środa, 11 marca 2015

Arbone - szampon do codziennej pielęgnacji włosów



Dzisiaj dziewczyny chciałabym wam pokazać pewien szampon jaki ostatnio miałam przyjemność używać. Szampon bardzo przypadł mi do gustu i jestem nim zachwycona. Został on moim drugim ulubieńcem wśród szamponów. Zapraszam na resztę recenzji poniżej :)


Składniki
Aqua/Water/Eau, Sodium C14-16 Olein Sulfonate, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Lippia Citriodora Flower/Leaf/Stem Extract, Pelargonium Graveolens Flower/Leaf/Stem Extract, Acrylates/Aminoacrylates/C10-30 Alkyl Peg-20 Itaconate Copolymer, Cocamide Mipa, Sodium Cocoyl Isethionate, Stearic Acid, Glycol Stearate, Quaternium-80, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Extract, Betula Alba Leaf Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Humulus Lupulus (Hops) Extract, Hypericum Perforatum Extract, Nasturtium Officinale Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Trifolium Pratense (Clover) Flower Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Panthenyl Ethyl Ether, Polyquaternium-10, Hydrolyzed Wheat Protein Pg-Propyl Silanetriol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Biotin, Glycerin, Butylene Glycol, Illex Paraguariensis Leaf Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Ferula Galbanilua (Galbanum) Resin Oil, Santalum Album (Sandalwood) Oil, Hexyl Acetate, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Ethyl Acetate, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil, Cymbopogon Schoenanthus Oil, 3-Hexenol, Zingiber Officinale (Ginger) Root Oil, Citrus Limon (Lemon) Peel Oil, Geranyl Acetate, Allyl Caproate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Cananga Odorata Flower Oil, Amyl Cinnamal, Linalool, Linalyl Acetate, Beta-Ionone, Geraniol, Citronellol, Gamma-Undecalactone, Benzyl Acetate, Cis-3-Hexenyl Acetate, Styrax Benzoin Resin Extract, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Limonene, Alpha-Amyl Cinnamic Aldehyde


Od producenta
Szampon do codziennego stosowania dla wszystkich rodzajów włosów, nawet dla farbowanych. Jest to szampon, który pomaga przywrócić włosom blask pozostawiając je miękkie i miłe w dotyku. Posiada przyjazne ph 4,5-7. Produkt  nie zawiera fosforanów i siarczanów.

Cena i dostępność
Szampon kosztuje coś w granicach 65 zł. Cena bardzo wysoka jak na moją skromną kieszeń. Jednak bardzo się cieszę, że mogłam go na sobie przetestować. Kupić go możemy na stronie producenta Arbone.


Moja opinia

Szampon mieści się w podłużnej, zielonej butli z otwarciem na wcisk. Z wyglądu całkiem przyjemne, a w użytkowaniu bardzo wygodne. Konsystencja szamponu jest średnio gęsta, dobrze się go rozprowadza na włosach i nie trzeba go bardzo rozcieńczać z wodą. Sam sobie świetnie radzi, dodatkowo świetnie się pieni podczas mycia. Wystarczy naprawdę niewielka ilość, aby wytworzyć odpowiednią ilość piany, potrzebnej do mycia głowy. Kolor szamponu jest słomkowo-kremowy. Zapach jest lekko słodki i owocowy. Całkiem przyjemny dla noska, ale nie pozostaje wyczuwalny, po umyciu na włosach. Jednak nie stanowi to dla mnie żadnego problemu. Ponieważ i tak zazwyczaj kładę jakąś odżywkę, czy maskę na włosy.

Szampon wywołał na mojej twarzy uśmiech. Za to, że nie plącze włosów po umyciu, są miękkie, mięsiste oraz miłe w dotyku.  Uwielbiam taki efekt na włosach, a zwłaszcza po użyciu szamponu. Plusem jest to, że po umyciu i wysuszeniu, włosy świetnie się rozczesują, są ujarzmione i błyszczące. Nie spowodował u mnie żadnych reakcji alergicznych jak np. łupież czy swędzenie skóry. Nie zauważyłam również, aby je obciążył w jakiś sposób. Muszę jeszcze napisać, że szampon jest bardzo wydajny i taka butla starczy nam na wiele, wiele myć.

Podsumowując, bardzo dobry szampon, który wygładza, nabłyszcza, nawilża i nie plącze włosów. Niestety nie należy on do najtańszych. Jego cena to 65 zł, chyba wolałabym Equlibre w cenie 23 zł. A wy dziewczyny co o nim sądzicie? Czy warto waszym zdaniem tyle zapłacić za szampon do włosów?

Szampon otrzymałam dzięki firmie:
http://www.arbonne.com/pws/homeoffice/tabs/home.aspx



50 komentarzy:

  1. To chyba najdłuższy skład kosmetyku jaki kiedykolwiek widziałam ;) Firmy niestety nie znam, a wysoka cena póki co nie zachęca do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy zobaczyłam ten skład to nie mogłam uwierzyć :)

      Usuń
  2. Nigdy nie widziałam tej firmy, ale jak dla mnie cena za wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie szampon powinien nie plątać włosów, mieć przyzwoity krótki skład, bez zbędnych składników (mocnomyjących i alkoholu) i przyzwoitą cenę. Ten ma fajny skład, i jak opisujesz właściwości ale cena 65 złotych to zdecydowanie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję troszkę poznać firmę, ale ich ceny przerażają.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jakby sie spisał u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, a za szampon bym tyle nie zapłaciła są różne szampony o takiej samej pojemności i działaniu o wiele wiele tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ciekawy ale fakt ta cena Wysoka :-o

    OdpowiedzUsuń
  8. również dla mnie marka jest obca, ale wydaje się być ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki skład długi! Cena odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cenowo mnie nie przekonuje, marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W życiu nie dałabym tyle za szampon, ale przetestować by było miło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki nie znam, ale z chęcią się z nią zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena za wysoka dla mnie na szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również testowałam kilka kosmetyków Arbonne, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale skład długaśny :) Ale dużo dobroci ma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj nie dałabym za niego tyle. Też wolałabym 3 butellki equilibry kupić : p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kojarzę tej marki i ze względu na cenę raczej się nie skuszę na szampon. Ale ja ogólnie na szampony nie zwykłam wydawać dużo, wolę już dołożyć do odżywki czy maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie że nie plącze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampon wygląda interesująco jednak cena dla mnie też wygórowana przy wypłacie równej najniższej krajowej to stanowczo za dużo

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście uważam, że w kosmetyki warto inwestować i sięgać po te z wyższej półki, ale
    no kurczę.. 65zł za szampon?! W moim przypadku: no way! Znam o wiele tańsze i doskonałe
    w działaniu produkty do włosów! :) w przeciętnej drogerii można za tyle kupić całą serię : szampon,
    odżywkę, maskę i olejek :D

    No, ale jak ktoś ma i chce, to czemu nie :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie widziałam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba też wybrałabym Equilibrę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie jednak za długo ten skład, ale fajnie, ze tak dobrze, się u Ciebie sprawdził! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej firmy :) Ale szampon ma fajny skład, nie ma SLS :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żałuje ogromnie,że jest taki drogi, bo efekty, które opisałaś sprawiły,że nabrałam na niego wielką ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie bym go wypróbowała choć cena dosyć wysoka jak na szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo bym chciała go wypróbować na sobie :) Ja myję ostatnio szamponem Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm no trochę kosztuję ale może będzie w jakiejś fajne promocji :D??

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdy dodają post, zaznaczam dane słowo i klikam "LINK" - wyskakuje okienko, dodaje link do swojego bloga i mam kod HTML i zalinkowane słowo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znana mi marka :)
    może obs ? zacznij i daj znac :)) http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej strasznie drogi ten szamon!

    OdpowiedzUsuń
  32. szampon ciekawy i już byłam gotowa od razu kupić,ale 65 zł to trochę dużo... nie myję codziennie włosów a max 1-2 razy w tygodniu i jeśli taka częstotliwość by przy nim wystarczyła to w sumie warto

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nigdy o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szampon bardzo mnie zaciekawił tylko szkoda że taki drogi ;(.

    OdpowiedzUsuń
  35. 65zl???nigdy w zyciu!!!!jest duzo bardzo dobrze dzialajacych szamponow ktore kosztuja mniejsza polowe co ten....nie nie -jak dla mnie 65zl za szampon to zbyt wygorowana cena....
    Rozmaitowo.blogspot.com
    Obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdyby mnie było stać to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz widzę ten szampon :o

    OdpowiedzUsuń
  38. Strasznie długi skład. Utknęłam w jego połowie. Zrezygnowałam z analizy , nie na moje nerwy. Ale chyba nie ma w nim nic strasznego skoro nie uczulił.

    OdpowiedzUsuń
  39. Szampon prezentuje się ciekawie, ale cena... ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałam sie przymierzyć do kupna, a tu zaskoczyła mnie cena, wart ? :/

    OdpowiedzUsuń
  41. wart, wart. kupiłam go po przeczytaniu artykułu i wszystko się zgadza same zalety. warto wspomnieć, że jest bardzo wydajny i wystarcza na dużo dłużej niż szampon innej marki co realnie przekłada się na koszt 1 mycia :-). po przeliczeniu okazuje się, że wcale nie wychodzi drożej niż inny tej klasy szampon... więc podsumowując same zalety :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. zakupiłam i używam. szampon jest bardzo dobry. nie zawiera żadnych szkodliwych składników np SLS tak jak inne szampony. działa super, mam podobne odczucia jak te z opisu powyżej. włosy są lśniące i mięsiste, jakby było ich więcej. dodam tylko, że jest bardzo wydajny i wystarcza na dłużej niż inne szampony a to z kolei przekłada się na koszt 1 mycia. po przeliczeniu okazuje się, że koszt 1 mycia nie wychodzi wcale drożej. podsumowując same zalety, zdecydowanie polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja miałam okazje przetestować kosmetyki Arbonee i w trakcie kuracji dostałam uczulenia. Skończyło się wizytą w szpitalu, bo spuchłam jak balon. Od tamtego czasu mam jeszcze podskórne bąble, które nie chcą się zmniejszyć. Dodam, że ta sytuacja miała miejsce latem ubiegłego roku. Po całym zajściu poszłam do dermatologa i jak pani usłyszała, że stosowałam Arbone to załamała ręce i powiedziała, ze nie jestem pierwsza, jaka się do nich zgłosiła i dodała, ze uczula wszystkich swoich znajomych i pacjentow, zeby nie stosowali tego szkodliwnego szajsu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)