czwartek, 26 marca 2015

Perfumy Solarita- zapach bardzo ciepły i kobiecy




Rodzina zapachów: kwiatowo-owocowa

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: czerwona porzeczka, różowy pieprz
Nuta serca: róża, jaśmin, piwonia
Nuta spodu: piżmo, paczula, panna cotta

Dzisiaj zapraszam was kochane na kolejny post zapachowy. Jak wiecie, jestem maniakiem zapachowym i uwielbiam testować nowe perfumy. Tym razem w moje łapki wpadła Solarita, która jest bardzo ciepłym i kobiecym zapachem. Co dokładnie o niej myślę? Czytajcie dalej...


Perfumy kosztują ok 24 zł. Uważam, że cena jest bardzo przystępna. Zakupić je możemy poprzez internet, ale czasami  również w mniejszych sklepikach możemy je dostać. Ostatnio byłam u siebie na wsi w sklepiku, po jakieś pierdoły i wyobraźcie sobie, że godnie stały na sklepowej półce. Także, czasami można je dostać stacjonarnie. Tylko cena jest wtedy wyższa, bo ok 34 zł.


Opakowanie
Perfumy umieszczone są w bardzo ładnym, efektownym i za razem bardzo kobiecym flakonie. Wykonane jest ono z grubego i solidnego szkła. Myślę, że wygląda bardzo przyzwoicie. Niewątpliwie uroku dodaje mu różowa kokardka, która jest umieszczona z przodu buteleczki. Moją uwagę przykuło również złote zamknięcie w postaci kulki. Całość jest zgrana i moim zdaniem ślicznie to wygląda. Taka oprawa perfum zachęca do zakupu. Technicznie rzecz biorąc, atomizer się nie zacina i rozpyla odpowiednią ilość perfum.


Perfumy Solarita są odpowiednikiem Signorina Ferragamo. Niestety nie znam oryginalnych perfum i nie jestem w stanie ich porównać, ale napiszę kilka słów o samej Solaricie. Na samym początku mamy ewidentnie wyczuwalne słodko-pudrowe nuty, które z czasem przeistaczają się w moc kwiatów z domieszką słodkości. Na samym początku czuć nuty zapachowe, apetycznego deserku panna cotty. Z biegiem czasu zapach pięknie się rozwija na skórze i staje się łagodniejszy z każdą chwilą. Moim zdaniem Solarita jest zapachem lekko pudrowym, bardzo ciepłym i otulającym. Myślę, że ten zapach idealnie będzie pasował do młodych dziewczyn, ale nie mówię, że starsze kobiety nie mogą go nosić. Pewnie, że mogą, wszystko zależy od upodobań zapachowych i jak wiadomo, perfumy nie mają granicy wiekowej. Tak mi się jakoś  po prostu skojarzyło. Sam zapach bardzo przypadł mi do gustu i stoi sobie dumnie na mojej szafeczce. Sięgam po nie niemal codziennie i jestem z nich zadowolona. I jak znacie dziewczyny Solaritę?

Perfumy otrzymałam dzięki firmie:
http://luxure.pl/


43 komentarze:

  1. Ciekawe połączenie nut zapachowych, by przekonać się do danego zapachu muszę go osobiście poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu, ale stawiam i tak na te cięższe i bardziej orientalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny flakonik, taki wdzięczny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect!! Nice post.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  5. myśle ze by mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pana cotta do mnie mówi lup mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnych zapachów tej firmy, ale prezentują się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. MMMm na żywo bym obwąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłyby mi się spodobać, bardzo lubię piżmo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych perfum i niestety nie mam wyobraźni zapachowej, więc ciężko mi nawet skojarzyć, co to może być za zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam już sw0oje ulubione perfumy;) Ale flakonik jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny flakonik. Cena jest na prawdę dobra

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam Solarite, dla mnie to " śliczny słodziak ".

    OdpowiedzUsuń
  14. Buteleczka przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buteleczka naprawdę wygląda uroczo, zwłaszcza ta kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba nie moje nuty zapachowe,nie lubię za bardzo słodkich zapachów

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten zapach, bardzo do mnie pasuje i pięknie prezentuje się na toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Flakonik jest mega piękny :) Taki kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalejesz z tymi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię słodkie i ciepłe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  21. Flakonik wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Flakonik wygląda bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie wracać do Twoich postów, jakoś dobrze się tu czuje :D :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O dziwo, nigdy nie miałam do czynienia z zapachami owej marki. I nie widziałam ich nawet w mniejszych drogeriach. Cóż, pozostaje mi rozejrzeć się za nimi w drogeriach internetowych :)

    A flakonik mają uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tego zapachu, ale marka Luxure jest zachęcająca :) mam zapach Temptation i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam solarity ale chciałabym ją powąchać ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. u Ciebie jeszcze śnieg? :D
    zapachu nie znam, ciekawe czy byśmy się polubiły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty :)
      Zdjęcia wcześniej zrobiłam kiedy był śnieg :)

      Usuń
  28. Nie znam zapachu, ale baaaaaardzo mi się podoba pierwsze zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądają :) szkoda że nie można powąchać przez komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z opisu myślę, że by mi się zapach spodobał :) elegancki flakonik i urocza kokardka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu, flakonik wygląda ślicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia, a w tle widać jeszcze zimę. Uroczy flakonik.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Flakonik śliczny :) Nigdzie jeszcze jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny flakonik :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  35. W mojej kosmetyczce, ten perfum jest już od dłuższego czasu. Jestem zachwycona zmysłowością zapachu.
    Uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)