piątek, 15 maja 2015

Odżywczy krem do stóp zapobiegający pękaniu naskórka


Opis produktu
Odżywczy krem do stóp o bogatej i regenerującej formule oraz relaksującym zapachu olejku lawendowego. Krem silnie zmiękcza, nawilża i regeneruje skórę stóp, równocześnie chroniąc je przed infekcjami grzybiczymi. Łagodzi podrażnienia, wspomaga gojenie mikrouszkodzeń oraz relaksuje zmęczone stopy, pozostawiając je aksamitnie gładkie, miękkie i przyjemnie pachnące.


Krem zawiera:
Ekstrakty z lukrecji, mydlnicy, lawendy lekarskiej – nawilżają, regenerują, wspomagają gojenie oraz działają przeciwzapalnie. Lanolina natłuszcza i zmiękcza suchy, stwardniały naskórek; Pantenol- nawilża, działa łagodząco i  gojąco; Olejek lawendowy działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo, reguluje florę bakteryjną stóp zapobiegając ich przykremu zapachowi. Dodatkowo olejek lawendowy działa relaksująco i aromaterapeutyczne. Mentol, kamfora dezodorują, zapewniają przyjemne uczucie chłodu i relaksu stóp.


Składniki kremu
Aqua, Petralatum, Lanolin, Stearic Acid, Glicerin, Dimethicone, Triethanolamine, Panthenol, Saponaria Officinalis Root Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Lavandula Offcinails Leaf Extract, Trclosan, Menthol, Camphor, Alkohol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Lavandula Offcinails Leaf Oil, Linalool, Geraniol, Limonene


Moja opinia

Krem do stóp stosuję codziennie po wieczornej kąpieli i nie wyobrażam sobie dnia kiedy go nie wklepię w moje stópki. Są one bardzo przesuszone, ale nie mam większych problemów z pękaniem pięt. Całe szczęście, ale za to mój teść boryka się z tym problemem od dawna i pomyślałam sobie, że przetestujemy ten krem razem pod kątem nawilżenia i na pękające pięty teścia.

Krem mieści się w najzwyklejszej tubce podobnej do maseczki do twarzy o której pisałam już jakiś czas temu. Tak sobie myślę, że takiego typu opakowania są najbardziej wygodne w użytkowaniu, a z wyglądu proste, skromne i nie rzucające się w oczy. Jednak ja bym wolała, aby ich opakowania były bardziej kolorowe i wyraziste. Krem jest bardzo treściwy i dość gęsty, bardzo dobrze się go rozprowadza na stopach. Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Zapach jest delikatny, leciutko mentolowy i szybko się ulatnia ze skóry. Jak na mnie zadziałał krem? Ja jestem z niego bardzo zadowolona ponieważ szybko przynosi ulgę wysuszonym stópkom, nawilża je na długi czas, szybko się wchłania, stópki są mięciutkie i milusie w dotyku. Niestety mój teść ma inne zdanie. Nie jest z niego zadowolony ponieważ krem kiepsko nawilża jego skórę na stopach oraz niestety nie zapobiegał dalszemu pękaniu pięt. Tak sobie myślę, że w sumie jak ma już tak zaawansowane pekanie piet to raczej krem mu nie pomoże. Tylko jakieś inne bardziej treściwe zabiegi. Dopiero wtedy po zabiegach stosowanie takiego kremu będzie miało sens. Myślałam, że chociaż jakoś mu nawilży te stopy, ale mówił, że na bardzo krótko i jego zdaniem krem Nivea jest najlepszy. Pamiętam jak babcia go stosowała na wszystko he he...

Podsumowując uważam, że krem jest dobry ponieważ nawilża, wygładza, szybko się wchłania oraz nie zostawia lepkiej warstwy na skórze. Ja jestem z niego zadowolona, a teść już nie bardzo. Za 100 ml kremu zapłacimy ok 25 zł. Do kupienia w sklepie internetowym Norel.

Krem otrzymałam od firmy:

44 komentarze:

  1. Też mam problem z przesuszoną skórą na stopach. Być może skuszę się na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato idzie, trzeba się ostro zainteresować stopkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko zależy od potrzeb skóry, którą każdy z nas ma inną. U mnie pewnie by się sprawdził, ale mój tata na pewno też potrzebowałby czegoś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kremy do stóp - jednak szkoda byłoby mi wydać na taki umilacz 25zł :/ Ale dość ciekawie się zapowiada i ta lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy krem, dobrze że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyszła pora by zadbać o stopy ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że i ja byłabym z niego zadowolona, bo większych problemów ze stopami nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie działa na to co trzeba :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie muszę poszukać jakiegoś dobrego kremiku do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petralatum to bardzo mocno nawilżający składnik, krem na pewno jest skuteczny

      Usuń
    2. szkoda, że teść nie jest zadowolony

      Usuń
  10. Bardzo fajny produkt! :)
    pozdrawiam

    http://typical-writers.blogspot.com
































































































































    OdpowiedzUsuń
  11. moja babcia całe życie tylko krem nivea stosuje, na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja większych problemów ze stopami nie mam więc nie wydała bym nigdy 25 zł na krem do stóp. Super, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cena całkiem przystępna :) ekstra

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak go tylko zobaczyłam u Ciebie to od razu pomyślałam o narzeczonym :D. Jemu też trochę pękają stopy, może przy takim mniejszym zaawansowaniu niż u Twojego teścia dałby sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mm tego problemu, ale skoro nawilża to coś dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Konsystencję rzeczywiście ma bardzo treściwą, fajnyyy! Chcę go wypróbować, ale za jakiś czas, teraz o moje stopy dbają produkty SheFoot :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na szczęście nie mam problemów ze stopkami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze, ja za lawendą też nie przepadam.. no nic muszę wypróbować i wszystko się okaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam nic tej firmy..
    Ps. Tamten komentarz nie do tej notki, wybacz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz czytam o tym kremie :) dobrze o nim wiedziec do codziennej pielegnacji w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego kremu. Ja zazwyczaj na stopy kładę różne mazidła, które nie dały rady nigdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zainteresował mnie ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje stopy ostatnio zwariowały i nic nie jest w stanie ich nawilżyć. Muszę wypróbować ten krem, może mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie że jesteś zadowolona ;)
    marki nie znam i nic z niej nie miałam ale zachęcasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazwyczaj nie używam produktów do stóp, ale ostatnio poluję na skarpetki złuszczające. ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz widzę ten krem ;) Moim ulubieńcem na przesuszone stopy jest maść gehwol ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. hmm... całkiem ciekawy :) Nie znam tej firmy ale zaraz lookne co mają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam do biustu ich preparat i kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  29. moja mama mogłaby przetestować taki krem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie poszukuję czegoś dobrego do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie używam kremów do stóp :P

    OdpowiedzUsuń
  32. nigdy nie mialam okazji go wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę go wypróbować , stopy potrzebują dużej pielęgnacji ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja na szczęście nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)