poniedziałek, 9 lutego 2015

Virtual, Precision Touch Cover, korektor do twarzy



Precyzyjny korektor w kredce przeznaczony do tuszowania niedoskonałości cery. Neutralizuje przebarwienia, zaczerwienienia i sińce pod oczami. Kremowa formuła pozwala na łatwą i komfortową aplikacje. Zawiera składniki nawilżające dzięki czemu zapobiega wysuszeniu oraz podkreśleniu suchych skórek. Korektor dopasowuje się do koloru skóry zapewniając naturalny efekt, nie tworzy nieestetycznych plam. Wysoka zawartość pigmentów gwarantuje dobre krycie przez długi czas. Przeznaczony do każdego typu cery.


Cena za ten kosmetyk to ok 10 zł. Dostępny jest w sklepach internetowych. 
Stacjonarnie jeszcze się z nim nie spotkałam.


Moja opinia

Moim zdaniem ten korektor bardzo fajnie zakrywa wszelkie niedoskonałosci typu maleńkie pajączki na mojej skórze, jakieś małe blizny potrądzikowe czy też małe sińce. Z tymi ostatnimi jednak ciut gorzej ponieważ mam typ cery oliwkowy, a u takich osób sińce są bardziej widoczne, a na domiar złego jestem mega nie wyspana. Takie są uroki macierzyństwa :) Dodatkowym plusem jest niska cena 10 zł. Korektor jest strasznie wydajny. Kolor jaki ja mam to naturalny 02. Idealnie dopasowany do mojej cery. Jeden minusik jaki u niego zauważyłam to czasami potrafi się zbierać w załamaniach skóry, ale to po pewnym czasie. Podsumowując, dobry, tani, wydajny korektor.

PLUSY
 Dobre krycie
Fajna cena
Bardzo poręczny

MINUSY
Czasami się zbiera w zakamarkach skóry :)
Pozdrawiam Natalia :)

38 komentarzy:

  1. Fajny korektor, może kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektoru w kredce jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze kredek virtual

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ok, choć te zakamarki są niepokojace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki jasny. Ja nie stosuję korektorów. Na chwilę obecną nie mam nic wielkiego do ukrycia.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo za taką cenę warto spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już tyle korektorów,że chyba się nie skuszę, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam takiego produktu. Zaciekawił mnie korektor w kredce, może by się u mnie spisał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drobne niedoskonałości z pewnością tak ;)

      Usuń
  9. Jakoś nie jestem przekonana do stosowania takich korektorów w okolice oczu. Chyba wolę te o płynnej konsystencji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za tą cenę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak spojrzalam na zdjęcie byłam świecie przekonana ze to kredka do oczu a tu czytam ze korektor ;) korektorów akurat uzywam rzadko wiec raczej się na niego nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że z sińcami radzi sobie średnio, bo ja potrzebuję korektora głównie na sińce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taką cenę warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na punktowe niedoskonałości całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam go jeszcze, ale za tą cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda fajnie :) ja na nieprzyjaciół używam korektora z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go i muszę zacząć używać, bo całkiem o nim zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale skoro czasem się zbiera w załamaniach to niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym z takiej formy korektora skorzystała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spotkałam się stacjonarnie z tą firmą i nie wiem czy polubiłabym się z takim korektorem w kredce:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że jest jasny, bo o to czasami bardzo trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy ten korektor, zainteresował i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Korektor w kredce hymmm... jakoś mnie nie przekonuje ta forma :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja w ogóle nie używam korektorów, rzadko się maluję nawet podkładem. wiem, że to rzadkość wśród blogerek

    OdpowiedzUsuń
  25. Za taką cenę warto go wypróbować ;) Ponadto lubię korektory w kredce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam go i był dobry:) Za tak niską cenę godny uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wole takie w płynie, bo lepiej wg mnie wyglądają na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam z tej serii zielony i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam korektora w takiej formie, ale wygląda całkiem ciekawie. Obecnie posiadam taki z Rossmana w szryfcie i jest super! Rzadko używam, ale jak już trzeba sprawdza się doskonale. :)

    Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena zachwyca jak najbardziej, może stacjonarnie gdzieś się na niego natnę, to chętnie zobaczę na żywo, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)