środa, 24 czerwca 2015

Piwna maseczka do twarzy od Manufaktury:)


Opis produktu
Odżywcza maseczka do twarzy zawiera drożdże piwne bogate w witaminy, regenerujący olej z pestek winogron, nawilżające masło shea, leczniczy panthenol, zmiękczający kaolin i nawilżającą glicerynę. Głęboko nawilża i regeneruje skórę, jest idealna do pielęgnacji normalnej, suchej, dojrzałej i wrażliwej skóry twarzy, szyi i dekoltu. Regularne stosowanie nadaje skórze elastyczność i młodzieńczy wygląd, czyni ją jedwabiście miękką. Nałożyć na oczyszczoną skórę grubą warstwę maseczki.Pozostawić na 20 minut, nadmiar zetrzeć wacikiem.

 Składniki
Aqua, Isopropyl Myristate, Macadamia ternifolia Seed oil, Glycerin, Kaolin, Caprylic/capric Trigliceride, Vitis Vinifera Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Panthenol, Glyceryl Stearate, Cetyl Alhohol, Parfum, Allantoin, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Faex (Yeast Extract), Citric Acid, Lilial, Eugenol



Cena i dostępność
75 ml maseczki kosztuje ok 26 zł. Myślę, że cena nie jest, aż tak wysoka, ale to oczywiście zależy od zasobności portfela. Dostępny jest  na stronie producenta (klik). Jeśli macie ochotę to zajrzyjcie :)


Moja opinia
Maseczkę otrzymujemy w zwykłej tubce jak większość kremów do rąk, ale te opakowanie wyróżnia to, że imituje tak jakby tworzywo aluminiowe. Całkiem ciekawie to wygląda i mi się spodobało wizualnie. W praktyce sprawdza się super, zresztą jak większość takich opakowań. Konsystencja maseczki jest gęsta i puszysta. Szybko się wchłania. Zapach jest perfumowany i bardzo przyjemny dla nosa. Polubiłam się z nim, bo ładnie twarz pachnie przez jakiś czas. Co do działania, czyli nawilżenia, jest ono bardzo dobre. Nawilża na dość długi czas, Kolejnym plusem jest to, że nie podrażnia, nie uczula i szybko się wchłania. Lubię kiedy produkty takiego typu błyskawicznie się wchłaniają ponieważ jestem strasznie niecierpliwą osobą. Moja skóra po użyciu maseczki jest gładka, napięta i elastyczna. Jestem z niej zadowolona i co najważniejsze robi, czyli nawilża, szybko się wchłania i wygładza, a i jest na bazie piwa co bardzo lubię :)  Czy ją polecam? Dla fanek piwa oczywiście :)

PLUSY
Dobrze nawilża skórę
Lekka konsystencja
Szybko się wchłania
Nie podrażnia i nie uczula
Wygładza i uelastycznia cerę

MINUSY
Na razie nie zauważyłam

Krem otrzymałam dzięki:
http://www.lazniepiwne.pl/laznie-piwne/21,Kosmetyki-Piwne

26 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale nim kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem fanką piwa :-) chętnie ją przetestuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała taką maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwnej maseczki jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być ciekawa nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem fanką zwykłego piwa a jedynie smakowych, maseczka jest interesująca i świetnie zapakowana . dobrze, że nawilża

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym wypróbowała, bo lubię od nich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa maseczka :) cena faktycznie niewygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O piwnych maseczkach to jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za piwem nie przepadam ale coraz bardziej mnie kusisz ich produktami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się takie działanie i szybkość wchłaniania :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz testuję ich balsam do włosów i jestem póki co zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam o niej same pozytywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kusi mnie ta maseczka od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo sama mam ochotę na jakąś maseczkę

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze;) ciekawe czy przy mieszanej cerze by sie sprawdzila;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam szampon i balsam, świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już trochę o niej słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O takiej piwnej maseczce w sumie nie słyszałam :) kiedyś zapewne wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)