środa, 15 lipca 2015

Peeling cukrowy grapefruit & guarana




Dzisiaj przychodzę do was dziewczyny z aromatycznym, cukrowym peelingiem od firmy Kabos. Firma mi zupełnie nieznana. Tym bardziej testowanie było ciekawym doświadczeniem. Miałam wiele zdzieraków innych firm. Jedne były bardzo fajne, a inne nie. Ten należy do pierwszej grupy i zapraszam do lektury :)


Opis produktu
Ten wyjątkowy cukrowy peeling do ciała to prawdziwy koktajl substancji aktywnych, które sprawią, że twoja skóra będzie jędrna, elastyczna i jedwabiście gładka. Dzięki zawartości ekstraktu z guarany i gorzkiej pomarańczy peeling posiada doskonałe właściwości antycellulitowe i wyszczuplające, wspomaga proces odchudzania i modelowania sylwetki. Zawarte w formule oleje: kokosowy, sojowy i arganowy oraz wosk pszczeli zapewnią skórze przyjemne natłuszczenie i nie dopuszczą do jej przesuszenia. Lekka konsystencja i świeży grapefruitowy zapach zapewnią poczucie komfortu podczas stosowania peelingu.



Składniki
Sucrose, Caprylic/Capric Trigliceride, Cocos Nucifera Oil, Butyrosperamum Parkii, Glycine Soja( Soybean) Oil, Glyceryl Dibehenate, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Sorbitan Caprylate, Polysorbate 80, Silica, Propylene Glycol, Aqua, Fucus Vesiculosus Extract, Hedera Helix Leaf Extract, Citrus Aurantium Amara Peel Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Arginia Spinosa 9Argan) Nut Oil, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Cera Alba, Aqua, Glycerin, Coffea Arabica Bean Extract, Paullinia Cupana Extract, Prunus Armeniaca Seed Powder, Citral, Limonene, CI 19140, CI 16225, CI 14720



Moja opinia
Od dłuższego czasu jestem również maniakiem peelingowym. Dbam o swoją skórę na ciele i lubię kiedy jest ona gładka i miła w dotyku. Tym bardziej, że mam celluit i takie mocniejsze zdzieraki mi pomagają pozbyć się tego draństwa za pomocą masażu. Kosmetyk otrzymujemy w aluminiowym pojemniczku, które jest odkręcane. Moim zdaniem jest wygodne w użyciu i nie sprawia żadnego problemu. Takiego typu opakowania są zdecydowanie najlepsze, bo nie musimy się martwić, że nie wygrzebiemy kosmetyku do końca. Zapach jest bardzo świeży i rześki. Moim zdaniem jest bardzo ładny i przyjemny dla noska. Konsystencja jest gęsta i treściwa. Podczas masażu drobinki ścierające nie rozpuszczają się szybko, ale pozwalają na dłuższy masaż ciała. Skóra po jego użyciu jest gładka i miła w dotyku. Co mnie w nim zaskoczyło, to że nie zostawia tłustego filmu na skórze, a ciało jest nawilżone. Jest to duży plus, ale nie powiem delikatny film na skórze mi   wcale nie przeszkadza. Niestety, ten peeling posiada małą pojemność, bo zaledwie 150 ml i szybko go ubywa. Starczył mi dosłownie na 4 razy, a nie należy do najtańszych. Jego cena to ok 33 zł. Jeśli, któraś z was ma na niego ochotę to możecie go kupić tutaj. Ja jestem z jego działania jak najbardziej zadowolona, ale szkoda, że jest tak mało wydajny i dość drogi.

PLUSY
Nawilża
Wygładza skórę
Ładny i świeży zapach
Dobrze zdziera naskórek
Nie zostawia tłustego filmu


MINUSY
Mała pojemność
Dla niektórych może być za drogi

Kosmetyk otrzymałam dzięki firmie Kabos

32 komentarze:

  1. Całkiem fajny ;) ja wolę domowe peelengi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem maniaczką peelingów, a ten prezentuje się całkiem zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 33 zł na 4 razy to troszkę słabo, ale ogólnie jestem go ciekawa. Ma fajną konsystencję, która przypomina mi arbuz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlaśnie też na pierwszy rzut- arbuz.fajny pilling ale mało go i drogo ;(ogolnie ma spuer właściwości;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem zapachu, lubię grejpfrutowe produkty do pielęgnacji ciała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem zapachu :), Trochę drogi jak na 4 użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie, ale szkoda, że cena taka wysoka za małą ilość :P

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłaś mnie tym peelingiem :) lubię jak peeling nie zostawia tego tłustego filmu, więc myślę że bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie za drogi, ale wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydajność faktycznie nie jest zbyt dobra, ale dużym plusem jest brak tłustej warstewki i brak parafiny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromny plus za to, ze nie ma parafiny. Szkoda ze nie jest o połowe tanszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna konsystencja. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam cukrowe peelingi. konsystencja na zdjeciach idealna - taka jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie się zapowiada ale cena troszkę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię jak peeling delikatnie natłuszcza skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie treściwe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też kocham peelingi! :) ten wygląda ciekawie :) !

    OdpowiedzUsuń
  18. kusi, ale nie opłaca się go kupować skoro jest mało wydajny ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Mojej skórze nie służą mocne zdzieraki; /

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda ciekawie :) skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie cena trochę przeraża :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię peelingi cukrowe. Pokazany przez Ciebie pięknie wygląda i opakowanie i sam kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zakupy. Uwielbiam trawy, ta czerwona to chyba Red Baron, cudnie wygląda z tymi intensywnymi wybarwieniami :) Ale największą moja miłością z traw są rozplenice :)) Bardzo polecam, rosną w pięknych kępach, nie rozłażą się i ślicznie kwitną :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny zapach :D uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta konsystencja. Z wielką chęcią bym przetestowała, ale pierwszy raz spotykam się z tą firmą... Cena faktycznie do niskich nie należy, ale od czasu do czasu można zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda wspaniale:) Szkoda tylko, że wydajność słaba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje się całkiem fajny, energetyczne składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam cukrowy peeling grejpfrutowy z Ceano Csmetics i jest super :) mój też posiada olejki, super nawilża i jego zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo :)
    Podoba mi się jego skład :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Firma Kabos jest mi całkowicie obca. Hmmm peeling prezentuje się bardzo ciekawie.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)