środa, 11 lutego 2015

Damskie wody toaletowe Aleksander Marc

Dzisiaj będzie recenzja damskich wód perfumowanych ze sklepu Maurelii. Są to perfumy Alexandre Marc femme I i II.  Zaczniemy od początku czyli od jedyneczki, a potem przejdziemy do dwójeczki.  Zapraszam na krótką recenzje.


ALEXANDRE MARC I EDP


 Opis wody perfumowanej
Subtelnie uzależniający, słodki zapach adresowany do młodych, energicznych i spontanicznych kobiet. Kompozycja emanuje liściastymi i cytrusowymi zapachami, które mieszają się z harmonijną, słodką kwiatowo-owocową wonią konwalii i śliwki, a następnie łączą się z niezwykle zmysłową i trwałą nutą piżma. Alexandre Marc No I to zapach uwodzicielski i bardzo kobiecy. Wymarzony ciepły zapach na co dzień.

 
Nuta głowy: mandarynka, nuta liściasta
Nuta serca: śliwka, konwalia
Nuta podstawowa: piżmo

Co myślę o tym zapachu?
Ten zapach mi się najbardziej spodobał. Z racji tego, że nie jestem fanką typowo owocowo-kwiatowych  perfum, to te mi się bardzo spodobały. Zapach jest bardzo słodki, dziewczęcy, ale nie mdlący. Wyczuwam w nich lekki powiew świeżości. Uważam, że ten zapach mogą nosić młode dziewczyny, ale i również starsze kobiety. Niemniej jednak osobiście mi się kojarzą z nastolatkami. Bardzo mi się podoba opakowanie tych perfum. Jest ono klasyczne i proste. Bez zbędnych udziwnień. Chociaż czasami lubię takie wariacje....

Podsumowując, zapach bardzo mi się spodobał i często się nim psiukam w ciągu dnia.

Polecam...


ALEXANDRE MARC II EDP 50ml


 Opis wody perfumowanej
 Wykwintny, kuszący i świeży zapach, kwintesencja uroku i zmysłowości, stworzony dla eleganckiej i atrakcyjnej kobiety. Nuty cytrusowe mandarynki i brzoskwini uwikłane w namiętnej kombinacji z aromatem jaśminu i kwiatów pomarańczy upajają zmysły. Zapach idealny na romantyczny wieczór.


Nuta głowy: mandarynka, brzoskwinia
Nuta serca: jaśmin, kwiaty pomarańczy
Nuta podstawowa: paczuli, piżmo


Co myślę o tym zapachu?
Ten zapach z kolei już mniej do mnie przemawia. Jest trochę cięższy, wyczuwam w nim woń piżma, a jak wiecie nie lubię tej kompozycji w perfumach. Jakoś mi po prostu nie podeszły, ale dałam je powąchać siostrze i zdziwiłam się kiedy mi powiedziała, że zapach jest śliczny. Teraz tak sobie myślę czemu się dziwie skoro, każdy ma inne upodobania zapachowe. Niemniej cieszę się bardzo, że jej się zapach spodobał bo podarowałam go jej w prezencie. Z tego co wiem to został jej ulubieńcem :)

Koszt każdej buteleczki to ok 55 zł i możecie je zakupić w sklepie internetowym Maurelii.

http://maurelii.pl/pl/c/Perfumy/32

Pozdrawiam serdecznie :)

28 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tych zapachów, buteleczki mają bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od zawsze mnie ciekawi ich zapach, w końcu musze sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym na żywo obwąchać je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne buteleczki. Zapachów raczej nie kupuję w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam ale zachciało mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe ktory zapach mi przypadłby do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Buteleczki są eleganckie :) Chętnie bym się z tymi zapachami zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne flakoniki- jak gdzieś spotkam powącham zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy zadowoleni, bo jeden Tobie się spodobał a drugi siostrze :) więc nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie możemy poczuć zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądają :D Ja uwielbiam perfumy z BI-es :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mają piękne i co najważniejsze nie drogie zapachy.

      Usuń
  12. Może kiedyś będę miała okazje je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych zapachów, nawet ciężko mi się zdecydować, który miałby większe szansę przypaść mi do gustu, bo lubię i słodkie zapachy i ciężkie piżmowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydają się ciekawe :) Ciężko jest jednak kupić bez sprawdzenia zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tutaj miałabym problem z zapachem chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedyneczkę i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piekna szata graficzna bloga! :)
    Cena kusząca ale chciałabym je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi z tych dwóch najbardziej spodobała się I :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zupełnie nie znam tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawlas mnie nimi szczególnie ze uwielbiam perfumy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz

Dziękuję, że mnie zaobserwowałaś/eś

Zapraszam częściej :)