piątek, 22 maja 2015

Woda toaletowa Entirety od Luxure Parfumes


 
No i są pierwsze perfumy mojej ulubionej marki, które mi nie przypadły do gustu. Pamiętacie, że kiedyś Wam wspominałam, że jestem mało wybredna w wyborze perfum i praktycznie większość zapachów mi się podoba. Niestety są i też takie zapachy, które mi się nie podobają. Między innymi należy do nich Entirety z grupy kwiatowo - różano - drzewnych.


Nuta głowy:
mandarynka, szałwia, frezja
Nuta serca: 
narcyz, konwalia, biała lilia, jaśmin, róża, nagietek
Nuta spodu:
drzewo sandałowe, paczula, ambra

Zapach kwiatowo- różano- drzewny




Moja opinia

Perfumy są umieszczone w szklanej  i masywnej buteleczce o pojemności 100 ml. Jest ona bardzo prosta i jakoś specjalnie nie przyciąga uwagi. Ja jednak wolę bardziej fikuśne opakowania, ale fani prostoty będą usatysfakcjonowani.  Zatyczka dobrze siedzi na atomizerze i nie spada z niej. Jeśli chodzi o sam atomizer to rozpyla odpowiednią ilość perfum na ciało i działa bez zarzutu.

Na samym początku zapach jest bardzo ostry i drzewny. Dopiero po jakimś czasie ulatniają się łagodniejsze wonie kwiatowe. Wtedy zapach jest dużo przyjemniejszy. Moje pierwsze wrażenia odnośnie tego zapachu były negatywne. Od razu stwierdziłam, że to nie mój zapach. Jednak dawałam mu kilka razy szansę ponieważ czasami perfumy na początku mi się nie podobają, a po jakimś czasie wracam do nich i mi się podobają. Myślałam, że i tym razem tak będzie, ale niestety nie było tak kolorowo jak z innymi. Entirety bardzo długo się utrzymuje na skórze, bo ok 4-5 godzin. Uważam, że jest to dobry wynik jak na takie tanie perfumy. No nic, czasami tak bywa i nie każdemu dany zapach przypadnie do gustu, ale jestem pewna, że są miłośnicy takich nietypowych i oryginalnych pachnideł. Ja się z nim jednak nie polubiłam i perfumy trafiły do siostry. Ciekawa jestem czy znacie ten zapach i czy go w ogóle kojarzycie?  Jeśli macie ochotę to zapraszam na stronkę Luxure Parfumes, gdzie jest wiele innych oryginalnych i ciekawych zapachów.

Perfumy otrzymałam dzięki:
http://luxure.pl/




38 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale sobie go powącham jak będę miała okazję, tym bardziej, że zawiera kilka nut, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdził ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię raczej każdy dorwany zapach.
    Szkoda, że Tobie nie przypasował...Frezja kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego zapachu ;) Ja też miałam swojego nielubisia, a teraz bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy mi spodobałby się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu i szkoda że okazał się nie w Twoim guście .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachy perfum to kwestia indywidualna, wiec ja jestem jego ciekawa. Wiadomo każdy co innego czuje jednak szkoda, że Ci nie przypał do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi by się powinien spodobać, dużo kwiatów i drzewo sandałowe :) Tylko mam nadzieję, że ambra nie jest mocna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj powinien być również mój powinien :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ambrę lubię, mogłoby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe, choć wydaje mi się, że nie dla mnie...
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie lubię tak mocnych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy to przypadkiem jest odpowiednik ETERNITY Calvina Kleina?

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  15. coś czuję, że i dla mnie nie byłby okej ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach musi być ciekawy. Nie znam ani zapachu ani tej firmy kosmetycznej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tego zapachu:)ALE tez nie przepadam za mocnymi

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super nuty zapachowe <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Flakonik prezentuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego zapachu, szkoda że nie da się powąchać internetowo..

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi raczej też nie przypadłby do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego produktu ale nuty zapachowe jak najbardziej moje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam :) flakonik bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nuty zapachowe jak najbardziej moje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach musi być wspaniały...

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa czy spodobałby mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że się nie sprawdził... :(

    OdpowiedzUsuń
  29. coś czuje, że zapach nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak dla mnie zapach super, taki inny niż wszystkie, niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapach przypominający eternity Calvina Cleyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)