piątek, 21 sierpnia 2015

Emalia do paznokci Laura Conti


Dzisiaj chciałam pokazać kolejny lakier do paznokci marki Laura Conti od Coloris. Jakiś czas temu miałam już nie raz możliwość testowania ich lakierów do paznokci i jedne się mi podobały, a inne nie. Ten akurat bardzo polubiłam :)


Malując paznokcie tym kolorem miałam wrażenie, że nic się nie zmieniły od poprzedniego razu. Pierwsza warstwa blada, druga ciut ciemniejsza, trzecia ok, a czwarta super. Tak wyszło, że na paznokciach mam 4 warstwy lakieru. Jednych może to przerażać i zniechęcić, ale czekajcie dalej...


Tak naprawdę te cztery warstwy mega szybko wysychają i wcale tego nie odczuwam. Jeśli byłoby odwrotnie, lakier trafiłby do kosza. Mam jeszcze inne kolory, takie jak niebieski i żółty, które są też fajne. Powiem wam, że mnie nie zraziło tyle warstw i nadal go lubię...


Jeśli chcecie to możecie te lakiery kupić na stronie internetowej sklepu KLIK.


Ciekawa jestem co myślicie o tym odcieniu? Bo mi się bardzo podoba :)


PLUSY
Szybko wysycha
Ładny kolor
Wygodny pędzelek

MINUSY
Kiepska pigmentacja


Lakier otrzymałam od Coloris.

Pozdrawiam Natalia :)

48 komentarzy:

  1. Fajny kolorek:) 4 warstwy i szybko schnie- super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny, chociaż 4 warstwy, nawet jak szybko schną to za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy. Szkoda, ze aż 4 warstwy trzeba nałożyć, ale efekt końcowy bardzo ładny ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, cztery warstwy, hmmm :D ale no nic, kolor fajny, jeśli szybko schnie, to nie ma takiego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest przepiekny, kocham sie w takich kolorach :)
    może wspólna obserwacja, daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie przepadam za RÓŻOWYM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo tych czterech warstw (co mnie przeraża...) wyszedł bardzo ladny efekt kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek ładny, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam bodajże 6 lakierów LC i dwa z nich były jakby wcześniej ktoś ich używał - zgęstniałe, zgluciałe. Pozostałe całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to trzeba było złożyć reklamacje.

      Usuń
  10. Szkoda, że ma słabą pigmentację bo kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby aż cztery warstwy malować pazury to yyy? Nie dla mnie to. Kolor taki sobie, przypomina bardziej lalkę...

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor :) 4 warstwy to dużo, ale jak szybko schnie to żaden problem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo tych warstw, ale jak szybko schnie to bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 warstwy to sporo... Kolor jednak bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że taki ładny kolorek ma takie słabe krycie; /

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor lakieru, teraz używam tylko hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie zastanawiam nad hybrydami.

      Usuń
  17. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolor :) na lato w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pomimo szybkiego schnięcia nie miałabym chyba cierpliwości na 4 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ty naprawdę szybko schnie i nie czuć tego.

      Usuń
  20. Kolor świetny, ale 4 warstwy to nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolorek, ale u mnie takie lakiery tylko na stópki Od jakiegoś już czasu na paznokcie u rąk nakładam hybrydki, bardzo je polubiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor piękny, lecz przerażają mnie te 4 warstwy i trochę mnie zniechęcają do jego zakupu ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam kilka lakierów tej marki i też jestem z nich zadowolona :) tanie i dobre, czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mialam lakieru jeszcze z tej firmy.
    ale ładny landrynkowy kolor różu.
    buziaki!
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo cukierkowy, 4 warstwy mnie nie zrażają skoro szybko wysychają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny kolorek, jednak ja gustu w pastelowych różach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny kolorek :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)