środa, 19 sierpnia 2015

Balsam do ciała Noni Care


Opis produktu
Balsam ochronny do ciała zapobiegający negatywnym wpływom otaczającego nas środowiska. Zawartość soku z owocu Noni (Morinda citrifolia) i aloesu oraz naturalnego ekstraktu z ananasa, a także oleju kokosowego i słonecznikowego stymuluje naturalne procesy ochronne skóry, w tym odbudowę płaszcza wodno-lipidowego i naturalnej bariery antyoksydacyjnej.
 
Likwiduje suchość, podrażnienie oraz zapobiega łuszczeniu się skóry. Przy regularnym stosowaniu, krem zapobiega zwiotczeniu skóry i jest wspaniałym środkiem profilaktycznym na rozstępy i celulit.



Składniki
Aqua, Cocos Nucifera Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Glyceryl Stearate, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetyl Alcohol, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Stearate Citrate, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Butyrospermum Parky Butter Extract. Ananas Sativus Fruit Extract. Carica Papaya Fruit Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Benzyl Alcohol**, Xanthan Gum, Tocopheryf Acetate, Sodium Benzoate**, Lactic Acid, Potassium Sorbate**, Squalane, Ascorbyl Palmitate, Parfum*, Citral*, Citronellol*, Geraniol*, Linalool*, Limonene*.

* - pochodzenia naturalnego,  ** - jako substancje konserwujące



Cena i dostępność
Balsam o pojemności 200 ml kosztuje 26 zł. Zakupić go możemy na stronie internetowej Noni Care. Cena dla niektórych może być za wysoka, ale jest wart tych pieniędzy.


Moja opinia
Balsam mieści się w zwykłej białej tubce z wieczkiem w kolorze pomarańczowym, które jest otwierane na zatrzask. Opakowanie jak najbardziej wygodne i bezproblemowe w użytkowaniu. Konsystencja jest typowa dla balsamów do ciała, czyli średnio gęsta w kolorze mlecznej bieli. Zapach jest słodki, a nawet bardzo słodki. Moim zdaniem jest śliczny, bardzo mi się podoba. Na skórze zapach bardzo długo się utrzymuje co mnie bardzo cieszy. To mazidło szybko się wchłania w skórę i nie zostawia tłustego filmu na ciele. Moja skóra jest nawilżona, napięta i wygładzona. Bardzo się polubiłam z nim i w ostatnim czasie został on moim ulubionym smarowidłem. Niestety przy moim używaniu szybko się skończył, ponieważ moje nogi potrzebują solidnego nawilżenia niemal codziennie. Ogólnie balsam spełnia swoją rolę w postaci nawilżenia i napięcia skóry, ale nie mam pojęcia czy działa na celuilt i co wyprawia z tym płaszczem lipidowym. Czy polecam go?
 Tak!


PLUSY
Szybko się wchłania
Pięknie pachnie
Na długo nawilża
Nie uczula i nie podrażnia
Długo pachnie na skórze

MINUSY
Nie zauważyłam


Balsam otrzymałam od Noni Care


Pozdrawiam Natalia :)
 

37 komentarzy:

  1. Wow same plusy ! Bardzo chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, ale taki balsam do ciała chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten balsam, ciekawy, nienaszpikowany chemią skład. Bardzo chętnie go kupię, gdy spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się polubiłam ostatnio z balsamami pod prysznic tak więc te popularne jak na razie odstawiam na bok. Balsam ciekawy choć moje ciało nie wymaga dużej dawki nawilżenia więc nie dała bym tyle za zwykły balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie. A skoro ma słodki zapach to już jest jedna rzecz, dla której warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam z nim nigdy styczności

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jakies próbki produktów tej firmy i one strasznie pachniały...

    OdpowiedzUsuń
  8. na rozstępy i cellulit 0 chyba idealny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no i mam jakis ekstrakt z noni kiniecznie musze jakis diy z nim zroibic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jesteś zadowolona :D Ja jeszcze nie miałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go sobie zapisać i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nic nie miałam z noni care

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro ma same plusy to warto zapamiętać go! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jakoś nie ciągnie do tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli pachnie słodko, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu musi być mój!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam styczności z tym balsamem ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam go ale za tą cenę mnie nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. zapewne jak będę robiła zakupy przez internet będę miałam go na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli b. dobrze nawilża to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miał krem i żel do mycia twarzy z tej firmy. Rewelacja je chodzi o działanie + zapach mi się podobał. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaciekawił mnie, szczególnie tym, że musi pewnie obłędnie pachnąć :)
    super blog! obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. można dodać do listy dobrych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam, ale na mnie jakoś wrażenia nie zrobił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)