sobota, 25 kwietnia 2015

La Femme - korektor do lakieru czyli bardzo fajny gadżet




Opis produktu
Profesjonalny korektor do lakieru La Femme o podwójnej skuteczności. Pozwala w niezwykle łatwy i precyzyjny sposób korygować wszelkie niepoprawnie naniesione warstwy lakieru. Dzięki udoskonalonej formule wkładu korektora oraz specjalnej budowie końcówki korektor charakteryzuje się podwyższoną skutecznością usuwania lakieru. Specjalnie opracowana nasadka korektora w doskonały sposób spełnia rolę kopytka do odsuwania skóre

Cena i dostępność
Koszt takiego flamastra to ok 19 zł. Myślę, że cena nie jest jakoś specjalnie wygórowana. Zakupić go możemy w sklepie firmowym La Femme.


Moja opinia

Ten korektor jest w formie flamastra i nie ukrywam, że jest bardzo wygodny i poręczny. Dodatkowo zajmuje mało miejsca. Po zdjęciu skuwki, ukazuje nam się sztyft nasączony zmywaczem do paznokci. Wizualnie opakowanie jest skromne i delikatne. Bardzo dawno temu, siostra mi powiedziała, abym sobie zakupiła taki pisak do lakieru. W sumie pomyślałam, że fajna sprawa mieć taki gadżet, ale niestety nigdzie nie mogłam go znaleźć. W końcowym efekcie kupiłam sensique, ale był nie nasączony zmywaczem i go oddałam w ciort.  Kiedyś dostałam ten pisak w ramach współpracy i powiem wam szczerze, że po przetestowaniu jest naprawdę super. Dobrze dochodzi do zakamarków, dzięki wyprofilowanemu dzióbkowi, ale po jakimś czasie się mechaci, ale i tak zmywa resztki lakieru. W zestawie jest tylko jedna końcówka, ale można dokupić sobie w sklepie La Femme, 10 sztuk za 13 zł. Także sporo za tak przystępną cenę. Podsumowując, bardzo fajny i przydatny gadżet.

Korektor otrzymałam dzięki:
http://www.lf.pl/page,si_search,lang,pl,index.php5?szukaj=korektor&x=2&y=10


42 komentarze:

  1. Taki gadżet to by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie gadżety. Wiecznie wyjeżdżam na skórki i dla mnie to konieczność. A

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie gadżety. Wiecznie wyjeżdżam na skórki i dla mnie to konieczność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę! Fajnie, że końcówki nie są takie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam taki gadżet z essence i też bardzo lubie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam a korektorami
    Paznokcie maluję z precyzją, a jak już coś mi się wyleje, to stosuję patyczek nasączony zmywaczem
    Czasami używam drewnianych patyczków, jak lakier jest jeszcze mokry i usuwam warstwę na skórkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go, ale w podobnej cenie znalazłam coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już kilka takich pisaków z różnych firm i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam taki zmywacz w pisaku, ale nigdzie nie mogłam kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. o proszę, pierwszy raz widzę taki gadżet, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatny, szczególnie kiedy na szybko malujemy pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki gadżet to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo praktyczny przedmiot :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przydałoby mi się takie coś :) przydatny gadżet :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugie zdjęcie w takiej zimowej odsłonie, że aż mi się zimno zrobiło ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam jeszcze kilka zimowych zdjęć i to nie koniec...

      Usuń
  16. Miałam coś takiego z avonu :D fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście fajny i napewno czasem potrzebny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe :) lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mialam z inglota taki i lubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisak ciekawy, ostatnio widziałam takie pisaki tylko puste (gdzie wlewamy swój zmywacz) na allegro za ok. 2 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pacz tez ciekawe. Muszę popaczeć :)

      Usuń
  21. Fajny i przydatny gadżet :) ja praktycznie zawsze wychodzę poza skórki..

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście ciekawy gadżet :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że Ci się sprawdził, ja kiedyś kupiłam takie coś w Rossmanie za parę groszy, wylał mi się z niego zmywacz i do niczego się nie nadawał :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zajrzę z ciekawości do ciebie. To się chyba zraziłaś do takiego typu zmywaczy co?

      Usuń
  24. Ooo nie słyszałam nigdy o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam taki zmywacz, ale z innej marki :) Przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gadżet faktycznie przydatny :) Muszę sobie taki sprawić ;)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję! ;) I zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę że przydatny :) Muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam kiedyś jeden pisak, ale słabo się sprawdzam. Najczęściej używam patyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie spotkałam się z taką formą zmywacza, a u mnie sprawdziłby się idealnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)