poniedziałek, 30 marca 2015

Kneipp - krem do rąk kwiat migdała, skóra sucha i wrażliwa
















Opis produktu:
Intensywnie pielęgnujący krem do rąk Kwiat migdała Jedwabna skóra dzięki swojej bogatej konsystencji chroni skórę przed wysuszeniem. Oferuje ochronę przed szkodliwymi wpływami środowiska i pomaga złagodzić skutki starzenia skóry powodowanego światłem. Krem do rąk szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu i nadaje dłoniom naturalną miękkość. Krem do rąk zawiera wysokowartościowy olejek migdałowy, który jest bardzo dobrze tolerowany także przez wrażliwą skórę. Naturalne działanie pielęgnujące uzupełnia chroniąca komórki kombinacja witamin A i E, bogatego masła shea oraz kojącego skórę pantenolu.




















Składniki kremu:
Aqua, Glycerin, Caprylic / Capric Triglycride, Prunus Amygdalus Dulcis ( Sweet Almond) Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Distarch Phosphate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Candelilla Cera, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii ( Shea Butter), Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis ( Sweet Almond) Flower Extract, Bisabobol, Retinyl Palmitate, Citrus Aurantium Dulcis ( Orange) Peel Oil, Pogostemon Cablin Oil, Bulnesia Sarmientoi Extract ( Guaiacwood Oil), Limonene, Linalool, Coumarin, Citronellol, Geraniol, Citral, p-Anisic-Acid, Parfum, Helianthus Annus Hybrid Oil, Caprylyl Glycol, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate, Crosspolymer, Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopherol




















Cena takiego kremu za pojemność 50 ml, to ok 24 zł
Krem dostaniecie poprzez internet lub w Hebe, a więcej o marce na Fb Kneipp
Sprostowanie - krem kosztuje ok 17 zł






























 
Moja Opinia

Kremik znajduje się w malutkiej tubce o pojemności 50 ml. Oprawa tego mazidła bardzo mi się podoba. Jest różowa i nie trudno się domyśleć dlaczego mi się tak spodobała. Opakowanie malutkie i bardzo poręczne. Zapach mnie uwiódł. Jest intensywny, ale nie jest zbyt nachalny. Kwiatowy i długo się utrzymuję na dłoniach. Krem ma biały kolor i dość gęstą, ale puszystą konsystencję. Przyjemnie rozsmarowuje się go na dłoniach. Wchłania się bardzo szybko i nie zostawia tłustej, klejącej warstwy. Po aplikacji czuje się natychmiastową ulgę. Krem nawilża, wygładza i lekko natłuszcza. Efekt utrzymuje się dość długo, napewno nie jest chwilowy. Co mi się bardzo w nim spodobało i uwielbiam go jeszcze za ten zapach. Musicie go wypróbować na własnych dłoniach. Jednak nie jest to krem, który uratuje bardzo zniszczone dłonie, ale do codziennej pielęgnacji jest w sam raz. Ogólnie, krem zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie i bardzo się z nim polubiłam. Tylko szkoda, że tak szybko się skończył...
 
PLUSY
Nawilża
Wygładza
Szybko się wchłania
Nie zostawia lepkiej warstwy
Przepiękny zapach

MINUSY
W sumie dostępność

Krem otrzymałam dzięki uprzejmości:
http://pro.kneipp.pl/krem-do-rak-kwiat-migdala-jedwabna-skora.html







39 komentarzy:

  1. Małe opakowanie, jak za tą cenę. Ja zazwyczaj staram się kupować kremy minimum 100 ml bo u mnie idzie dużo tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ze się tak dobrze sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na krem o takiej pojemności dość drogi, ale zapach musi być cudny

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dwa swoje uluione kremy ,ale jakbym sie na ten natknęła po Twojej recenzji chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo zachęcająco. U mnie kremy do rąk też szybko znikają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie , że się sprawdza i można go zaliczyć do dobrych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. magnolia to mnie zawsze w komstykach pociaga

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach i brak lepkiej warstwy przekonują mnie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szukałam jakiegoś dobrego kremu do rąk, chyba go przetestuję ;d zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię jak kremy do rąk ładnie pachną, tego jeszcze nie miałam okazji mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maluszek jak za tą cenę, choć ciekawi mnie sama marka Kneipp.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam takie zapasy, że starczy mi na trzy lata :)
    nie znam tego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojjj ale bym chciala poniuchac ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz o nim słyszę, prezentuje się ciekawie i najważniejsze, że pozytywnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe jak pachnie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale widzę, że chyba warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam olejek do kąpieli z tej serii, ale jeszcze nie próbowałam :) ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentuje się zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem czy ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji używać, ale jak dla mnie cena trochę wysoka :) Ostanio świetnie sprawdza się u mnie krem mocznikowy z Isany.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam do czynienie z tą firmą. Super, że kremik nie pozostawia tłustego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy go nie miałam :) cena dosyć wysoka, ale jeśli jest dobry to można tyle wydać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam olejek do kąpieli z tej serii, był świetny...chętnie kiedyś wypróbuje ten kremik !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. no sama nie wiem - cena mnie chyba zniechęca, tym bardziej, że dobre produkty do rąk są też z Ziaji za niemal 20zł mniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu i upodobań. Ja za Ziajkà nie przepadam.

      Usuń
  25. Jak jest dostępny w Hebe to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja szybciutko zużywam kremy do rąk, ale ciągle lubię czuć to nawilżenie na dłoniach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam, ale wygląda obiecująco!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wiedzę ma fajna konsystencję chyba bym sie z nim polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zużywam duże ilości kremów do rąk, często mi też podbierają :P. Tego nie znam ale mam tyle zapasów, że głowa mała :) Opakowanie ma faktycznie ładne i mi też wpadło w oko, zapach musi być ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)