poniedziałek, 20 lipca 2015

Ekskluzywny żel do mycia dłoni i ciała od SPN Nails


Dzisiaj opowiem troszkę o żelu pod prysznic od SPN Nails z serii Womanity. Jest to perfumowany żel pod prysznic. Z jednej strony jest sympatyczny, a drugiej strony mam mieszane uczucia względem niego. Dlatego zapraszam was na szczegółową recenzję poniżej.



Dedykowane jako uzupełnienie rytuałów SPA według filozofii SPN. Wspaniale się pienią. Są na bazie łagodnych składników, wspaniale nawilżają skórę. Nie uczulają, receptura została stworzona z myślą o alergikach. Rozpieszcza zmysły- zapachy, które przez długi czas utrzymują się na skórze.


Cena i dostępność
Koszt takiego żelu o pojemności 200 ml, kosztuje ok 25 zł. Myślę, że cena jest zbytnio wygórowana. Możemy go zakupić w sklepie firmowym SPN Nails. Chętnych zapraszam tutaj.


Moja opinia
Zacznę od tego, że otrzymujemy go w zwykłej plastikowej buteleczce z bardzo wygodną pompką, która dozuje nam odpowiednią ilość kosmetyku. Nie ukrywam, że jest to bardzo wygodne rozwiązanie, zwłaszcza podczas mycia. Opakowanie z wyglądu jest nienaganne, delikatne i utrzymane w przyjemnej kolorystyce. Konsystencja jest kremowa i lekko gęsta. Jest on średnio wydajny ponieważ dość szybko go zużyłam w porównaniu z innymi kosmetykami. Zapach, bo to jest bardzo ważna sprawa. Niestety nie za bardzo mi się spodobał, a to z tego względu, że jest chemiczny. Niby perfumowany i pozostaje długo wyczuwalny na skórze, ale jednak wyczuwam chemiczną woń. Myślę, że za cenę 25 zł, powinni nad zapachem lepiej popracować, bo nie oszukujmy się są żele dużo tańsze i lepiej pachnące. Dlatego kupując taki żel i za taką cenę to już wymagam od niego więcej. Jego plusem jest to, że dokładnie oczyszcza skórę, dobrze się pieni i nie podrażnia. Moim zdaniem to ekskluzywny to on raczej nie jest. Czy bym go kupiła? Raczej nie. Ciekawa jestem co sądzicie o tym produkcie?

PLUSY
Wygodne opakowanie
Dobrze się pieni
Oczyszcza ciało
Nie podrażnia

MINUSY
Sztuczny zapach
Wysoka cena

Kosmetyk otrzymałam od SPN Nails.

47 komentarzy:

  1. Szkoda, że sztucznie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go powąchała może mnie akurat przypadł by do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że zapach sztuczny no i ta cena :/

    OdpowiedzUsuń
  4. sama niewiem, czy skusiłabym się na niego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię sztucznych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zapach jest sztuczny. Skoro jest stosunkowo drogi mogli się lepiej postarać

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie przy takiej cenie powinni coś zrobić z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szata graficzna bardzo uboga jak na ekskluzywny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam go ;) a wydaje się być fajny, szkoda, że w tym przypadku pozory mylą ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ma dodatkowo takie ładne opakowanie :)

      Usuń
  10. nigdy go nie miałam :) moim hitem jeśli chodzi o mycie ciała jest olejek z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sztuczy zapach i wysoka cena to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś do mnie ten produkt nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Podejrzewam, że u mnie też by się skończyło na jednorazowym zakupie z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze wiedzieć na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  15. opakowanie ma fajne-szkoda, że zapach średni

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nie kupiłabym żelu za taką cenę, wolałabym dobry balsam. Swoją drogą za taką cenę powinien być po prostu dobry.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie się prezentuje
    Nie znam marki

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że z zapachem średnio bo pierwsze co robię to zawsze wącham kosmetyki :P Także raczej bym go nie kupiła :P
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sztuczny zapach rzeczywiście nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym przypadku piękny zapach to podstawa, szkoda, że jest sztuczny :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba zapach by mi za bardzo nie przeszkadzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że zapach Cię rozczarował. W przypadku produktów myjących jest to ważne kryterium.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam, ale generalnie lubię ładnie pachnące produkty, nawet jeśli jest to tylko kosmetyk do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. za sztuczny zapach podziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz się z nim spotykam. Szkoda, że ma chemiczny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe, jak ten zapach hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że sztuczny zapach ma ;/ Kurcze no! :]

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przekonał mnie do siebie w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tu u Ciebie ładnie :) nowy tytuł :) a co do żelu to nie używałam. Ale myślę, że cena spora i pojemność mała. Był by na kilka razy...a tak jak piszesz są zele które są ładnie pachnące i za tą cenę pojemność dużo większa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie, za tak wysoką cenę, oczekujemy czegoś naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  31. Za taką cenę nie kupiłabym. Fakt, 25 zł to nie jest majątek, ale za 10-15 zł można dorwać bardzo fajne żele.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe jak by było z tym zapachem...

    OdpowiedzUsuń
  33. po Twojej recenzji na pewno się na niego nie skuszę ;-) szkoda bo zapowiadał się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Drogi trochę ale opakowanie ma ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja używam tego żelu jak i balsamu. Wielka szkoda , że nie ma podstawowej informacji na temat zapachu. Zapach jest 100% odpowiednikiem perfum Mademoiselle Coco Chanel więc stwierdzanie , że jest "sztuczny" rozłożyło mnie na łopatki. Po za tym jak można napisać recenzję produktu nie uwzględniając tak podstawowej informacji odnośnie zapachu ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze balsam lepiej pachnie niż żel. Na stronie producenta nigdzie nie zauważyłam żeby było napisane, że jest to odpowiednik Coco. Jesli Jest wskazwskaż mi. Moim zdaniem zapach jest sztuczny i zdania nie zmienię.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)