wtorek, 3 lutego 2015

Ulubiona bielizna, ale dupy wam nie pokażę :)




Dzisiaj chciałabym wam pokazać jakie majciory wybrałam w ramach współpracy z Reachblogger. Skusiłam się na tą współpracę, ponieważ zawsze to coś innego i jakieś nowe doświadczenie. Wiem, że znajdą się osoby, które skomentują, że jak to na blogu kosmetycznym można gacie prezentować, a ja wam odpowiem normalnie, bo wszystko jest dla ludzi, a po drugie to mój blog, piszę i publikuję na nim co chcę, kiedy i co mi się podoba, a nawet majtki :)


 Figi bo o bo nich mowa są wykonane z 80% poliamidu i 20 % elastanu. Na górze mają szeroki koronkowy pas, a na nim malutką kokardkę, która dodaje im końcowego uroku. Moim zdaniem są bardzo ładne i eleganckie. Niestety wybrałam rozmiar S, a i tak okazał się na mnie ciut za duży, uważam, że jest to raczej M. Niestety majciory poszły w kąt, chyba że przytyję kilka kilo :)


Cena takich majteczek to 30 zł i dostępne są na stronie internetowej sklepu Ulubiona bielizna.


Ciekawa jestem co myślicie o tych majteczkach czy waszym zdaniem są ładne i czy wypada o takich rzeczach pisać na blogu? Aż mnie skręca z ciekawości jakie macie zdanie na ten temat :)


Jeśli macie ochotę to zajrzyjcie do sklepu, a nóż widelec coś wam wpadnie w oko  :)

http://www.ulubionabielizna.pl/?gclid=CLCzxMbvxcMCFWL4wgodRq8AVQ

46 komentarzy:

  1. Uwielbiam koronkową bieliznę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne gatki
    a mi pasuje taki temat bielizny na blogu, w końcu jest ładna i gustowna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne majtki, ja uważam, że to twój blog i piszesz o czym chcesz :). Osobiście nie mam nic przeciwko tego typu postom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię bieliznę oglądać na blogach, może jestem dziwna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo. Ostatnio nawet widziałam jak dziewczyna ubrała się w bielizne za 400 zl. Ale sama bym się nie odważyła.

      Usuń
  5. Nie lubię białej bielizny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że pisać powinno się o rzeczach o jakich tylko mamy ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też jakoś za białą bielizną nie przepadam ;) ale gdyby był np czarne albo czerwone!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bielizna to tylko czarna:D uwielbiam stringi z Intimisimi - sa cudowne, swietnej jakosci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam białą bielizna, tym bardziej z koronkowymi wykończeniami, idealnie się prezentuje moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo ładnie, ale wolałabym jakis inny kolorek :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej nieodpowiedni jest jak dla mnie tytuł 'ale DUPY wam nie pokaże' - obyłoby się bez tego.. do samego tematu nic nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem ty decydujesz o czym chcesz pisać :) Świetne majteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy powinien pisać na blogu co chce, bo to jego blog :) a majteczki ładne, szkoda, że ta S taka duża jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne, zwłaszcza z tyłu fajnie się układają, jeśli wierzyć zdjęciu na opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ale wolałabym czerwone albo czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mm bardzo ładne majteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi się takie majciory podobają :) i jestem za... publikowaniem ładnej bielizny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sexy. Ja sobie ostatnio w tym sklepie wybrałam koszulkę do spania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz o czym chcesz, to Twój blog i nikt nie powinien Ci mówić co masz tutaj robić :) Nie przeszkadza mi rozległa tematyka, dopóki autor jest rzetelny i uczciwy względem czytelnika.

    A majciory fajne :) Rozwalił mnie tytuł notki,hehehe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio pokazałam fikuśną koszulkę i stringi ;) więc Twoje majteczki, skądinąd bardzo ładne, mi nie przeszkadzają. Jeśli się komuś nie podoba, to nie musi czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczna, gatki piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie prezentują się, chociaż raczej nie lubię takiego kroju , ja z tego sklepu ostatnio wybrałam dla siebie wygodny komplecik i wkrótce pojawi się o nim też opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne, a czy warto o tym pisać?
    Zobaczysz, ile wejść będziesz miała jak faceci to znajdą :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne są :) Ja nie mam nic przeciwko pokazywaniu tego typu produktów na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rozbroiłas mnie tytułem posta! uśmiałam się haha:D
    bielizna śliczna

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne majteczki - wprost urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne majteczki - wprost urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A co złego jest w pokazywaniu bielizny? Bardziej bym się zdziwiła jakby ktoś na blogu oświadczył, że jej nie nosi i pokazał dowody :) A majteczki bardzo ładne, kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  29. You made my day tytułem posta :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zastanawiam sie ile czasu czekałaś na przesyłkę bo ja czekam i czekam i jak nie byli tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij sie do nich ponownie. Do mnie około 4 dni i miałam paczuszkę.

      Usuń
  31. śliczne, bardzo eleganckie i wydają się też wygodne, a dla mnie wygoda jednak jest najważniejsza. Dlatego ja stawiam na majtki bambusowe, ale zerknę może i w tym sklepie znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)