sobota, 28 marca 2015

Biopha Nature - szampon do włosów farbowanych



Opis produktu
Włosy regenerują się odzyskując przy tym swoją sprężystość, nawilżenie i połysk. Szampon wolny jest od: GMO, parabenów, fenoksyetanolu, silikonów, PEG, syntetycznych kolorantów, chloru i jego pochodnych. Nie testowane na zwierzętach. 98% to składniki pochodzenia naturalnego, 12% to składniki z gospodarstw ekologicznych

 Szampon został wzbogacony jest o:
- MASŁO KARITE i OLEJ Z OLIWY, które odpowiadają za nawilżenie włosów
- PROTEINY ZBÓŻ, posiadają właściwości naprawcze
- INULINĘ - osłona, wzmocnienie i blask
- ALOE VERA Bio nawilża i łagodzi.


Składniki
Aqua, AloeBarbadensis Leaf Juice*, Sodium Lauryl Sulphate, Glycerine, C10-18 Triglicerides, Cocamidopropyl, Betaine, Decyl Glucoside, Sodium PCA, Olea Europea Fruit Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Benzyl Alcohol, Caprylic/Capric Trigliceride, Xantan Gum, Sodium Benzoate, Citric Acid, Aroma,  Tocopherol, Inula Crithmoide Leaf/Flower Extract, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Hydroxide. *Składniki pochodzenia ekologicznego


Moja opinia 

Do testów tego szamponu przymierzałam się jak przysłowiowy pies do jeża. Jakoś mi nie po drodze było. Zawsze to jakiś inny miałam do zużycia, ale w końcu pewnego dnia, przyszła pora i na niego. Okazał się naprawdę godnym produktem :) Szampon ma zwykłą prostokątną butelkę z zielonym otwarciem. Niczym szczególnym nie przyciąga wzroku. Osobiście opakowanie mi się nie podoba, jest nijakie, ale w użytkowaniu nie sprawia problemów. Zapach szamponu również mi nie przypadł do gustu. Jest jakiś dziwny, nawet nie wiem do czego go porównać. Dobrze, że nie pozostaje długo na włosach. Szampon jest w kolorze mleczno-perłowym o dość rzadkiej konsystencji. Pieni się bardzo dobrze pomimo swojej rzadkiej konsystencji i jest bardzo wydajny.

Powiem wam, że pomimo kiepskiego zapachu i rzadkiej konsystencji szampon bardzo dobrze działa na moje włosy. Podczas mycia włosy się nie plączą i są miłe w dotyku. Tuż po wysuszeniu, włosy są wygładzone i delikatne w dotyku. Nawilża i wygładza włosy, które spokojnie można rozczesać nawet bez aplikacji odżywki.  Dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Również nie wzmaga przetłuszczania włosów, nie powoduje łupieżu czy przesuszenia skóry głowy, swędzenia i innych tego typu nieprzyjemności. Nie zauważyłam, aby obciążał mi włosy. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona i szkoda tylko, że tak dziwnie pachnie. Mimo wszystko się polubiliśmy.

PLUSY
Wydajny
Wygładza
Nie plącze
Nawilża włosy
Dobrze się pieni
Nie obciąża włosów
Dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy

MINUSY
Nie ładny zapach
Rzadka konsystencja

Szampon kupimy w sklepie internetowym ekodrogeria. Jego cena to ok 34 zł, za pojemność 200 ml

Szampon otrzymałam dzięki uprzejmości:
http://www.ekodrogeria.pl/product-pol-2730-BIOpha-Szampon-do-wlosow-farbowanych-i-rozjasnianych-z-WIT-E-MASLEM-KARITE-i-OLIWA-Z-OLIWEK-200-ml.html

26 komentarzy:

  1. Trochę mnie przeraża zapach tego szamponu bo uwielbiam jak szampon jednak ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie pachnie zbyt pięknie, ale działanie wydaje sie być ok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawią szampony tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak kiepsko pachnie, ja lubię jak zapach szamponu utrzymuje się na włosach, ale tylko tych ładnie pachnących. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach - jeśli nie utrzymuje się na włosach - to naprawdę nie jest problem. Jest cała masa kosmetyków, które nieciekawie pachną, ale za to mają dobre działanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie farbuje wlosow ale moze jakis inny szampon w sowjej ofercie maja ktory by mnie skusil :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak działa, to zapach nie ma znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon nie dla mnie. Nie farbuję włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo wyczulony nosek na zapachy i zwykle decyduję się na kosmetyki ładnie pachnące;) Więc ten chyba sobie odpuszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie bardzo pozytywnie działanie na skórę głowy. Zapach według mnie bardzo ładny. Ale to rzecz gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi zapach szamponów w ogóle nie przeszkadza :) i na pewno poleciłabym go Mamie, bo ta farbuje włosy i myślę, że mogłaby być z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że zapach nijaki ale ważne że na włosach spisuje się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go, ale u mnie wszystkie szampony z tak wysoką zawartością aloesu genialnie się sprawdzają :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ma opakowanie, takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ma opakowanie, takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wolę jak coś ładnie pachnie,ale dla tak dobrego działania można przymknąć oko na zapach

    OdpowiedzUsuń
  18. mam wielką chęc na coś z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe czy sprawdziłby się na moich farbowanych włosach

    OdpowiedzUsuń
  20. grunt że nie plącze włosów - to dla mnie duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego szamponu nie miałam, ale też dziś pisałam o szamponie do farbowanych włosów :) Szkoda że ma SLS w składzie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo szybko zużywam szampony do włosów, stąd też przeważnie stawiam na większe pojemności. 200 ml nie wystarczyłoby mi na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uważam, że czasami warto przymknąć oko na zapach jeśli produkt broni się działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie tez samo opakowanie nie kusi, a tu tyle plusów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)