wtorek, 14 lipca 2015

Zakupy ogrodnicze część 2


Niedawno pisałam o moim zamówieniu ze sklepu internetowego, gdzie kupiłam kilka kwiatuszków do mojego ogródka. Dzisiaj pokażę wam kilka roślinek jakie kupiłam u nas w centrum ogrodniczym.

Róża niskopienna

Jeden z moich ulubionych Clematisów. Kupiłam dwie sztuki. Różowego i tak jakby bordowego. Różowy już ma dwa maleńkie pąki. Efekt pokażę jak zakwitnie :)



Tutaj z kolei kupiłam dwie trawy. Spodobało mi się ubarwienie tej czerwonej i pomyślałam sobie,  że fajnie i nietypowo wygląda i muszę ją mieć. Chorowałam też na zebrę, czyli tą drugą trawkę.



**********



Kolejny zakup to Datura czyli drzewko anielskie.

Znane i lubiane Hosty inaczej Funkie. Była jakaś wyprzedaż i za sadzonkę zapłaciłam 3 zł, a normalnie kosztują ok 9-12 zł.


Do kolekcji Floks biały.

Na koniec inna odmiana Lobelii, kupiłam trzy sadzonki.



Zapomniałam jeszcze o tym kwiatuszku, ale nie pamiętam nazwy...


Jak widzicie ostro mnie wzięło na kwiatki i inne roślinki. Taka moja nowa pasja....

Pozdrawiam serdecznie :)



23 komentarze:

  1. Clematisy i Funkie lubię, mam kilka przed domem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy a roślinki cudne :)
    Będzie mi bardzo miło jeśli mnie zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby się tylko ta pasja utrzymała ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio kupiliśmy troszkę roślinek na naszą działkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Floksy śliczne, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zakupy ogrodnicze i sa one przede mna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Clematisy znam, mam posadzone przy pergoli fioletowe i niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zakupy w szkółce kwiatów;)szaleństwo...;)twoje kwiatki widać zdrowe w donicach- napewno bedą pieknie kwitły;)a w szkołkach napewno warto kupować!

    OdpowiedzUsuń
  9. To teraz będziesz miała slicznie w ogródku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle się na kwiatach nie znam i umiem zajmować się tylko kaktusami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudeńka ;) zazdrooszczę ;) gdybym miała domek to pewnie też bym miała w swoich zbiorach takie kwiatuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałości :) nie dosc ze nataleczka kuchareczka to jeszcze ogrodniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy wcześniej nie słyszałam o drzewku anielskim, niech Ci ładnie rosną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama uwielbia kupować kwiaty do ogrodu i to ona dba o nasz ogród, Twoje roślinki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie zakupy ogrodnicze są najgorszymi możliwymi zakupami;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie mieć taką pasję, ja do roślin nie mam ręki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam to samo :D teraz czekam na jakieś 10 torebek z nasionami kwiatów dwuletnich ( w pełnych malwach się wręcz zakochałam ) ;P
    Ten ostatni kwiatek u mnie nazywa się jeżówka , ale czy taką ma nazwę prawdziwą to nie mam pojęcia :) Mam go w trzech kolorach , jeszcze jest biały i żółto-pomarańczowy

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakupy, hosta (funkia) bardzo szybko się rozrsta, tylko posadzadz je osobno, bo na wiosnę będziesz musiała sztychówką rozkopywać. Resztą co roku będziesz musiała:)
    Za trawami sama się rozglądam, ale wypatrzymałam sobie te niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :) Powoli wracam do świata blogowego i co zastaję - zakupy ogrodowe - kocham je!!! Potem biegam z roślinkami po całej działce i zastanawiam się, gdzie je posadzić :) Myślę, że dokonałaś trafnego wyboru z tymi odmianami, musisz tylko pamiętać, że powojnik lubi mieć nogi w cieniu, a głowę w słońcu - wtedy pięknie zakwitnie. Pozdrawiam wakacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)