sobota, 7 lutego 2015

Elite, Eau De Parfum, Luxure


Nuta głowy to:  mandarynka, arbuz
Nuta serca to: frezja, esencja różana
Nuta spodu to: irys drzewo sandałowe

Co myślę o tym zapachu?
Dawno, dawno temu ok 5 lat temu pracowałam jeszcze w Warszawie na stołówce pracowniczej. Pewnego dnia stojąc przy kasie przyszła pewna pani na śniadanko do nas. W pewnym momencie coś mi pięknie zapachniało i szukałam wzrokiem, co tak ładnie pachnie. Po chwili zorientowałam się, że to moja klientka hi hi. Ten zapach tak mi się spodobał, że aż ją spytałam czym tak pięknie pachnie. Oczywiście odpowiedź brzmiała perfumy Chloe. Nie znałam ich wcześniej, ale na drugi dzień pobiegłam do Duglasa w celu zorientowania się w cenie. Niestety za 50 ml życzą sobie ok 200 zł. Więc odpuściłam od razu i przeszła mi chcica na ten zapach. Jakiś czas temu miałam możliwość wyboru perfum od Luxure i zobaczyłam na ich stronie zamiennik tamtego zapachu. Moja buźka się od razu rozchmurzyła i nie mogłam się doczekać kuriera z przesyłką. Gdy już przyjechał od razu poszły w ruch. Co do zapachu to powiem wam, że bardzo, ale to bardzo jest zbliżony do oryginału. Moim zdaniem jest piękny, elegancki i trwały. Wyczuwam w nich mydlaną nutę zapachową z lekkim powiewem kwatowo-owocowym. Zapach jest delikatny, spokojny w sam raz na taką porę roku. Perfumy na mojej skórze pięknie się rozwinęły i z upływem czasu słabły na sile tworząc delikatny zapach. Ten zapach został moim ulubieńcem tuż po perfumach I miss you. Uwielbiam nimi pachnieć o każdej porze dnia i nocy.

Uwielbiam ten zapach, ślicznie pachnie i długo się utrzymuje.
Dla fanów oryginału, będzie świetnym zamiennikiem.

 Cena takiej buteleczki perfum to zaledwie ok 24 zł za pojemność 100 ml. Perfumy tejże firmy możemy nabyć w wielu sklepach internetowych jak i wybranych punktach sprzedaży stacjonarnej. Jednak sama jeszcze ich nigdzie osobiście nie spotkałam.


Pozdrawiam Natalia :)

31 komentarzy:

  1. Ooo za taką cenę chętnie wypróbuje i czuję, że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z wytrzymałością zapachu kochana ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymałość tych perfum jak i innych wersji zapachowych jest bardzo dobra jak na odpowiedniki.

      Usuń
  3. Kocham oryginał :) znam także zapachy Luxure i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę pomyśleć o ich zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakon na piękny. Zapachu nie znam, ale ten arbuz móglby sprawić, ze średnio przypadłby mi do gustu....

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy ich zapach, mam i bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to myślałam nawet że będą droższe.. Chętnie bym je sama wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak mnie zainteresowalas zapachem ze może sama się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie natknęłam się do tej pory na te perfumy, ale cena i opakowanie są zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten zapach ze 3 lata temu, ładny był.

    OdpowiedzUsuń
  12. 24 a 200 to rzeczywiście jest różnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji nigdy wcześniej ich zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapaszek wydaje się ciekawy, choć ta mydlana nuta troszkę mnie nie przekonuje, bo nie lubię mydlanych zapaszków :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena faktycznie kusząca i dużo niższa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz o nich słysze. Podoba mi sie flakonik tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)