czwartek, 16 lipca 2015

Moje kropeczkowe neonki :)





Dzisiaj chciałabym pokazać na blogu moje dwa nowe lakiery do paznokci. Oczywiście będąc na zakupach w pobliskim spożywczaku natknęłam się na lakiery do paznokci nieznanej mi firmy. Postanowiłam wziąć dwie sztuki na próbę. Efekt jaki otrzymałam po dwóch warstwach lakieru mnie urzekł. Nigdy wcześniej nie miałam takiego typu lakierów u siebie i tym bardziej jestem zadowolona z efektu wizualnego i jakościowego.


Lakiery kupimy w okolicznych sklepikach za ok 6 zł. Cena jest bardzo przyjemna. Mają średniej długości pędzelek, ale wygodnie się nim nakłada emalię na paznokcie. Dla satysfakcjonującego efektu musimy nałożyć dwie lub trzy warstwy, ale one w mgnieniu oka wysychają i nie stanowi to problemu.



Lakier na moich paznokciach bez odprysków wytrzymuje ok 4 dni. Myślę, że jest to bardzo dobry wynik. Większość odpada po trzech, a czasami nawet po dwóch dniach. Zmywanie lakieru nie jest, aż tak trudne jak w przypadku piasków. Wystarczy mocniej potrzeć i czarne drobinki schodzą. Ciekawa jestem czy znacie te lakiery i czy waszym zdaniem fajnie wyglądają?





Pozdrawia Natalia :)


59 komentarzy:

  1. Cudne! Oba mi się podobają a takich nie mam jeszcze w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prawie idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolorki ^^, nietypowe przez te kropeczki i przez to jeszcze urokliwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądaja bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczu nie lubię na paznokciach, ale takie urozmaicenie kropeczkowe jest bardzo fajne :) Przypominają mi te lakiery edycje Lovely Pastel Pepper ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. smiesznie to wyglada ;D ale podoba mi sie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ,fajne na lato:) ja zapuszczam swoje i chce kupic zestaw do hybryd:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten drugi kojarzy mi się z kiwi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich lakierów jeszcze nie widziałam. Fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie wyglądają jakbyś posypała je makiem, bardzo ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście lubię bardziej stonowane lakiery do paznokci.
    Niewiem czy odważyłabym się na neonki. Ale u Ciebie całkiem fajnie prezentują się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście bardzo rzadko maluje paznokcie;)ale jak już to neonki bardzo mi sie podobają-a corci napewnoby sie spodobały te kropeczki;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ten drugi kolorek bardzo w moim guście :D podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wygląda :), chyba najbardziej podoba mi się drugi kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne kolorki- podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten zielonkawy podoba mi się zdecydowanie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely post, happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardziej podoba mi się pomarańcza, fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt moim zdaniem super :) drobinki to fajny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam "czyste" lakiery neonowe z tej serii, bez kropeczek. Polubiłam je. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorki bardzo fajne na lato, lubię takie intensywne barwy :) Jednak kropeczki do końca mnie nie przekonujęą ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. akurat trochę szaleństwa na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na lato takie kolorki wyglądają bardzo ładnie na paznokciach :)
    Kropeczki hmm zawsze to jakaś odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne są, ślicznie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorki śliczne. Miałam ochotę zakupić takie z lemax

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne kolorki, a te kropeczki mega :)
    P.S. Dziękuje za polecenie Karoliny, do zrobienia szablonu :):*

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolorki ;-) ten zielony kojarzy mi się z kiwi ;) a co do pierwszego to właśnie na moich pazurkach też jest pomarańczowy lakier ;)
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  28. No proszę jakie fajne lakiery można dorwać w zwykłym spożywczaku :D Lubię takie "pieguski", żółty bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie wiesz gdzie znajdziesz jakieś cuda;)
    Pomarańczka przypadła mi bardziej do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten pomarańczowy bardzo mi się podoba, szczególnie do opalonych dłoni. Zieleń nie przemawia do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie słodkie! Idealne na lato. ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Te czarne kropki dodają im dużo uroku, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam odobny lakier tylko, że niebieski i z innej firmy, wygląda ślicznie, ale nie chwalę go sobie za bardzo, z tego powodu, że szybko odpryskuje :/ a jak chce się go zmyć jak już zostanie na paznokciu to te resztki te kropeczki nie chcą się zmyć za żadne skarby świata :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam tą pomarańcz ale bez kropek ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Choć sama paznokci nie maluję,to kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne kolorki, ale chyba krycie jest średnie.Sama nie lubię jednak takich lakierów, a piasków to już wogóle - zaczepiają o ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne, takie pozytywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lakiery w kropeczki,a raczej jak posypane drobnym piaskiem:) ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za takimi prześwitującymi lakierami, więc pewnie wrzuciłabym pod neonki białą bazę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)