czwartek, 23 kwietnia 2015

Oczyszczający peeling do twarzy od Sylveco


Opis produktu
Hypoalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry ze skłonnością do przetłuszczania, z rozszerzonymi porami. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek. Peeling zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego o działaniu normalizującym pracę gruczołów łojowych, łagodzącym podrażnienia i przyspieszającym regenerację. Stosowany systematycznie dotlenia skórę, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum. 


Składniki
Aqua, Alumina, Glycine Soya Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Caprylic/Capric Trigliceryde, Glyceryl Stearate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Vitis Vinifera Seed Oil, Equisetum Arvense Extract, Cera Alba, Cetyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil. 


Cena i dostępność
Peeling kupimy już za ok 22 zł. Myślę, że cena jest bardzo dobra jak na taki dobry kosmetyk. Zakupić go możecie np. w drogerii internetowej Yasmeen.


Co to jest korund kosmetyczny? To inaczej tlenek aluminium, w postaci kryształków o średnicy ok. 100 mikrometrów, jest wykorzystywany do zabiegów mikrodermabrazji zarówno w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych, jak i w domowym zaciszu jako etap przygotowawczy do zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało. Szlachetny korund przeznaczony jest do mechanicznego mikropeelingu (mikrodermabrazji korundowej) zewnętrznych warstw skóry. Usuwa martwe komórki naskórka, zapewnia masaż skóry, pobudzając jej naturalny metabolizm, dzięki czemu substancje aktywne zawarte w maseczkach kosmetycznych, balsamach i kremach docierają do głębszych warstw skóry, co sprawia, że ich działanie jest bardziej efektywne.


Moja opinia

Ten peeling otrzymałam już jakiś czas temu i zapomniałam kompletnie napisać Wam kilka słów o nim jak się u mnie sprawdził.  Dopiero pewna osóbka mi o nim przypomniała i to bardzo dobrze, bo pewnie bym znów zwlekała. Zawsze było po drodze coś innego do opisania, ale już nadrabiam kochane zaległości. 

Zdzierak otrzymujemy w kartonowym opakowaniu, a dopiero w nim znajdujemy okrągły i odkręcany słoiczek. Opakowanie nie sprawiało mi problemów w użytkowaniu. Z wyglądu jest dość ładne, ale nie rzucające się w oczy. Tuż po odkręceniu słoiczka ukazała mi się zielonkawo - szara maź o lekko ziołowym zapachu.  Na samym początku zdziwiłam się, że nie widzę żadnych drobinek, a konsystencja mi przypomina balsam czy krem do twarzy. Jest dość rzadki, ale dopiero gdy nałożyłam go na buzię to uwierzyłam, że to peeling, nie kremik.

Sam peeling spisał się na mojej mieszanej cerze bardzo dobrze. Drobinki ścierające są maleńkie i niewidoczne na początku gołym okiem. Dopiero podczas masowania na skórze odczuwam ich moc. Bardzo dobrze oczyszcza skórę na twarzy przy czym świetnie ją wygładza i nie wysusza. Nie spowodował u mnie żadnych reakcji alergicznych. Kosmetyk jest bardzo, ale to bardzo wydajny i mam go jeszcze ponad połowę opakowania przy używaniu dwa razy w tygodniu. Peeling świetnie sobie radzi z tzw. suchymi skórkami. Już ich nie mam, wytępił je :) Ogólnie peeling jest bardzo fajny. Jest w bardzo przystępnej cenie, nie ma większego problemu z jego zakupem, jest bardzo wydajny, nie podrażnia, ma ciekawą i kremową konsystencję, wygładza cerę i najważniejsze dobrze oczyszcza skórę. Jednym słowem został on moim ulubieńcem :)

PLUSY
Wygładza
Nie uczula
Bardzo wydajny 
Przystępna cena
Dobrze oczyszcza skórę
Ciekawa kremowa konsystencja

MINUSY
Nie znalazłam :)

Peeling otrzymałam dzięki firmie:


https://sklep.yasmeen.pl/



 










Pozdrawiam Natalia :)

50 komentarzy:

  1. Pierwsze co mi przyszło do głowy jak zobaczyła zdjęcie peelingu to co to jest ten korund, ale rozwiałaś wszelkie wątpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie ich produkty!:)

    P.S. Ładne foto;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ile plusów ! Czyli koniecznie muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar go przetestować, ale najpierw zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemna, treściwa konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi. a teraz na pewno bo kończy mi się obecny peeling do twarzy i myślę,nad zakupem nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i czeka na swą kolej :) Nie mogę się doczekać go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam go! mój największy ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być godny wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony peeling, póki co lepszego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo o nim czytałam ale na razie nie planuję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już o nim dużo dobrego. Muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy tak go chwalą, że aż wstyd nie mieć :P Muszę się poprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go! Ale lepszy dla mnie jest ze słonecznikiem :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta firma coraz częściej mnie kusi. Ostatnio kupiłam lipowy płyn micelarny i szampon owsiany i oba kosmetyki sprawdzają się świetnie. W Drogerii Natura, w której kupowałam kosmetyki jest mały wybór, ale zobaczyłam, że niedaleko mnie jest kilka miejsc, gdzie też sprzedają ich produkty. Poluję na pomadkę z peelingiem i cynamonową to na pewno, a peeling przetestuję jak skończy mi się mój ulubieniec (morelowy peeling soraya).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też coraz bardziej kusi i ciekawi. W sumie dopiero to mój pierwszy kosmetyk tej firmy :)

      Usuń
  16. Kiedyś na pewno go wypróbuję, jestem fanką marki Sylveco :) Miałam wersję wygładzającą peelingu ale nie była ona przeznaczona dla mojego typu cery, ten oczyszczający pewnie sprawdziłyby się u mnie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednak do peelingów do twarzy podchodzę z rezerwą

    OdpowiedzUsuń
  18. Peelingi z korundem uważamy za najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tym peelingu już troszkę czutałam i zastanawiam się poważnie nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten peeling i jest to mój ulubieniec. W ogóle bardzo lubię kosmetyki tej marki/firmy. Lipowy płyn micelarny, który też mam to mój ulubieniec wśród miceli. Tylko nie podszedł mi ich krem brzozowy, po dobrych początkach zaczął mi zapychać skórę. Mam też peeling w wersji wygładzającej, ale nie jest aż tak dobry jak jego poprzednik. Jak będziesz miała okazję wypróbuj kosmetyki Biolaven, też są produkowane przez Sylveco. Mi bardzo się spodobał żel myjący do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o Biovalenie słyszałam, ale nie miałam jeszcze okazji ich używać. Może kiedyś w przyszłości.

      Usuń
  21. No i w poprzednim komentarzu zapomniałam napisać. Mam nadzieje, że to zatwierdzisz :)
    Piękna jesteś i bardzo ładne zdjęcie wybrałaś. :) A z uśmiechem wyglądasz jeszcze piękniej i z tymi długimi włosami. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje ci za tak miły komplement :)

      Usuń
  22. Juz od dawna marzy mi się ten peeling. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam go i lubię, ale jedna ja mam do niego zastrzeżenia ;) śmierdzi, zapach tego produktu mnie wręcz odrzuca, ale na to przymykam jeszcze oko, drobinki ma ostre, ale jednak dla mnie za mało zdzierające

    OdpowiedzUsuń
  24. Również mam ten peeling i bardzo przypadł mi do gustu aczkolwiek ma bardzo specyficzny zapach :) Mam też "suchy korund" także jak wykończę ten słoiczek to spróbuję sama ukręcić taki peeling. Ciekawi mnie również jego druga wersja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę że i na mojej mieszanej cerze spisze się idealnie....chętnie wypróbuję :)
    Kochana, pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam mieszaną cerę i spisuje sięsuper. Dziekuje za komplement :)

      Usuń
  26. muszę go kupić bo akurat nie ma żadnego peelingu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam peelingi z korundem, więc z pewnością przetestuję ten kosmetyk. Poza tym słyszałam o nim mnóstwo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam peeling Sylveco z Shiny ale czeka jeszcze w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękne zdjęcie na końcu postu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie znam, wydaję się interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię go,
    wady to krótka data ważności:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile miesięcy jest ważny ??

      Usuń
    2. Chyba ok 6 miesiecy po otwarciu.

      Usuń
  32. Wiesz moze ile jest ważny po otwarciu ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)