piątek, 10 kwietnia 2015

Luxure Perfumes - Temptation




















Dzisiaj w tak piękny i słoneczny dzień, chciałabym Was kochane, zaprosić na recenzje najnowszego zapachu od Luxure Parfumes. Jest to zapach Luxure Temptation. Jest on bardzo fascynujący i uroczy, a sam zapach jest kwiatowo-owocowy. Zapraszam do poczytania :)




















Nuta głowy: pigwa, grejpfrut
Nuta serca: jaśmin, hiacynt
Nuta spodu: irys,żywica, cedr, piżmo




















Perfumy są umieszczone w bardzo ładnym różowym pudełeczku z maleńkim piórkiem. Flakonik okrągły i jest wykonany z grubego szkła, a nakrętka jest matowa. Same perfumy mają lekko różowy kolor. Atomizer dozuje odpowiednią ilość perfum i się nie zacina. Opakowanie bardzo mi się podoba. Jest ono bardzo kobiece i eleganckie.




















Perfumy możemy zakupić za pomocą sklepów internetowych, ale i nie tylko. W mniejszych drogeriach czy sklepikach czasami też je dostaniemy. Koszt buteleczki o pojemności 100 ml to ok. 24 zł.


Moja opinia

Perfumy Luxure Temptation są odpowiednikiem znanych Chanel Chance Eau Tendre. Oryginału nie znam i oczywiście nie porównam, ale ten zapach dla fanów Chanel będzie bardzo fajnym zamiennikiem. Perfumy Luxure Temptation są bardzo lekkie i zwiewne, a jednocześnie bardzo ciepłe. Moim zdaniem są one przepiękne, delikatne i zmysłowe. Uważam, że to świetny zapach, który poprawia nastrój. Mimo tego, że uchodzi za lekki, ma jednak swój charakter. Używając tych perfum mam wrażenie, że szybko się ulatniają i nie wyczuwam ich już tak bardzo, ale osoby z mojego otoczenia pytają mnie czym tak ładnie pachnę. Także chyba zapach jest trwalszy, niż mi się wydaje. Wielokrotnie byłam za nie komplementowana późnym popołudniem, a używałam ich nad ranem. Także trwałość jest super. Ogólnie, zapach jest bardzo ładny, lekki, zwiewny i jednocześnie ciepły.  Ciekawa jestem czy już poznałyście ten zapach od Luxure? Jeśli nie, to zajrzyjcie na stronkę firmy :)

Zapraszam jeszcze na Fb Luxure oraz na moje rozdanie, gdzie do wygrania jest zestaw perfum KLIK.

Perfumy otrzymałam dzięki uprzejmości:
http://luxure.pl/temptation/



50 komentarzy:

  1. Nigdy nie spotkałam się z tymi perfumami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, jednak prezentują się pieknie. Wierzę, że pachną równie wyjątkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie tym zapachem przyznam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz się z nimi spotykam :) Obecnie moimi ulubionymi są CK In2You :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu :) Już patrzę na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o nich nie słyszałam, zapach wydaję się ciekawy a cena niska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie opisałaś ten zapach, myślę że i mnie przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już sobie wyobrażam ten zapach...
    P.S. Piękne zdjęcia i z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ani tych perfum, ani tego zapachu Chanel - muszę powąchać, może i mi przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taniutkie. Nie żal wydać jakby nawet zapach nie do konca przypasował.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo delikatny, kwietowy zapach :) wczoraj na blogu u mnie recenzja;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdyby byly same owocowe to moglabym sie pokusic

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten zapach i bardzo go lubię :) lekki, ale ma w sobie coś co przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam.. ale zapach mnie kusi :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszt jest bardzo przyjazny dla portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach wydaje się być ciekawy ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. też nie widziałam nigdzie takich perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny flakonik, ja mam wersji zielonej....jak zawsze jestem ciekawa zapaszku :D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. musiałabym powąchać, bo jak piżmo jest w zapachu to zazwyczaj mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych perfum ale z tego co napisałaś to mogą być idealne na wiosnę :) i cena bardzo przystępna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Firmy nie znam, a za Chanel nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam chanelki i nie zastąpi mi ich nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych perfum, ale ogólnie nie znoszę, jak sama nie wyczuwam perfum, którymi się psikam:/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam perfumy, jestem ciekawa zapachu, kwiatowo-owocowy ciekawe to musi być :). Bardzo tu fajnie u Ciebie i będę do Ciebie zaglądać dlatego obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne i informację na temat pielęgnacji
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach wydaje się być idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam perfum, ale patrząc na nuty zapachowe i to i tak nie w moim guście by były :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Za taką cene warto zakupić!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym poczuć ten zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jzu tyleeee o nich czytalam :333

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam, ale jak ma piżmo, może mnie drażnić ;) Choć opakowanie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam okazji jeszcze poznać tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chanel lubię. Z chęcią bym niuchnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Za tą cenę to warto brać, nawet jeśli jest ulotny:) Lubię lekkie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Skusiłabym się na takie perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znam ale chciałabym powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zobaczyłam ten różowy kartonik to tak właśnie pomyślałam że to jakaś inspiracja ;) Chanel Chance :). Kiedyś mój ukochany zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)