piątek, 3 lipca 2015

Vestito Aura For Women - kolejna nowość Luxure





Zapach kwiatowo - drzewno - piżmowy

Nuta głowy: granat, cytryna, bergamotka
Nuta serca: kwiat cytryny, jaśmin, piwonia
Nuta spodu: drzewo sandałowe, ambroksan, piżmo i nuty drzewne


Cena i dostępność
Perfumy o pojemności 100 ml kosztują ok 25 zł. Dostępne są poprzez sklepy internetowe. Więcej informacji na temat zapachów Luxure na stronie producenta.


Na pierwszy rzut oka opakowanie jest bardzo eleganckie i ekskluzywne. Wydaje się takie drogie, ale po głębszym zastanowieniu stwierdziłam, że zalatuje mi festynem. Tak, bo gdy po raz pierwszy je zobaczyłam to, aż mi oczy się zaświeciły, ale potem jakoś zmieniłam zdanie...


Atomizer działa rewelacyjnie i dozuje nam odpowiednią ilość perfum. Skuwka idealnie się trzyma i się nie ześlizguje. Technicznie działa bez najmniejszego problemu.


Powiem wam kochane, że zapach jest naprawdę śliczny i oryginalny. Powiewa luksusem i kobiecością na kilometr. Moja teściowa się w nim wprost zakochała, ale i mi się bardzo, ale to bardzo podoba. Stoi dumnie na mojej toaletce i psiukam się nim w rano, w południe i wieczorem. Ponieważ uwielbiam pięknie pachnieć nawet, gdy wyrywam chwasty w ogródku :) Tak to już jest z maniakami zapachowymi, że lubimy non stop pachnieć i mieć dużo perfum. Sam zapach tuż po psiuknięciu jest fajny. Nie za mocny, nie za słaby, taki w sam raz. Następnie tuż po chwili łagodnieje i nabiera głębi. Co tu dużo mówić, trzeba go samemu wypróbować na sobie ponieważ jest naprawdę śliczny. Ale to nie koniec moich ulubieńców od Luxure. Ostatnio wypuścili perfumy Impresiv i powiem wam, że są genialne, ale o nich napiszę kiedy indziej. Mam nadzieję, że rozbudziłam waszą wyobraźnię. Ciekawa jestem waszego zdania na ich temat :)



Pozdrawiam serdecznie :)

31 komentarzy:

  1. Chciałabym powąchać, wydaje mi się, że dla mnie byłby też bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ma flakonik, ciekawa jestem tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie by mi przypadł do gustu :)
    A buteleczka bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich jeszcze nie miałam, ale buteleczka naprawdę bardzo elegancka :-) i w dodatku ta cena :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka kompozycja zapachów mogłaby mi przypaść do gustu :) Nie miałam styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda - buteleczka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie zachwyca swym wyglądem ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zrobiłaś zapachowego smaczku - z chęcią bym się psiknęła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z opisu zapowiada się naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzewo sandałowe i piżmo, czyli dla mnie szał :) I ta elegancka buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny flakon. Zapach niestety nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś będzie mi dane go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wolę raczej owocowe perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. przetestowałabym go u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, wygląda ekskluzywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubie słodkie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cytryna wystarczyła - jestem pewna, że zapach by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ma bardzo ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach idealny jak dla mnie :) uwielbiam takie nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)