niedziela, 21 czerwca 2015

Shy Beauty i White Gold od SPN Nails




W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać dwa moje nowe nabytki lakierowe. Są to lakiery do paznokci od SPN Nails. Otrzymałam takie oto dwa kolorki jeden lekki róż, a drugi niby białe złoto. Najbardziej spodobał mi się ten drugi, ale i róż nie jest brzydki. Jeszcze chciałabym was przeprosić za tak niechlujnie pomalowane paznokietki, ale to była szybka akcja i nawet mi się paluchy na nich po odznaczały :)))

Najważniejszy jest kolor bo to chcę wam pokazać :)


Ten kolor należy do grupy piaskowych, ale nie jestem zadowolona z ich faktury. Bo ten piasek jest minimalny w porównaniu z innymi lakierami innych firm. Ten jest taki nijaki...


Tutaj jest moja perełka. Kolor pierwsza klasa! Elegancki i ociekający bogactwem czyli białe zloto. Moim zdaniem wspaniały kolor no i faktura dużo ciekawsza, a konsystencja dużo gęstsza :)


******


******


******


******


Jeśli macie ochotę na któryś z tych lakierów to zapraszam na stronę internetową SPN Nails. Jest tam wiele ciekawych lakierów jak i kosmetyków pielęgnacyjnych :)

Ps. Kochane, chciałabym was jeszcze poinformować, że planuję tutaj na blogu wiele zmian. Będą one widoczne za jakiś czas. Chcę zmienić szablon, kolorystykę i troszkę tematykę, a i może nazwę bloga. Także nie zdziwcie się kiedy zobaczycie sporo zmian :)

Pozdrawiam Natalia :)

25 komentarzy:

  1. Ten różowy ma śliczny kolor jednak średnio prezentuje się na paznokciach. Ja bardzo lubię lakier z Golden Rose o bardzo podobnym odcieniu ;) srebrny za to mnie urzekł; )

    OdpowiedzUsuń
  2. oby dwa świetne ! ;) ale ten drugi mnie zaciekawił bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga wersja podoba mi się zdecydowanie bardziej :D Już widzę ją połączoną z kilkoma kolorami :) Czekam na zmiany, jestem bardzo ciekawa co wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To białe złoto jest zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się oba. Ciekawa jestem blogowych zmian:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten drugi bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się te białe złoto. Chyba w taki zainwestuję ;)
    Zapraszam na mojego bloga, może ci się spodoba: creativethingsbycreativegirl.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obydwa w moim typie,razem tworza zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten drugi bardzo ładny :). Słaby ten piasek w tym różowym :P

    OdpowiedzUsuń
  10. to złoto mi się bardzo podoba :) i ta buteleczka...świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten drugi kolor podoba mi się znacznie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten brokatowy lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. różowy niestety wygląda nieładnie :( natomiast już ten kolejny jest boski :) bardzo podobny mam z Golden Rose i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat oba kolory nie bardzo wpadają w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. drugi kolorek rzeczywiście fajniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! ten drugi kolorek jest faktycznie świetny, ja pokusiłam się jakiś rok temu na zakup czerwonego lakieru z SPNu nr. 033 (Kiss me baby!) i dodatkowo na spróbowanie preparatu przyspieszającego wysychanie lakieru bo nigdy czegoś takiego nie używałam. Byłam z niego zadowolona i faktycznie lakier błyskawicznie schnął na palcach, a lakier i jego nasycona i mocna czerwień tak mnie urzekła że nie rozstaję się z nim do dziś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)