poniedziałek, 4 maja 2015

Vestito Pour Homme - True Blue


Dzisiejszy wpis będzie poświęcony męskiemu zapachowi Vestito Pour Homme- True Blue. Jest on odpowiednikiem znanych męskich Versace Man Eau Fraiche. Jak się ma on do oryginału? Czytajcie dalej recenzję, a dowiecie się więcej...


Nuta głowy:
Karambola, cytryna, kardamon, bergamotka, drzewo różane
Nuta serca:
Cedr, szałwia, estragon, pieprz
Nuta spodu:
Nuty drzewne, jawor, żywica, piżmo, szafran

Vestito Pour Homme-True Blue należy do kategorii drzewno-wodnych.


Cena i dostępność
Perfumy możemy kupić już w cenie 24 zł za 100 ml. Dostępne są w drogeriach internetowych lub w małych sklepikach osiedlowych. Z dostępnością raczej nie ma problemu.


Przyznam się bez bicia, że kiedy mężczyzna będzie i jest spryskany tą wodą toaletową to jestem w 100 % przekonana, że się za nim obejrzę. Ten zapach jest bardzo świeży, drzewny, lekko morski  i bardzo przyciągający do siebie. Myślę, że ten zapach mogą mężczyźni nosić spokojnie w letnie dni, ale nie ukrywam, że w jesienne czy zimowe pory też bym poniuchała swojego faceta...


Kiedy otrzymałam przesyłkę od Luxure z tym zapachem od razu rzuciło mi się w oko jego eleganckie i świeże opakowanie. Myślę sobie, fajnie się zapowiada, ale czy ładnie pachnie? Tuż po rozfoliowaniu perfum i psiknięciu sobie na skórę stwierdziłam, że to jest ten zapach który lubię na swoim mężczyźnie i napewno przypadnie mu do gustu. Oczywiście gdy wrócił mój mąż z pracy pokazałam mu nowość i spryskałam jego nadgarstek. Jego reakcja była bardzo pozytywna i zapach bardzo przypadł mu do gustu. Cieszę się razem z mężem, że mieliśmy możliwość poznania tak fajnego, świeżego i energetycznego zapachu.

Ciekawa jestem waszego zdania na temat tych perfum :)

Perfumy otrzymałam dzięki:
http://luxure.pl/

26 komentarzy:

  1. Nie znam tych perfum. I chyba jedyne, które poznam wszędzie to 212 Caroliny Herrery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeży i drzewny mówisz? Podoba mi się ;) A jak długo trzyma się na ciele ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 5 godzin :)
      Ale u każdego napewno inaczej.

      Usuń
  4. nie znam ich, moim obecnym faworytem jest Prada Candy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prady nie znam, ale z chęcią bym poznała. Ok, zajrzę do Was :)

      Usuń
  5. Opakowanie rzeczywiście jest bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam marki niestety ale opis wywołuje u mnie pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zgodzę się- też bym się obejrzała za facetem spryskanym tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zapach to byłoby coś super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż ma Vero Tino i jest w podobnym flakoniku....zapaszek mu się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super się prezentują! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale chętnie bym poznała, zachęcająco napisałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale po opisie nut myślę, że by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci ze to ostatnie zdjęcie jest bombowe! :D a ja kocham meskie perfumy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Luxure ma dosyć fajne odpowiedniki,sama posiadam jeden damski :)
    świetne zdjęcia na mchu (mechu? :D ) w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i bardzo lubię, jeden z najlepszych zapachów jak dla mnie, szkoda, że nie jest zbyt trwały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)