wtorek, 11 sierpnia 2015

Lakier do paznokci Melkior - Blue Royal



Opis produktu
Bardzo dobre krycie, szybkoschnący, zapewnia wykończenie bez smug i odprysków.

Sposób użycia
Odtłuścić płytkę paznokcia preparatem ref. 25303,nałożyć bazę ref.22101, następnie nałożyć dwie warstwy lakieru. Wykończyć warstwą ochronną ref. 22201w celu przedłużenia trwałości lakieru. Po każdej aplikacji odczekać 1 minute.



Cena i dostępność
15 ml lakieru kosztuje ok 25 zł. Dostępny jest w sklepie internetowym Melkior Professionel, gdzie jest bardzo duży wybór kolorów.


Moja opinia
Na ten kolor skusiłam się ze względu na sukienkę. Mam ją w takim samym kolorze i pomyślałam sobie, że idealnie będzie do niej pasował. Sam kolor jest piękny, soczysty i wspaniale się błyszczy. Jeśli chodzi o jego nakładanie to idealnie ma wyprofilowany pędzelek i świetnie się sunie po płytce paznokciowej. Do uzyskania idealnego efektu potrzebne są dwie warstwy. Lakier na moich paznokciach niestety zaczął już odpryskiwać po dwóch dniach. Być może  dlatego, że nie odtłuściłam płytki, jak to jest napisane w sposobie użycia? No sama nie wiem... Kolejnym mankamentem jest to, że paskudnie barwi paznokcie i to mnie od niego trochę odrzuca, ale niestety czasami tak bywa. Powiem wam, że kolor jest pierwsza klasa, ale za tą cenę oczekuję, aby lakier nie barwił mi płytki paznokciowej. Czy jestem z niego zadowolona? Przyznam się bez bicia, że średnio, ale jak macie na niego ochotę to same spróbujcie :)


PLUSY
Soczysty kolor
Łatwo się nakłada
Duża pojemność
szybkie schnięcie

MINUSY
Słabo się u mnie trzyma
Barwi płytkę paznokciową


Lakier otrzymałam od Melkior Professionel

31 komentarzy:

  1. szkoda, że barwi płytkę i słabo się trzyma, ale za to jego kolor jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze się źle trzyma, ale kolor śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kolorek z wibo ale trzeba malować ze 3 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny, mam dwa lakiery w takim kolorze :) O firmie słyszałam,że mają całkiem niezła kolorówkę. Lakier widzę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoj cena jest.ale ten soczysty kolor jest super i w dodatku szybkoschnący.lubie takie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek, szkoda że barwi płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny, ale cena i odbarwianie mnie przeraża. Kiedyś chyba 3 tyg. walczyłam z czerwonym odbarwieniem;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny. Szkoda, że barwi płytkę, jakoś przy niebieskich jeszcze się z tym nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i jaki przyjemny blask! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor fajny, ale jak barwie płytkę to lipa :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ładny, ale jednak cena w ogóle do mnie nie przemawia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety ten kolor nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski na paznokciach to jednak nie jest mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor świetny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie, kusi soczystością:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bardzo ładny tylko szkoda, że barwi płytkę paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, szkoda ze barwi płytkę

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wygląda na paznokciach :) kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor jest cudowny, bardzo intensywny, charakterystyczny .

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolorek, chciałabym lakier w takim odcieniu :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na rozdanie-niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka cena i barwi??? Nie to nie dla mnie ..... ale kolor wybrałaś mimo wszystko śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj szkoda, że barwi bo piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele lakierów które testowałam ma problemy z trwałością, tego akurat nie używałam będzie okazja to też przetestuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)