środa, 18 marca 2015

Energie Q10 - Maska energizująco - dotleniająca


Opis produktu
Bogata, kremowa maska przeznaczona do pielęgnacji skór zmęczonych, niedotlenionych, pozbawionych blasku oraz narażonych na przedwczesne starzenie. Zawarte w preparacie składniki aktywne zapewniają nadzwyczajne działanie dotleniające oraz neutralizujące wolne rodniki. Systematycznie stosowana wygładza zmarszczki, poprawia elastyczność skóry i jej koloryt. Cera staje się jedwabiście gładka, miękka, „świetlista” i pełna blasku. Zanika typowy dla niedotlenionej cery szary, ziemisty koloryt.


 Recepturę maski wzbogacono w:
  • Koenzym Q10, ekstrakt z drożdży i mitochondriów  - stymulatory procesów życiowych komórek, tj. wymiany energetycznej i tlenowej.
  • Hydroksyprolina– nawilża, ujędrnia, stymuluje syntezę kolagenu.
  • Witaminy E, C– silne antyutleniacze, chronią skórę przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników i fotostarzeniem. Wzmacniają antyrodnikowe działanie koenzymu Q10.
  • Witamina A– regeneruje i działa przeciwzmarszczkowo.
  • Masło Shea – bogate w witaminy E, F, odżywia, zmiękcza i wygładza suchy naskórek.

Składniki
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Sorbitan Olivate, Glycerin, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Lanolin, Ceresin, Cetyl PEG/ PEG-10/ 1 Dimethicone, microcrystaline Wax, Magnesium Sulfate, Ubiquinone, Lecithin, Alcohol, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Retinol, Polysorbate 20, Potassium Phosphate, Sorbitol Glucose, Panthenol, Sacaharomyces Cerevisiate Ext., Tocopheryl Acetate, Magnesium PCA, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Trilaureth-4 Phosphate, Citric Acid, DMDM Hydantoin, lodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Peg-8, Ascorbic Acid

Moja opinia

Maseczka umieszczona jest  w zwykłej białej tubce z otwarciem na zatrzask. Jak dla mnie jest bardzo delikatne i skromne wizualnie, ale najważniejsze jest dla mnie całe opakowanie w formie tuby. Dlatego ponieważ nie cierpię innych opakowań np. saszetek. Taka tubka jest dużo wygodniejsza w użyciu i praktyczniejsza. Także, opakowanie jest na wielki plus. Konsystencja jest przyjemna, kremowa i treściwa, która szybko się wchłania w skórę twarzy. Zapach jest bardzo perfumowany, ale ja lubię takie nuty zapachowe w maseczkach, gorzej jakby śmierdziała, a chociaż pięknie pachnie na twarzy, ale intensywnie. Wrażliwcom może to bardzo przeszkadzać.

Kilka miesięcy po porodzie Kubusia, moja cera zaczęła wariować, a mianowicie stała się blada, ziemista i jakaś szorstka. Byłam nawet u lekarza, bo myślałam, ze mam anemię, ale wyniki badań były w normie. Nigdy wcześniej nie miałam problemów z cerą, ale teraz widzę, że jej czegoś zdecydowanie brakuje. Maseczkę stosowałam raz w tygodniu, po wieczornym oczyszczaniu cery z zamiarem odżywienia i nawilżenia mojej cery.  Na twarz nakładam dość sporą warstwę maseczki, delikatnie ją wklepując, a potem czekam i się relaksuje 20 minut na kanapie, aby moja cera wchłonęła dobroczynne  składniki. Po 20 minutach przystępuję do zmywania jej z twarzy. Podczas mycia schodzi bezproblemowo, lekko się śliska, ale woda daje radę.

Efekt jaki uzyskałam po przetestowaniu tej maseczki na mojej kapryśnej twarzy jest następujący. Została ona świetnie nawilżona, gładsza i bardziej promienna. Mam wrażenie, że skóra na twarzy stała się bardziej elastyczna. Maska eliminuje objawy zmęczenia, odświeża i zdecydowanie podnosi poziom nawilżenia w skórze. Jestem z niej zadowolona i mogę wam z czystym sumieniem polecić kolejny kosmetyk od Norel. Mam jeszcze do zrecenzowania krem do stóp, ale jego recenzja ukaże się za jakiś czas.

Do kupienia tutaj, cena za 100 ml to 49 zł

PLUSY
Uelastycznia skórę
Nawilża cerę
Eliminuje objawy zmęczenia
Fajne opakowanie w postaci tubki

MINUSY
W sumie cena, ale to indywidualna kwestia

Maseczkę otrzymałam dzięki firmie:

http://sklep.norel.pl/index.php?pg=productdetail&c=8032&p=100836




53 komentarze:

  1. Oo super, jak dobrze nawilża to może i ja spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo zachęcająco. Też wolę maseczki w tubkach zamiast tych saszetkowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy. Brzmi zachęcająco po przeczytaniu recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie jak dobrze nawilża:) nie miałam jej nigdy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maseczka to coś dla mnie, bo mam teraz bardzo problematyczną cerę pid wieloma względami.

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie słyszałam nigdy o niej :) W sumie bardzo rzadko używam maseczek i obecnie rozglądam się za jakąś naprawdę fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w sumie 3 produkty z tej firmy jestem z nich bardzo zadowolona. Jedyny minus to właśnie cena, ale działanie mają dobre

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo... chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wogóle nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę firmę ale nie miałam jeszcze ich kosmetyków.. a ta maseczka mnie kusi :o) dobre nawilżenie zawsze mile widziane :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marki i produktu nie znam, ale fajnie, że się spisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opis zachęcający, ale ja mam problem bardziej z nieczyszczoną skórą. Kosmetyki Norel mnie ciekawią już od dłuższego czasu muszę się w końcu skusić :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Produktu nie znam, marki również, ale kocham wszystko, co z koenzymem Q10. :)
    Zawsze na lato i wczesną jesień zapełniam szafki w łazience stertą kremów, maseczek i innych mazideł z Q10 :)
    Może tego lata skuszę się na opisywaną przez Ciebie maseczkę. Cena przystępna, a z tego co czytam bardzo by mi się przydała :)

    pozdrawiam cieplutko,
    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena wysoka, ale coś za coś :))

    OdpowiedzUsuń
  15. O nie znam totalnie firmy :) osobiście też wolę maseczki w takiej formie :) wow, nawet nie zauważyłam tej zależności z 'sz' ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna maska a cena jak dla mnie nawet nie odstrasza, jesli działanie jest takie jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z norela mam tylko balsam do biustu ;p muszę spróbować tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie że jesteś zadowolona - nie miałam jej jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Firma ma dobre kosmetyki, ale ta maseczka niekoniecznie mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta marka kosmetyczna jest mi mało znana, a maska prezentuje się interesująco.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałoby mi się porządne nawilżenie, kiedy moja skóra kaprysi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj...zrelaksowałabym się z użyciem tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam firmy ani maseczki, ale przydałoby mi się taka maseczka w tubce to o wiele wygodniejsze niż saszetki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta firma bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam inne produkty od Norel i czekają w swojej kolejce na testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę droga, ale takie maski przeważnie są wydajne, więc cena nie wychodzi aż taka straszna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny produkt! I cena nie powala:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam, ale ciekawi mnie wszystko co dobrze nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam firmy ale produkt wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydatna recenzja;)
    Jakoś nie miałam okazji wypróbować tego kosmetyku ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Działanie bardzo mnie zachęciło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O przydałaby mi się taka maseczka :)
    Ps. Będę pisać gdzie kupiłam i linki jak tylko pojawi się coś z neta :):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej marki i produkt też widzę pierwszy raz na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie że tak dobrze się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. to dobrze, że się spisała :P ja firmy nie znam, ale teraz na pracowni kosmetycznej będę korzystać z ich produktów więc mam nadzieję, że będzie ok :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Po przeczytaniu, że ma ładny zapach, przepadłam. :D TO wystarczy, że mnie przekonać do zakupu... :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się spodobało działanie tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam firmy, ale po Twoim opisie maseczki, to z chęcią bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tej marki. Cena faktycznie jest ogromnym minusem ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miły komentarz ;) Cieszę się że zostajesz ze mną na dłużej ;) Po Twoim opisie maseczka byłaby idealna do mojej suchej cery, ale ta cena... jednak trochę zbyt wysoka. Ale produkt wydaje się być bardzo interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przydałaby mi się taka maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tej maseczki, ale zaciekawiła mnie, mimo dość wysokiej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jestem strasznym maseczkowym leniuchem, u mnie takie produkty leżą i leżą:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się spodobała ta maska , chyba się skuszę :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajny produkt, najważniejsze dla mnie jest to, że nawilża :) chętnie bym przetestowała :)
    p.s. również zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  46. nie znam jej ale brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze mieć taką w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo zachęcająca recenzja jednak ta cena..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)