niedziela, 16 sierpnia 2015

Cytrynowy i granatowy żel pod prysznic firmy CD




Opis produktu
Cytrynka - Odświeżający żel pod prysznic CD, zawierający naturalne wyciągi z kwiatu lipy pielęgnuje i intensywnie nawilża skórę, wywołując eksplozję cytrusowej świeżości. Przebadany dermatologicznie. Posiada pH neutralne dla skóry.

Granat - Pielęgnacyjny żel pod prysznic CD z owocem granatu intensywnie pielęgnuje i nawilża, pozostawiając na skórze uczucie relaksu. Przebadany dermatologicznie. Posiada pH neutralne dla skóry. Posiada dyskretny, świeży zapach.


Oba żele zamknięte są w plastikowych buteleczkach, które są przeźroczyste i dokładnie widać ile produktu zużyłyśmy. Otwarcie jest na zatrzask i nie sprawia problemu, nie zacina się. Pojemność butelki to 250 ml i za sztukę zapłacimy ok 9,50 zł.  Myślę, że cena jest adekwatna do jakości i wydajności tego produktu.


Konsystencja obu żeli  jest średnio gęsta, żelowa, dobrze się pieni i wystarczy nie duża ilość, aby dokładnie umyć nim ciało. Kolor jak widać jest bezbarwny. W sumie nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Z kolei zapach granatowej wersji jest obłędny. Słodziutki, naturalny i takie właśnie lubię, ale cytrynka mi nie podeszła ponieważ jest mało aromatyczna i sztuczna.


Swoją rolę oba żele spełniły. Dobrze się pienią, są bardzo wydajne i nie uczulają mnie w żaden sposób. Nie zauważyłam, aby wysuszał mi skórę na ciele, ani nie zauważyłam żeby jakoś specjalnie nawilżał. Myślę, że oba warianty są fajne i w przystępnych cenach. Jak wspominałam powyżej, że wersja granatowa mnie bardzo przypadła do gustu, ale cytrynowa już nie bardzo. Zużyłam cytrynowy do połowy i resztę siostrze oddałam mimo, że dobrze mył to jednak zapach mi nie pasował. Jeśli ktoś lubi cytrynkę to będzie zadowolony. Podsumowując, oba żele dobrze myją, pienią się, są wydajne i jestem z nich ogólnie zadowolona. Ciekawa jestem czy je znacie lub kojarzycie markę CD?


PLUSY
Wydajne
Dobrze się pienią
Nie wysuszają
Przystępna cena

MINUSY
Jak dla mnie brak

Żele otrzymałam od marki CD

25 komentarzy:

  1. Ja nie miałam okazji ich używać, ale głośno o nich było w blogsferze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. owocu granatu nie znam, ale cytrynowy tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak je zobaczę, to kupię. Uwielbiam kosmetyki z cytryną.

    OdpowiedzUsuń
  4. CD- pierwsze słyszę:) fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam..może się kiedyś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zapachy idealne na te upalne dni :) Jeszcze o tych żelach nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersję z granatem chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ten żel z granatem z miłą chęcią sama bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki zupełnie mi nieznane, aczkolwiek nie kupiłabym tego żelu za prawie 10 zł - nie zachęca mnie wizualnie, ale po dobrej recenzji już lepiej na niego patrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa marka. Mam ich mydełko w kostce i antyperspirant w kulce.
    Na żel muszę się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę CD kojarzę z drogerii gdzie pracowałam, Panie zawsze chwaliły ich produkty, a ja się nie skusiłam jednak muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też muszę przetestować ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię słodkie zapachy więc granat byłby dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo widziałam recenzji o tej firmie i ich produktach na blogach, ale nie miałam okazji żadnego poznać osobiście :) cytrynkę lubię, więc zapach mi by przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś zupełnie mnie nie ciągnie do tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam o wersji "lilia wodna" i pewnie na taką bym się skusiła, jakbym miała dostęp do tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej firmy mam jedynie dezodorant w atomizerze o zapachu lilii wodnej... Muszę poszukać mu innego domu, bo zapach mnie dusi (działanie jest ok)...

    OdpowiedzUsuń
  18. Żele na pewno super, bo te produkty świetnie pachną i mają bdb składy :) ja z tej marki mam tylko antyperspirant, ale u mnie brak soli aluminium nie działa i się pocę masakrycznie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam firmy, ale chętnie poznam; )

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam jeszcze niczego tej marki ale zamierzam wypróbować te żele.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale szkoda, że cytrynka taka słaba bo ja lubię mocne orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa jestem zapachu;) mysle ze by mi sie spodobal ten granat;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)