sobota, 18 kwietnia 2015

Planeta Organica - oczyszczający szampon do włosów




Opis produktu
Oczyszczający szampon marokański, do wszystkich rodzajów włosów. Zawiera certyfikowane organiczne składniki, nie zawiera SLS i parabenów. Marokańska glinka ghassoul - naturalny produkt pochodzenia wulkanicznego o dużej zawartości krzemu i magnezu. Ma silne właściwości absorpcyjne, doskonale oczyszcza i usuwa toksyny. Oliwa z oliwek - zawiera wiele witamin: A, B, C, D, E, F, K, minerały, aminokwasy, białka. Ten cenny zbiór aktywuje gruczoły łojowe, dostarczając włosom wszelkich niezbędnych materiałów. Olej z roślinnej ambry nadaje włosom miękkość, odżywia skórę głowy, nasyca ją przeciwutleniaczami i substancjami, które mają silny efekt ochronny.


Składniki
Aqua with infusions of Ghassoul Clay, Olea Europaea Fruit Oil, Organic Cistus Ladaniferus Oil, Organic Argania Spinosa Kernel Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Commiphora Gileadensis Bud Extract, Citrus Aurantium Dulcis Flower Extract, Rosa Damascena Flower Extract; Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Xanthan Gum, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid


Cena i dostępność
Za pojemność 280 ml, zapłacimy ok 19 zł. Dostępny jest raczej tylko przez sklepy internetowe. Jeśli macie ochotę to możecie go na przykład kupić w Lawendowym sklepiku


Moja opinia

Opakowanie szamponu jest bardzo ładne, eleganckie i bardzo wygodne w użyciu, dzięki wbudowanej pompce. Konsystencja jest średnio gęsta w kolorze perłowo zielonym. Na zdjęciu raczej widnieje perłowy, ale w rzeczywistości jest lekko zielonkawy. Szampon bardzo dobrze się pieni, a jego zapach jest intensywny i bardzo przyjemny dla noska. Wyczuwam w nim słodką nutę. Na włosach zapach raczej nie pozostaje na dłuższy czas, ale w sumie mi to nie przeszkadza bo i tak kładę odżywkę czy maskę na włosy.

Uważam, że ten szampon niestety nie należy do szamponów, które solidnie oczyszczają skórę i włosy. Myślę, że oczyszczanie jest dość średnie. Działanie przypomina mi większość innych szamponów. Mimo wszystko jest bardzo wydajny, dobrze się pieni i nie powoduje łupieżu. Włosy po jego użyciu nie plączą się i są gładkie w dotyku. Nie zauważyłam, aby się po nim włosy elektryzowały czy puszyły. Uważam, że szampon oczyszcza włosy na średnim poziomie. Mimo wszystko lubię go za efekt wygładzonych włosów i za to, że się moje włosy nie puszą. Zaliczam go do średniej klasy szamponów oczyszczających. Jednym słowem, jest to delikatny szampon, który oczyszcza włosy w bardzo subtelny sposób oraz nie plącze i je wygładza. Włosy są po nim mięsiste, lśniące i dobrze się układają. Ciekawa jestem waszej opinii o nim i czy go znacie.

PLUSY
Wydajny
Dobrze się pieni
Wygładza włosy
Nie plącze włosów
Bardzo ładny zapach
Dobrze się układają po nim

MINUSY
Dostępność tylko on-line
Zbyt delikatne oczyszczanie 

Szampon otrzymałam dzięki uprzejmości:
http://lawendowysklepik.pl/

31 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji go używać. Moim włosom większość szamponów odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie rosyjskie kosmetyki tak samo zachęcają co odstręczają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bardzo ładnie. Podałaś tyle plusów, że może sprawdzę jak u mnie działa ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciewawy z chęcią bym go przetestowała ciekawe jakby spisał się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szampon stoi u mnie i czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wczoraj był u mnie post siostry o nim, sama akurat nie miałam z nim do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ważne jest to, aby szampon nie plątał włosów i nie robił kołtunów na mojej głowie :)
    Kochana zapraszam Cię na rozdanie, które pojawi się 28ego kwietnia z okazji pierwszych urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią go przetestuję ;) Szkoda tylko, że słabo oczyszcza :(
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważne, że włosy nie są splątane. Ciekawe tylko czy zmyłby u mnie oleje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie kosmetyki planeta organic

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej firmy szampon turecki i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię organiczne kosmetyki szkoda ze nie dostępny stacjonarnie;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do oczyszczania używam zwykłych ziołowych szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie oczyszczające są (z serii profesjonalnej) z tego co zauważyłam szampony przeciw wypadaniu włosów i o kolorze przezroczystym! typu schwarzkopf hair growth bc oraz szampon loreal denisty advanced, przetestowałam! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro delikatnie oczyszcza, to pewnie nadałby mi się na co dzień :) A raz w tygodniu coś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo wszystko myślę, że mogłabym się z nim polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że mimo wszystko mogłabym się z nim polubić ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, jednak kusi. Ja lubię takie delikatne szampony na codzien, mocniejszego używam po olejowaniu albo raz na ruski rok...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo,że jest łagodny to można to również zaliczyć jako plus. Ja właśnie planuję przejść na łagodniejsze oczyszczanie i tylko raz w tygodniu planuję używać czegoś mocniejszego. Chcę,żeby włosy trochę odpoczęły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny szampon;) Lubię rosyjskie kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam, ale chcialabym go kiedys sprawdzic na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny sklep i recenzja ;) Nie używałam tego produkty ale też nie użyję ;) hehe
    Jeśli szampon ma za zadanie oczyszczać a nie oczyszcza dosyć dobrze to nie jest warty zakupu ;)
    Podoba mi się Twój blog i dodaję do obserwacji ;)
    Podoba mi się to, że dostałaś produkt do recenzji i mimo tego że Ci się nie spodobał napisałaś to ;)
    A nie ja inne blogerki zachwalają produkt bo dostały za darmo ;)
    NIE NAWIEDZĘ TEGO :)
    Dlatego chętnie będę tu wpadała :)
    Zapraszam też do siebe ;) Może Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tego szamponu, ale bardzo podobają mi się zdjęcia, które mu zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z tej samej firmy mam szampon Fiński i bardzo go lubię,. Jest delikatny i nie podrażnia mojej wrażliwej skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam ale sympatyczny się wydaje ziom z niego):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna konsystencja.Nie uzywałam. zapraszam cie na swój post o zuzi..moze zechcesz poświęcić chwileczkę na szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja miałam szampon z Planeta Organica Szampon Prowansalski - Regeneracyjny do Wszystkich Rodzajów Włosów i niestety średnio się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  29. A dla mnie ten szampon to wybawienie! Niestety muszę go kupować przez internet, bo w moim mieście go nie znajdę (ale tu jest w dobrej cenie, jakby ktoś szukał http://kosmetykiorientu.pl/szampony/197-planeta-organica-oczyszczajacy-szampon-marokanski-marokanska-glinka-oliwa-ambra.html), a dla mnie jest naprawdę rewelacyjny. Ja mam ten problem, że mi większość szamponów bardzo przesusza skórę głowy, a ten tego nie robi. Jest łagodny, to fakt, ale mimo wszystko po umyciu włosów czuję, że są czyste, a przynajmniej nie swędzi mnie przesuszony skalp ;) No i z wygładzeniem też masz rację – włosy są lśniące i się nie elektryzują, a dla mnie to też jakaś zmora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)