czwartek, 14 maja 2015

Nailtiques lakier do paznokci z odżywką



Dzisiaj w taki deszczowy i paskudny dzień przedstawiam Wam pierwszy lakier do paznokci od Nailtiques. Kolor jaki sobie wybrałam to numerek 308 - czyli róż. Jestem wielką fanką tego koloru, zresztą widać to co po chwila na blogu. Zapraszam Was do oglądania i czytania krótkiej recenzji :)


Opis produktu
Oferowane w klasycznych, zawsze modnych odcieniach wszystkie lakiery do paznokci Nailtiques tworzą unikalną kombinacje z tymi samymi białkami, które wchodzą w skład specjalistycznych bezbarwnych odżywek (Formula Nailtiques). Mogą być stosowane z klasycznymi podkładami i powierzchniowymi utwardzaczami do lakierów kolorowych.


Składniki
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Bentonite, N-Butyl Alcohol, Styrene/Acrylates, Copolymer, Benzophenone-1, Silica, Alumina, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, (May Contain) Bismuth Oxychloride/CI 77163, Titanium Dioxide/CI 77891, FD&C Yellow 5 Aluminum Lake/CI 19140, D&C Red 6 Barium Lake/CI 15850, D&C Red 7 Calcium Lake/CI 15850, D&C Red 34 Calcium Lake/CI 15880, Iron Oxide/CI 77491, Iron Oxide/CI 77499, D&C Black 2/CI 77266, Ferric Ammonium Ferrocyanide/CI 77510, Mica, Silica


Krycie
Jest ono dobre i już po pierwszej warstwie mamy fajnie pokrytą płytkę paznokciową, a już po dwóch warstwach mamy bardzo ładny efekt i bez smug.

Pędzelek
Jest standardowy i bardzo dobrze się nim rozprowadza lakier na paznokciach.


Konsystencja
Średnio gęsta i nie spływa z pędzelka.

Wytrzymałość
U mnie praktycznie wszystkie lakiery wytrzymują ok 4 dni. Ten tak samo się u mnie trzymał bez wzmacniaczy, ani bez polepszaczy.


Cena i dostępność
Lakiery do najtańszych nie należą, bo ich cena za 10 ml to ok 36 zł. Osobiście nie wiem czym bym się zdecydowała na zakup tak drogiego lakieru do paznokci :/ Kupić go możecie na stronie internetowej Nailtiques.


Podsumowując
Nie ukrywam, że kolor jaki wybrałam do testów skradł moje serce w całości. Jest on bardzo ładny i żywy. Takiego różu jeszcze nie miałam w swojej kolekcji i bardzo się cieszę, że do mnie trafił. Ogólnie lakier jest spoko, ale prócz przepięknego koloru nie zwojował wiele...

Lakier otrzymałam dzięki: 
http://nailtiques.pl/lakier-do-paznokci-odzywka-rio-10-ml-p-33.html
 

35 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po składzie nie widać działania odżywczego ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolorek daje na paznokciach! *,*
    Obserwuje ;)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi.
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor. Chociaż jak dla mnie to pędzelek mógłby być szerszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, żywy kolorek i ten błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, taki wakacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor świetny, bardzo mi się podoba :). Tylko cena już nie taka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cena. Nie dałabym tyle za lakier :) ale kolorek ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i połysk! Choć cenowo już nie tak wesoło;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny kolor ; )

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek świetny, ale cena powala.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepięknie! :) Ale cena mnie...odraziła ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. 36 złotych...Huhu...
    Ale kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ładny, wytrzymałość też, tylko ta cena... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)