piątek, 27 marca 2015

Regenerująca i pielęgnująca maska do stóp


Maska do pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry stóp. Intensywnie odżywia, zmiękcza, oczyszcza, działa profilaktycznie przeciwzapalnie i przeciwgrzybicznie, odświeża. D - pantenol łagodzi i koi podrażnienia. Regularne stosowanie maski zapobiega pękaniu skóry pięt. Zawarte w preparacie olejki lawendowy oraz z drzewa herbacianego przyjemnie odświeżają, relaksują i chłodzą zmęczone stopy. Maseczka regularnie stosowana ma walory aseptyczne: zmniejsza potliwość stóp, zapobiega powstawaniu przykrego zapachu oraz infekascjom grzybiczym skóry. Widocznie wygładza, zmiękcza i uelastycznia skórę. Niweluje suchość i szorstkość nkórka. Skóra stóp staje się satynowo gładka i miękka. Polecana również do pielęgnacji skóry kolan i łokci. 


Składniki
Aqua, Cetearyl Alkohol, Paraffinum Liquidum, Propylene Glycol, Isopropyl Palmitate, Ceteareth-12, Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Borage (Borago Officinalis) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Petrolatum, Dimethicone, Ceteareth-20, Castor (Ricinus Communis) Seed Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Proplparaben, Citronellyl Methylcrotonate, Allantoin, Carbomer, Triethanolamine, Tocopheryl Acetale, Lavender (Lavendula Angustifolia) Oil, Tea Tree (Melaleuca Alternifolia) Leaf Oil, Camphor, Menthol, Disodium EDTA, Panthenol, Polyquaternium-10, Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, BHT.


Cena i dostępność
Maska kosztuje coś w granicach 15 zł za pojemność 50 ml. Do zestawu są dołączone bawełniane skarpety. Do kupienia przez internet lub w drogeriach.


Moja opinia

Nie mam większego problemu ze stopami. Tylko czasami się lekko przesuszają. Z pomocą przyszła mi maska od Coloris. Taki kosmetyk mieści się w zwykłej tubce. Moim zdaniem najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie. Zapach jest przyjemny, lekko mentolowy, nie drażniący noska. Taki w sam raz. Konsystencja jest jak typowy krem do stóp. Czyli w kolorze bieli, średnio gęsta, dobrze się rozprowadza na skórze i szybko się wchłania.

Zaletą maski jest to, że przynosi efekty już po pierwszej aplikacji. Nawet najbardziej spierzchnięte i szorstkie stopy nabiorą gładkości i delikatności, po nocy spędzonej w skarpetach. Rano moje stopy są nawilżone, delikatne i miluśkie w dotyku. Muszę jeszcze wspomnieć o jej wydajności. Kosmetyk jest bardzo wydajny i starczył mi na wiele zużyć. Taka maskę używam zazwyczaj raz w tygodniu i mi to wystarcza w zupełności, ale osoby borykające się z większymi problemami przy regularnym stosowaniu mogą dzięki tej masce doprowadzić stopy do idealnego stanu. Powiem wam, że stosowałam różne kremy, ale nic nie zachwyciło mnie tak jak ta maska. Bardzo lubię tą maseczkę za szybki efekt głębokiego nawilżenia i wygładzenia. Kiedy posmaruję nią stopy po kąpieli to czuję jak moja skóra ją wchłania w szybkim tempie, a przy tym ją odżywiając i regenerując. W skład zestawu wchodzą bawełniane skarpety, które służą nam do zakładania na stopy, aby wzmocnić efekt działania maski.

Podsumowując, bardzo dobra maska, która fajnie nawilża i wygładza stopy. 
Zdecydowanie ją polecam!

PLUSY
Nawilża
Wygładza
Przystępna cena
Szybko się wchłania

MINUSY
W sumie chyba tylko dostępność

Maskę otrzymałam dzięki firmie:
http://www.coloris.biz/

34 komentarze:

  1. W sam raz do nawilżenia suchych pięt :) Zbliża się lato, więc pora zadbać o to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy zobaczę ją w jakiejś drogerii chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją, ale jeszcze nie testowałam :) jednak twoja recenzja jest zachęcająca, a jeszcze trochę (no w sumie kilka msc) sezon na sandałki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak si u ciebie spisze.

      Usuń
  4. Ja nie stosuję specjalnych kosmetyków do stóp. Zużywam to, co nie sprawdziło się na inne części ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajny sposób na zużycie balsamu czy masła :)

      Usuń
  5. ja w zimie o stopach zapominam ;) sa w naprawde dobrej kondycji gorzej w lecie jak w klapkach chodze:(

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałaby się ;) muszę sprawić swoim zaniedbanym stopom pedicure, a taka maska byłaby idealnym dopełnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej maseczki nie miałam, tylko tą na dłonie i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie ta na dłonie się nie spisała.

      Usuń
  8. Szkoda, że ma parafinę w składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co chcesz ją nakładać na twarz?:)
      na stopy nie szkodzi ;)

      Usuń
    2. No właśnie co z tego, że ją ma. Na stopy nie zaszkodzi.

      Usuń
  9. Ale fajna sprawa, lubie takie kosmetyczne wynalazki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio używam kremów do rąk. Stopy są gładkie, pachnące, zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś idealnego dla moich stóp, ostatnio ciężko im dogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą maskę niedługo zacznę ją stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym bardzo chętnie sobie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie produkty do stóp i chętnie bym się na tą maskę skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ją w formie saszetki i też byłam zadowolona :) Fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brr nie cierpię saszetek :/
      Nie wiedziałam że jest w saszetkach dostępna.

      Usuń
  16. wydaje się być ok ale ta dostępność w dobrych kosmetykach jest denerwująca :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam takiej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje stopy są mało wymagające, więc na pewno by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Póki co moje stopy smaruję kremami do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak gdzieś ją spotkam to na pewno kupię, moje stopy się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojjj przydałaby mi się taka kuracja.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jej ale wydaje sie fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)