poniedziałek, 23 lutego 2015

Orientana - żel do mycia twarzy z drobinkami ryżu

Dzisiaj dziewczyny będzie mowa o żelu do mycia buźki. Miałam już bardzo długi czas na niego ochotę. W pewnym momencie nadarzyła się okazja i mogłam go przetestować dzięki perfumerii Yasmeen. Samym opisem i wyglądem mnie zachęcił, ten dodatek papai i aloesu, hmm brzmiało ciekawie, a jak wyszło w praktyce? Czytajcie poniżej recenzję.


Od producenta kilka zdań
Żel do mycia twarzy z drobinkami ryżu, które delikatnie i dokładnie oczyszczają skórę w sposób naturalny. Nie zawiera SLS/ SLES. Bogaty w ekstrakty roślinne. Do każdej cery, Aloes - łagodzi podrażnienia oraz intensywnie nawilża skórę. Papaja - działa wygładzająco i rozjaśniająco. Zmielone drobinki ryżu naturalnie oczyszczają skórę. Nie działają peelingująco, ponieważ są delikatne i ich zadaniem jest dokładnie oczyścić skórę. 


Składniki
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Oryza Sativa Bran, Glycyrrhiza Glabra Root Extract , Withania Somnifera Root Extract, Carbomer, Carica Papaya Fruit Extract, Crocus Sativus Flower Extract, Polysorbate 20, Sodium Hydroxide, Beta Carotene, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.


Żel kosztuje ok 37 zł za 200 ml. Kupimy go np. w Krakowskiej perfumerii Yasmeen 


Po przetestowaniu na mojej twarzy
Żel mieści się w niedużej plastikowej buteleczce z wygodną pompką dozującą produkt. Opakowanie bardzo ładne wizualnie i nie ukrywam, że mnie skusiło w dużej mierze. Jak widzicie żel jest w kolorze pomarańczowym z widocznymi drobinkami ryżu. Konsystencja jest w sam raz. Zapach jest moim zdaniem lekko chemiczny i przypomina mi gabinet dentystyczny. Myślałam, że będzie on słodki i delikatny. Jednak człowiek jest taką istotą, że do niektórych woni może się przyzwyczaić. Tak było i w tym przypadku. Po pewnym czasie zapach przestał mi przeszkadzać. Jeśli chodzi o samo mycie nim twarzy to radzi sobie z tym świetnie. Te drobinki idealnie zmywają nadmiar sebum i wszelkie zanieczyszczenia, a nawet bym rzekła, że fajnie zmywa resztki makijażu. Drobinki są bardzo wyczuwalne i to mi się w nim bardzo spodobało. Skóra po nim jest czysta, napięta i świeża. Tylko czasami mam wrażenie, że ją ściąga, a czasami nie, nie wiem od czego to zależy. Wtedy koniecznie muszę się szybko posmarować kremem nawilżającym. Dodatkowym plusem jest fakt, iż żel nie zawiera sztucznych konserwantów itp. Mimo wszystko żel jest fajny, ale nie wiem czy bym go kupiła ponownie. Coś mnie jednak powstrzymuje. Tylko sama jeszcze do końca nie wiem co :/ Mam jeszcze peeling z tej firmy do wypróbowania, niebawem kochani recenzja...

PLUSY
Doskonale oczyszcza twarz
Nie powoduje alergii
Napina i uelastycznia skórę
Skóra jest wygładzona i miła w dotyku

MINUSY
Chemiczny zapach

31 komentarzy:

  1. Myślę, że ze względu na zapach moglibyśmy się nie polubić ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, szkoda, że zapach nie do końca fajny, bo od razu jak zobaczyłam 'papaja' pomyślałam, że ładnie pachnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi świetnie, ale cena jak na razie nie pozwala mi na jego przetestowanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te drobinki, jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że zapach chemiczny, ale poza tym chyba bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę wysoka cena jak za taki produkt ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na niego wielką ochotę od dawna, tylko ta cena mnie powstrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chemiczny zapach jakoś mi nie pasuje do tego produktu. A mogło być tak pięknie...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli działanie jest rzeczywiście dobre to zapach można jakoś wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt ciekawy.szkoda, że zapach niezbyt no ale zapach nie jest najważniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie bardzo:) Mam żel Sylveco i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym wypróbowała ale czekałabym na promocję :D W cenie regularnej raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy, ale ja już mam swojego ulubieńca do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe czy by mnie nie wysuszał

    OdpowiedzUsuń
  16. Skład ma fajny, szkoda, że cena już taka nie jest:/

    OdpowiedzUsuń
  17. z drobinkami ryżu? ciekawie brzmi :) ale wymyślają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy kosmetyk, ale myślę, że trochę drogi jak na żel do twarzy i pewnie podobne efekty można uzyskać z jakimś tańszym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach rozczarowuje, ale ogólnie i tak czuję się zachęcona :D Chciałabym w końcu mieć coś z Orientany xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach niestety nie przekonuje, ale i tak czuję się zachęcona do tego produktu ;) Chciałabym mieć w końcu coś od Orientany xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo a myślałam, ze zapach piękny

    OdpowiedzUsuń
  22. No zapaszek trochę mnie rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda,że zapach nie jest za ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziwne, bo kosmetyki Orientany mają zazwyczaj ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie produkty tej firmy :) Na pewno wypróbuje także ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubie tego typu żele i powiem ze zaskoczyła mnie tym iz zapach nie jest zbyt ładny a myślałam ze będzie słodkawy. Myślę ze się jednak nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny, jeśli tak ja miałyście problemy z kupieniem Orientany w Krakowie, to mam rozwiązanie :D
    Przez przypadek natknęłam się na stoisko w Centurm Handlowym Czyżyny, koło Rossmanna.
    Mają tam praktycznie wszystkie produkty na miejscu :)
    Nazywa się chyba jakoś Naturay, albo Biały Jeleń.

    Dostałam tez sporo próbek, więc serdecznie polecam to stoisko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)