wtorek, 5 maja 2015

Cienie do powiek Diadem Cosmetics



Dzisiaj dziewczyny będzie krótka prezentacja dwóch cieni do powiek od firmy Diadem Cosmetics. Do przetestowania wybrałam sobie cienie do powiek beżowy (01) i jeden brązowy matowy (11). Nigdy wcześniej nie miałam takich w swojej skromnej kolekcji i dlatego skusiłam się na przetestowanie tych dwóch przyjemniaczków :)


Cień matowy w kolorze brązu mi nie przypadł do gustu. Gdy go wybierałam myślałam, że inaczej będzie na mnie leżał, ale jakoś nie widzę siebie w matowych cieniach i do tego akurat w tym kolorze. Plus jest taki, że się nie roluje, ani nie obsypuje.


Kolor beżowy mi się bardzo spodobał. Aplikuje się go bardzo dobrze, nie obsypuje się i fajnie  się mieni, ale niezbyt nachalnie. Został on moim faworytem. Ubolewam nad tym, że mój aparat jest taki jaki jest i za bardzo nie mogę Wam pokazać tego kolorku, nawet na oczach. Udało mi się zrobić takie w miarę zdjęcie na dłoni.


Oba cienie są zamknięte w wygodne i praktyczne pudełeczka. No i co myślicie o takich cieniach do powiek? Które Waszym zdaniem są fajniejsze matowe czy perłowe? Moje gusta mówią, że perłowe.


Pozdrawiam Natalia :)

30 komentarzy:

  1. jakoś nie przekonują mnie te cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to perłowe są ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory, w moim guście. Osobiście wolę cienie perłowe, czy połyskujące, ale chyba czas zakupić też jakieś matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolorki są bardzo ładne natomiast Ja jestem bardziej za brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten beżowy cień jest piękny <3
    Lubię matowe cienie, ale mimo to zazwyczaj moje makijaże są bardziej rozświetlone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki, za matami nie przepadam jakoś szczególnie, ale ten mieniący się na pewno by mi przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem perłowe, ale zapewne wynika to z tego, że za matami nie przepadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi by sie fiolet przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory ;) Nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kolorystyka myślę,że moglibyśmy się polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem niezłe :) ale zbytnio mnie nie kuszą :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno perłowe, jak i maty sa fajne, zależy od okazji :) Zimowe fotki super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te cienie. Lubię takie kolory więc dla mnie te kosmetyki są jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne cienie <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Perłowy zdecydowanie ładniejszy, ale chyba wolę jednak cienie w paletach :) nie muszę szukać każdego koloru, bo mam wszystko na widoku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam firmy, ale to surowe opakowanie raczej nie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory przydatne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi sie podoba to w jaki sposób prowadzisz bloga, ma to coś w sobie :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych dwóch akurat podoba mi się bardziej perłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam i jakoś mnie nie kuszą te cienie...

    OdpowiedzUsuń
  21. nie zachwycają przynajmniej mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam cienie matowe, właściwie głównie takich używam. Mam kilka cieni Diadem i oceniam ich jakość na bardzo dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja poluje na matowe cienie i nigdy znaleźć nie mogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten ciemny brązik ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie ze perłowe ale nie te jakoś wybitnie mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I perłowe i matowe lubię ;)
    Te dwa ładnie można by ze sobą połączyć na powiece :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)