wtorek, 21 kwietnia 2015

Kremowy płyn pod prysznic mleko figowe i...


Opis produktu
Rozkoszuj się luksusowymi momentami z kremowym płynem pod prysznic Zmysłowe uwodzenie Kneipp. Wysokowartościowy ekstrakt z mleka figowego i naturalny olejek arganowy pielęgnują skórę i zapewniają gładkie odczucie. Szlachetny zapach figowy ofiaruje ciału i duszy zmysłowe momenty. Roślinna receptura pielęgnująca z wysokowartościowego mleka roślinnego i naturalnego olejku pielęgnującego zapewnia poprawę odczucia skóry podczas i po kąpieli pod prysznicem.*Badania potwierdzają również, że naturalne nawilżenie skóry utrzymuje się przez 24 godziny.


Składniki
Aqua (Water), Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG- 6 Caprylic/Capric Glycerides, Coco-Glucoside, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Glyceryl Oleate, Argania Spinosa Kernel Oil, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Sine Adipe Lac, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Juniperus Virginiana Oil, Limonene, Linalool, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Parfum (Fragrance), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Hydroxypropyl Methylcellulose, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Hydroxide, Glycol Distearate, PEG-14M, Citric Acid, Silica, Tocopherol.



Cena i dostępność
Za pojemność 200 ml płynu zapłacimy ok 17 zł. Taką cenę znalazłam w internecie, ale nie jestem pewna na 100% czy tyle kosztuje. Kupić go możemy w drogeriach Hebe, Dayli oraz przez internet.

Moja opinia

Kremowy płyn pod prysznic znajduje się w miękkiej tubie, która bardzo cieszy oko. Gdy go otrzymałam to nie mogłam się doczekać, kiedy go użyje po raz pierwszy. Od razu go otworzyłam i umyłam nim rączki, aby zaspokoić swoją babską ciekawość. Opakowanie nie sprawia problemu i spokojnie możemy wycisnąć płyn do ostatniej kropli. Konsystencja jest kremowa, dość gęsta, ale mimo swojej gęstej konsystencji pieni się bardzo dobrze. Jeśli chodzi o działanie to uważam, że płyn dobrze oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń, bardzo dobrze się pieni i nie wysusza skóry. Muszę również wspomnieć o tym, że moja skóra po użyciu tego płynu stała się bardziej elastyczna i nawilżona. Zazwyczaj na łydkach miałam bardziej przesuszoną skórę, a teraz jakoś to uczucie zniknęło. Podejrzewam, że to za sprawą tego kosmetyku. Ponieważ rzadko smaruję łydki balsamami. Jestem zachwycona jego zapachem. Jest intensywny i bardzo słodki. Bardzo lubię takie zapachy w żelach pod prysznic. Niestety nie utrzymuje się on długo na skórze, ale dla mnie, to żaden problem. Ważne, że podczas mycia zapach unosi się w powietrzu. Dzięki swojemu unikalnemu zapachowi, prysznic staje się wtedy o wiele przyjemniejszy. Podsumowując, płyn jest bardzo przyjemny, dobrze się pieni, nie podrażnia skóry, nie wysusza i do tego pięknie pachnie. Jedynym minus jaki dostrzegłam to jego dostępność i krótko utrzymujący się zapach na skórze po umyciu. Jednym słowem jest ok :)

PLUSY
Bardzo przyjemny zapach
Bardzo wydajny
Nie wysusza skóry
Dobrze się pieni i oczyszcza skórę

MINUSY
Hmm, chyba dostępność stacjonarna słaba

Kosmetyk otrzymałam dzięki uprzejmości:
http://pro.kneipp.pl/newproducts.html

37 komentarzy:

  1. Prezentuje się naprawdę ciekawie, szkoda, że jest ciężko dostępny stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy jest,muszę się zanim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm skład raczej przeciętny, a cena dość wysoka. Chyba się nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tą firmą. Takie nietypowe opakowanie, pewnie nie raz pomyliłabym go z balsamem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. balsamu nie znam, tak tutaj piszesz w superlatywach, że mam ochotę go spróbować
    Ja obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne i informację na temat pielęgnacji
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ma skład :) warto wyprówować

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda. Chyba dałabym mu się uwieść.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kneipp odstraszył mnie swoją zmasowaną akcją marketingową, niemal wyskakiwał z lodówki ;) Dlatego przekornie nie ciągnie mnie do tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ta akcja mnie ominęła bo ja dopiero się poznaję z tą marką

      Usuń
  11. Widziałam go w Hebe, figi to ja uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten skład nie powala jak za taką cenę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na składach nie znam. Piszę z punktu zwykłego konsumenta. Ale dziewczyny piszą, że skład ok, to nie rozumiem...

      Usuń
  13. jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale na ten kremowy płyn bym się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla samego zapachu bym już wypróbowała szkoda jednak, że nie zatrzymuje się na skórze dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pachnie i nie wysusza to jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze od nich nic nie miałam, a strasznie mnie kuszą ich produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle widzę gdzieś tą markę, ale jeszcze na nic się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że jest tak słabo dostępny, bo ja nie mam go gdzie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bardzo blisko do Dayli, więc na pewno go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie dostępność jest raczej słaba, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa zapaszku, ja mam z tej firmy balsam pod prysznic 'Trawa cytrynowa &Oliwka' i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tak wielką słabość do figowych kosmetyków, że musi być mój.

    OdpowiedzUsuń
  23. Figi jak dla mnie są za słodkie, ale zapach mógłby być przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na skład aż miło się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy :D Uwielbiam figi, więc sam obrazek by mnie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również lubię takie zapachy w żelach pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam zapach fig, skuszę się o niego! :)

    Blog z profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi :) W piątek nowa sesja zdjęciowa, zapraszam! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/artistic-editorial-face-paint.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Kneipp ma fajne produkty, większość pachnie przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam twojego bloga <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś miałam inny żel o zapachu figi i był dość zaskakujący :D Tego produktu też jestem ciekawa, może się kiedyś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)