czwartek, 12 lutego 2015

Odżywiająco-ochronna maska do włosów z jagodami


Przyznam się bez bicia, że czasami lubię sobie zamówić jakieś kosmetyki z Avonu. W katalogu kuszą mnie swoim wyglądem, czasami zapachem no i cenami. Jedne bardzo lubię i ubóstwiam, a inne się kompletnie u mnie nie sprawdziły. Jak każda firma kosmetyczna ma lepsze i gorsze produkty. Dlatego się nigdy nie zrażam od razu do firmy tylko próbuję i testuję, a potem polecam dalej. W dzisiejszym wpisie będzie mowa o masce do włosów z brazylijskimi jagodami Acai. Tym razem spisała się dobrze i zamierzam jeszcze inne produkty z tej serii wypróbować. Zapraszam na recenzję...


Producent zapewnia nas, że...
Nawilżająca i odżywcza maska przywracająca włosom blask, utracony wskutek długiego przebywania na słońcu. Nawilża i odżywia włosy, pozostawia je jedwabiście gładkie oraz ułatwia układanie fryzury. Odpowiedni do każdego typu włosów. Nawilżająca i odżywcza formuła, z ekstraktem z palmy acai i jagód, przywraca włosom naturalny blask i sprawia, że stają się miękkie i gładkie. Ułatwia rozczesywanie i układanie, a także minimalizuje problem puszenia się włosów. Nałóż maskę na zwilżone włosy i rozprowadź po całej długości. Pozostaw ją na włosach przez ok. 10 min. Następnie zmyj maskę letnią wodą i osusz włosy. 


Składniki
Aqua, Cetearyl alcohol, Dimethicone, Cetyl alcohol, Quaternium-91, Stearamidopropyl dimethylamine, Cetrimonium methosulfate, Parfum, Peg-40 hydrogenated castor oil, Methylparaben, Phosphoric acid, Creatine, Propylparaben, Castor isostearate succinate, Disodium edta, Aminomethyl propanol, Alcohol denat., Euterpe oleraceapalm heart extract, Morus nigra fruit extract, Ci 17200, Ci 42090,Linalool, <1025049-001


Po przetestowaniu na moich włosach
Maska mieści sie w bardzo wygodnej, fioletowej tubce z otwarciem na zatrzask. Jak najbardziej wygodne i pożądane przeze mnie. Nie muszę chyba pisać, że opakowanie fajnie i zachęcająco wygląda. Konsystencja budyniowa. Jest w sam raz, nie spływa z włosów, ani nie spływa z dłoni podczas aplikacji. Kolor maski jest bardzo przyjemny dla oka i nawiązujący do opakowania czyli fioletowy. Zapach jest moim zdaniem obłędny, słodki i bardzo długo pozostaje na włosach po umyciu. Jest to niewątpliwym plusem. Jakie zauwazyłam efekty po stosowaniu tejże maski do włosów? Ano takie, że po wytarciu włosów ręcznikiem są mięsiste w dotyku i wygładzone. Lubię taki efekt na włosach. Poza tym świetnie się po niej włosy rozczesują i nie ma mowy o plątaniu. Po prostu szczotka się sama sunie. Dodatkowo są nawilżone i błyszczące, a czy jakoś specjalnie odżywione? Śmiem twierdzić, że raczej nie. Cena regularna tej maski to ponoć ok 29 zł, ale jest bardzo często w promocjach katalogowych za 9,90 zł. Także warto się na nią skusić choćby z czystej ciekawości. A wy kobietki co sądzicie o tej masce jak i całej serii?

 Kosmetyki z Avonu możecie nabyć przez internet np. na allegro w sklepie Bestcosmetics

PLUSY
Nabłyszcza 
Jest wydajna
Nie plącze włosów
Wygładza i nawilża włosy
Często jest na promocjach
Bardzo wygodne opakowanie
Przepiękny zapach, który utrzymuje się bardzo długo na włosach

MINUSY
Hmm, w sumie chyba nie dojrzałam 

http://allegro.pl/sklep/187905_bestcosmetics

Pozdrawiam Natalia :) 

42 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam masek z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio bardziej preferuję maski / odżywki wykonane samodzielnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez fajnie, ja się niestety nie znam na tym i wolę gotowce :)

      Usuń
  3. Moją opinię na jej temat już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupuję kosmetyków Avon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tej maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna konsystencja i kolor ;) Widzę same plusy- super ;D Serię Planet Spa uważam za bardzo dobrą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda całkiem nieźle, ale preferuję jednak inna marki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię serię Planet Spa ;) Ostatnio kupiłam mamie maseczkę kawiorową i jest bardzo zadowolona (napisałam komentarz jakiś, nie wiem czy się dodał, bo strona się sama odświeżyła, więc piszę drugi- w sumie inny haha)

    OdpowiedzUsuń
  10. Avon ma wiele świetnych produktów, byłam konsultantką przez dłuższy czas, w domu mam nadal mnóstwo ich kosmetyków. Zrezygnowałam z tego przede wszystkim ze względu na to, że każdy katalog kusił mnie wszystkim po kolei i pomimo swoich sporych zniżek wydawałam na to majątek :) Seria Planet Spa jest bardzo lubiana przez klientki, ja nigdy nie brałam maski do włosów, ale maseczki do twarzy są ubóstwiane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest co piszesz. Za każdym razem gdy otrzymywałam nowy katalog, zawsze coś kupiłam...

      Usuń
  11. Ja z tej serii mam do twarzy, ale jest średnia

    OdpowiedzUsuń
  12. na mnie nie działaja te avonowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki z tej linii pachną obłędnie. Maska jakoś do tej pory nie wpadła mi w oko ale po twojej recenzji zaczynam się nad nią zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze ładny ma kolorek :). Ja na razie stosuje kremowanie włosów w ramach maski i też jest nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam maskę do włosów z Bad Head, która pachniała ananasem, jeśli ta równie intensywnie pachnie jagodami to wypróbowałabym ją chociażby dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam w recenzji pachnie słodko i prześlicznie, a zapach długo się utrzymuje na włosach.

      Usuń
  16. Zachęciłaś mnie, jak kiedyś będę miała okazję to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam jagody ale jeść :P. Katalog tej firmy miałem wieki temu ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tę serię Avon, w zasadzie jedynie ją toleruję :P Ale tej maski nie znam, ma ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śnieżne fotki uwielbiammmm <3

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię avon za to, że albo kosmetyki są dobre albo nie robią nic, miałam miliony kosmetyków z tej firmy i nigdy żaden mnie nie skrzywdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. W cenie regularnej wychodzi bardzo drogo, bo za 30 zł można kupić maski o o wiele wiele lepszym składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam krem do rąk z tej serii i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny opis, widząc ja w katalogu zastanawiam się czy ją warto zamówić. Teraz już wiem ze tak :) Dzięki!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie, miałam się na nią skusić w promocji, bo jak ostatnio czytałam recenzję jednej z blogerek to zaintrygował mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie tą maską, przy najbliższej okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki pielęgnacyjne Avon jakoś mnie nie kuszą - jedyne co lubię z ich oferty to mgiełki :)
    Kolorówkę też mają całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś bardzo często kupowałam kosmetyki z Avonu i chwaliłam sobie. Teraz niestety nie mam takiej możliwości a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ mnie zaintrygowała ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja dawno nie zamawiałam niczego z Avonu, kiedyś bardzo lubiłam ich niektóre kosmetyki, pamiętam jak przeglądałam gazetki i planowałam co sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. I znów Planet SPA - moje ulubieniec z Avonu..Koniecznie sprawdzę.Piękne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusi mnie ta seria, chyba przez jagody :) może się skuszę :) kolor ma świetny

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię kosmetyki z serii Planet Spa a szczególnie maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja Avonu ostatnio zamawiam śladowe ilości. Jako nastolatka używałam większej ilości ich kosmetyków. Teraz jakoś już mnie nie ciągną.

    OdpowiedzUsuń
  34. Boję się produktów do włosów z Avonu, bo powodują u mnie łupież ;) Wolę maski z BIOVAX :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja znajoma stosuje maskę z kawiorem z Planet Spa i również jest bardzo zadowolona, ja z tej serii bardzo lubię masła do ciała oraz maseczki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)