środa, 20 maja 2015

La Femme Professionnel - srebrny lakier do paznokci



W ostatnim czasie jestem wielką miłośniczką srebrnych lakierów do paznokci. Nie wiem czemu, ale bardzo lubię takie odcienie na co dzień.  Dzisiaj chciałabym Wam właśnie taki oto jeden pokazać od La Femme. Jest to już ostatni lakierek jaki miałam do pokazania, ale nie martwcie się, coś dla Was jeszcze zmaluję pewnie :)


Dokładniejszą recenzję lakierów La Femme znajdziecie pod tym linkiem KLIK.


Cena i dostępność
Za pojemność 5 ml zapłacimy ok 9,90 zł.  Myślę, że cena jest nawet ok. Do kupienia tutaj.


Mi się jak najbardziej ten odcień podoba. Dla mnie to lekka odskocznia od różowych kolorów i takie kolory jest u mnie coraz bardziej pożądane, a jak Wam się podoba?

I jak podoba Wam się ten kolorek?

55 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką takich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie sreberko z Avon, ale źle się czuję nosząc je na wszystkich paznokciach. Zazwyczaj łącze ten lakier z pastelami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, podoba mi się ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś dawno temu moja mama często je nosiła i ja swojego czasu również ;) Teraz niekoniecznie ;) Ale nadal mam do nich sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się takie wykończenie lakierów

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich kolorów, kojarzą mi się z tandetą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień, idealny jako akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, ale lakier nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ładnie. chociaż wydaje mi się, że nie dla wszystkich się nadaje. Wydaje mi się, że lakiery w takich kolorach podkreślają każdy defekt paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Latem na stopach moze fajnei wyglądać taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem fanką takich kolorów na paznokciach, jednak moim zdaniem świetnie nadawałby się do jakichkolwiek wzorków. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się akurat ten kolorek zbyt nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny :) Pamiętam, że kiedyś poszukiwałam uparcie srebrnego lakieru, ale takiego naprawdę srebrnego - jak lustro:) Ale chyba takich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za tym kolorem, ale muszę przyznać że na Twoich pazurkach się pięknie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za srebrem, ale to jest ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolorek :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię srebro na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś mnie nie przekonuje ten odcień :-?

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie się prezentuje u ciebie na pazurkach choć to nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolor, idealny do łączenia z innymi kolorkami

    OdpowiedzUsuń
  21. Coraz bardziej podoba mi się ten kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobny ale nie przepdadam za takimi metalicnzymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś miałam bardzo podobny kolor lakieru i uwielbiałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też miałam okres srebrny na paznokciach, więc mam w swojej kolekcji kilka jego odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, fajnie się prezentuje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie podoba mi się, widać wszystkie nierówności, wygląda jakby smużył. Chciałabym mieć taki kolor w swojej kolekcji, ale nie pomalowałabym nim wszystkich palców - może jeden dla ożywienia jakiegoś manicure. Całe ręce nie wyglądają w nim korzystnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamiętam, że swoje blogowanie rozpoczęłam recenzją takiego koloru lakieru do paznokci, emalia była z firmy Golden Rose, której jestem wierna do dziś :)
    Tej firmy nie znam, ale lakier prezentuje się bardzo ładnie no i ładnie lśni :)
    Zapraszam Cię na urodzinowe rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie jestem fanka takich lakierów. Spodobał by mi sie jako akcent na jednym paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj chyba lekko smuży... Kolor fajny ale na całych pazurach wypada dość blado. Jednak do zdobień - czemu nie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tej marki, lubię sreberka na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też kiedyś bardzo lubiłam srebrne lakiery :) Teraz mi się odmieniło, i bardziej mnie ciągnie do np. różowych/malinowych :) Różne mam fazy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Sam kolor nawet mi się podoba, ale na paznokciach wygląda jakoś tak mało estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe bo na szybkiego pomalowane :)

      Usuń
  34. Kolorek bardzo ładny, ja bym dodała jakieś zdobienie i byłoby extra <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. nie lubie takich metalicznych bo robią smugi, ale srebro uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. tez jakos ie przepadam za takim lakierem na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bardzo rzadko noszę srebro na paznokciach ale jeśli chodzi o srebrne lakiery to polecam Maybelline z serii colorama jest naprawdę mega :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię takie kolory wykorzystać do akcentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. mam kilka ich kolorow i bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  40. Dawno nie miałam w swoich zbiorach takiego odcienia lakieru, lecz jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam taki kolor tylko firmy NYC :) Można je dostać w drogerii kosmetykizameryki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakoś nie do końca ten kolor do mnie przemawia ;./

    OdpowiedzUsuń
  43. do mnie nie przemawia :P za bardzo lśniący :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)