wtorek, 17 lutego 2015

Mascara do rzęs 5w1 Wonder Lash - The One + wyniki




Wielofunkcyjna maskara ze szczoteczką 3D, która pozwoli Ci osiągnąć efekt niewiarygodnie długich i gęstych rzęs. Zawiera składniki pielęgnujące, które odżywiają rzęsy

Składniki
Aaua, Stearic ACID, Hydrogenadet Olive Oil Cetyl Esters, Oryza Sativa Cera, Glucamine, Butylene Glycol, Copernicia Cerifera Cera, Helianthus Annuus Cera, Accia Senegal Gum, Pvp, Cyclopentasiloxane, Vp/Eicosene Copolymer, Silica, Cyclohexasiloxane, Cera Alba, Synthetic Wax, Shoera Robusta Resin, ImidazolidInyl Urea, Dimethicone, Rhus Vernicifula Peel Cera, Hydroxyethyloellulose, Methylparaben, Disodium EDTA, Hydrogenaded Myristyl Olive Esters, Lecithin, Ceteareth-20, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Ppopylparaben, Phenoxyethanol, Bht, PEG-12 Dimethicone, Ethylparaben,CI 77499, CI 77491, CI 77492

 O tej maskarze słyszałam wiele pozytywnych opinii. Miałam zamiar ją kiedyś zakupić, wtedy była jeszcze stara wersja tego tuszu, ale jakoś zupełnie o niej zapomniałam. Jakiś czas temu otrzymałam wspaniałą przesyłkę od Oriflame i w niej się znalazła właśnie ta maskara. Na mojej twarzy pojawił się uśmiech i od razu przystąpiłam do testu.


Powiem wam, że jestem zadowolona z tej maskary. Z reguły mam krótkie i delikatne rzęsy i bardzo ciężko dobrać do nich odpowiedni tusz. Bardzo często trafiam na  niewypały, a dla innych są świetne. Ten nie skleja tak bardzo rzęs, wydłuża je w zadowalający dla mnie sposób i pogrubia. Tylko trzeba uważać przy nakładaniu drugiej warstwy tuszu, bo możemy popsuć cały efekt i skleimy rzęsiorki. Tusz nie obsypuje się i nie odbija na powiekach. Nie podrażnia wrażliwych oczu. Plus jeszcze za zmywanie, bez problemu schodzi dowolnym płynem micelarnym. Jednym słowem bardzo sympatyczny tusz do rzęs.


Cena regularna tuszu to ok 38 zł, ale na promocjach możecie ją wyczaić w znacznie niższych cenach np. ok 24 zł. Dostępne są u konsultantek Oriflame jak i w wybranych punktach sprzedaży stacjonarnej, a nawet w intrnetach ją znajdziecie bez najmniejszego problemu.


Efekt jaki powyżej uzyskałam jest po dwóch warstwach tuszu. Moim zdaniem jest ok :)

Ciekawa jestem czy miałyście z nim do czynienia :)

***********************************************************

Kochane z racji tego, że zakończyło się rozdanie z okazji Walentynek musiałam wyłonić zwycięzcę. Przyznam szczerze, że wasze odpowiedzi były wspaniałe i pełne wyobraźni. Cieszę się, że sporo osób wzięło w udział w konkursie. Nie przedłużając, nagrodę otrzymuje:


Gratuluję serdecznie :)

46 komentarzy:

  1. Mam ten tusz, i też jestem z niego zadowolona :), i gratuluję :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje :) Tej mascary nigdy nie miałam ale podoba mi się szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje. A ten tusz ładnie prezentuje się na rzęsach;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz kocie oczy :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tusz jest naprawde fajny wart polecenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tusz daje calkiem fajny efekt u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam tuszu, ale efekt mi się podoba ;) Dość fajne wydłużenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że bardzo ąłdny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zużyłam dwa opakowania maskary czarnej jeszcze w starym opakowaniu i mam w użyciu fioletowy. Bardzo je lubię - robią mega rzęsiska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tusz, jeszcze go nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam starą wersję i również byłam zadowolona.
    Ogólnie maskary do rzęs z Oriflame muszą trochę "odleżeć", bo na początku są jakby zbyt mokre.

    Pozdrawiam i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny efekt daje ta maskara :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje :))
    A tusz miałam kiedyś kiedyś, już nie pamiętam czy byłam z niego zadowolona...muszę sobie przypomnieć kiedyś :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego tuszu. Skład ma całkiem zachęcający, jednak nie przepadam za takimi szczoteczkami. Efekt na Twoich rzęsach bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię takich szczoteczek, ale muszę przyznać, że efekt jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ją mam i jestem z niej póki co zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię takich szczotek :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda całkiem nieźle, chociaż nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam okazji używać Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za kolorówką Oriflame, miałam kiedyś ich tusz i był straszny ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję.
    Tusz daje całkiem ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. efekt jest faktycznie OK, ale ja bym jej nie kopiłam ze względy na sylikonową szczoteczkę :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajny efekt, śliczne oczka:*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna szczoteczka, taka jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się szczoteczka tej maskary :) Uwielbiam te silikonowe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo chętnie bym spróbowała ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny efekt a i gratulacje dla zwyciężczyni ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje:) Efekt z tuszem świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego produktu, ale podoba mi się efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna szczoteczka, gratuluję Karinie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Maskara daje fajny efekt ale tusz niestety nie dla mnie. Nie lubię silikonowych szczoteczek, podczas malowania strasznie mnie łaskoczą w powiekę:/

    OdpowiedzUsuń
  32. szczoteczka nie w moim stylu nie umiała bym sobie z nim poradzic

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo, bardzo dziękuję za wybranie mojej odpowiedzi. :))
    Jest to dla mnie na prawdę duże wyróżnienie i jestem prze szczęśliwa, już nie mogę się doczekać, aż sama przetestuje kosmetyki. :)
    Na e-mail wysłałam adres. :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam klasyczny wonder :) ale do Oriflame mnie zbytnio nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. + prześwietnie wydłuża
    + rozdziela, wygląda jakbym miała 5 razy więcej rzęs
    + podkręca

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)