśli macie ochotę na zakup takiej emalii do paznokci to zapraszam was do sklepu internetowego beautik. Tam znajdziejcie wiele ciekawych kolorów jak i inne kosmetyki do pielęgnacji ciała.


Pozdrawiam serdecznie :)


33 komentarze:

  1. Ja lubię odcień niebieskiego na paznokciach , ale bardziej intensywny niż ten :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten kolor lakieru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko maluje na niebiesko ale kolorek mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor lakieru :) Uwielbiam taki odcień niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :) ja jeszcze leniuchuję na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień ładny, ale nie miałam jeszcze żadnego lakieru LC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo podoba mi się ten odcień niebieskiego, choć niebieskości rzadko goszczą na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor, taki poszarzały błękit, ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski to jednak nie jest mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek nie mój, ale i tak fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie za słaby odcień, ale na twoich paznokciach dość fajnie wygląda:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemny, ja ostatnio cały czas noszę baby blue od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mi się podoba ;) fajnie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor ale ja takie wole nosić na stopach, na dłoniach wole bardziej pastelowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie lubię niebieskie odcienie, więc kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem ładny kolor, choc u mnie niebieskie rzadko kiedy jest na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to samo, a to błąd, niebieski świetnie pasuje do dzinsu :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)